Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 627 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: madsberggreen

Miller31 skrev:
Hvad gør vi egentlig med draften næste år, hvis vi får en sæsons lockout?

Lodtrækning? De ti første picks bliver tilfældigt delt ud mellem de ti 2.div hold, og de næste ti bliver tilfældigt delt ud i 1.div.

Jeg synes i hvert fald ikke at vi kan holde fast i vores seedings fra 2010-2011 - dertil betyder det for meget om man f.eks får to top 3 picks i træk.

Oprindeligt skrevet af: reignmannr1

Synes godt man kan kigge på holdene lave en form for seedning, ved dog ikke lige hvordan dette gøres, man kunne evt tage statsne fra holdene sidste år og så lave en stilling ud fra det, så hvis f.eks Svupper ligger som nr 11 blandt de 20 hold overall, så grundet han er rykket op, så kan han så max få pick 11 da han ville være det dårligste af de hold der ligger i 1 div.

På samme måde med crunch monkeys f.eks hvis hans hold lå som nummer 17 overall sidste år, så bliver han 4 seedet i draften, og får så det pick som det 4 seedede NBA hold lander med

Oprindeligt skrevet af: Crick

Det eneste fair måde at gøre det på må være som Mads skriver... Ved at lave seeding vil der uden tvivl blive utilfredshed blandt nogle hold...

Oprindeligt skrevet af: Gaflen

jeg nægter at tro lockouten vil trække sig langt men ka vi ikke bare tildele de picks som sidste gang så får jeg nemli 1.pick overall heh men lodtrækning lyder fair men hvordan seedningen skal være i dunno..

Kan ikke se hvordan man kan være utilfreds med seedning det bliver jo taget fra den sidste sæson, så det er jo så fair som det kan blive

Oprindeligt skrevet af: Miller31

Men Ryan, det kan man jo heller ikke. Meget er sket og de nuværende hold minder slet ikke om dem der sluttede sæsonen. Og hvad med rookies? Mit hold består eksempelvis af Rubio og måske Kanter i start 6'eren, hvordan skal deres stats gøres op?

Det ville være fedt, men også nærmest umuligt.

Oprindeligt skrevet af: Crick

reignmannr1 skrev:
Kan ikke se hvordan man kan være utilfreds med seedning det bliver jo taget fra den sidste sæson, så det er jo så fair som det kan blive

Det kan da næsten ikke blive mere uretfærdig... Der er måske spillere der går på pension hvis vi mister en hel sæson, spillere der måske signer kontrakter i udlandet og som der bliver nævnt, så er der en ny årgang rookies der skal tage højde for.

Ok men det er da mindst ligeså fair, istedet for at sige at de lsveste 10 bare trækker lod, så kan det ende med at sidste års 3 som måske ville kæmpe om oprykning i år ender med 1 overall, eller at kurt ender med pick 11 selvom han højst sandsynligt ville vinde ligaen endnu engang.

Så synes jeg det giver mere mening at kigge på sidste år stats da det er det eneste der er at gå ud fra og så, så hvis f.eks svupper ville ende som nr 6 i 1 div, så skulle han have pick 15 i draftet

Og hvis en af nedrykkerme endte som 5 blandt holdende i 2 div så skulle hans seedes derefter, og det er vel netop i sådan en svag rookie årgang at man skulle gøre det, der er jo ingen af årets rookies der ville være blake griffin eller allen iverson i deres rookies sæson allligevel

Oprindeligt skrevet af: Jonas Emiliussen

Man ved vel aldrig hvad rookies vil levere, Ryan? Vi antager jo kun, men ville ikke være første gang vi tog fejl!

I øvrigt... Hvordan gør NBA selv i tilfælde af en tabt sæson? Ved nogen det?

Har ingen ide om hvordan deres draft bliver sat op, men det kan man sikkert google sig til

ReferencerSide 627 af 635Reference