NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 28. juli 2011, 16:24Oprindeligt skrevet af: CrunchENIG jeg hader lockout!!!
ENIG jeg hader lockout!!!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 28. juli 2011, 17:05Oprindeligt skrevet af: GaflenJeg Følger sgu bare med i NFL deres lockout er jo lige stoppede så der gang i en masse spas med fede trades og blockbuster fa signings 😉 måske skulle NBA tage fat i Goodell og Smith og få dem ind i deres forhandlinger lol
Jeg Følger sgu bare med i NFL deres lockout er jo lige stoppede så der gang i en masse spas med fede trades og blockbuster fa signings 😉 måske skulle NBA tage fat i Goodell og Smith og få dem ind i deres forhandlinger lol
Citat fra NBAinfo Arkiv på 28. juli 2011, 20:59Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes... eller vi kunne lave NFLiKL?
Jeg kender vel 3-4 NFL spillere, så jeg ville have stort set samme fordel som Kurt har her. At den gamle knoldesparker har haft så meget succes, fatter jeg ikke...
... eller vi kunne lave NFLiKL?
Jeg kender vel 3-4 NFL spillere, så jeg ville have stort set samme fordel som Kurt har her. At den gamle knoldesparker har haft så meget succes, fatter jeg ikke...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 28. juli 2011, 22:42Oprindeligt skrevet af: CrunchStefan Nellemoes skrev:
... eller vi kunne lave NFLiKL?Jeg kender vel 3-4 NFL spillere, så jeg ville have stort set samme fordel som Kurt har her. At den gamle knoldesparker har haft så meget succes, fatter jeg ikke...
Jeg har hørt at ham der Andersen kan sparke rigtig langt??!!
Stefan Nellemoes skrev:
... eller vi kunne lave NFLiKL?Jeg kender vel 3-4 NFL spillere, så jeg ville have stort set samme fordel som Kurt har her. At den gamle knoldesparker har haft så meget succes, fatter jeg ikke...
Jeg har hørt at ham der Andersen kan sparke rigtig langt??!!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 29. juli 2011, 0:06Oprindeligt skrevet af: SvupperJeg kalder dips på Jerry Rice..
Jeg kalder dips på Jerry Rice..
Citat fra NBAinfo Arkiv på 2. august 2011, 16:23Oprindeligt skrevet af: KnatLouieHvad er status på holdside-updates osv?
Hvad er status på holdside-updates osv?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 3. august 2011, 10:16Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesKnatLouie skrev:
Hvad er status på holdside-updates osv?... at det ikke er sket en skid siden sidst :tunge: ..
Meeen, Diller31 må da godt lige gå i gang, hvis Kurt ikke kan - min blockbuster med storebror er end ikke på handelssiden :ked ...
KnatLouie skrev:
Hvad er status på holdside-updates osv?
... at det ikke er sket en skid siden sidst :tunge: ..
Meeen, Diller31 må da godt lige gå i gang, hvis Kurt ikke kan - min blockbuster med storebror er end ikke på handelssiden :ked ...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 3. august 2011, 13:03Oprindeligt skrevet af: Miller31Hvorfor mig? Jeg har aldrig haft noget med det at gøre?
Hvorfor mig? Jeg har aldrig haft noget med det at gøre?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 3. august 2011, 19:10Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesMiller31 skrev:
Hvorfor mig? Jeg har aldrig haft noget med det at gøre?Mente det heller ikke som "se nu at få fingeren ud", men derimod at du måske også fik mulighed for at gå ind og opdatere handelsside, hvis du da havde tid til det - hvis ikke Kurt ikke har :).
Evt. give Jens rettigheder også, så alle tre i udvalget kan hjælpe hinanden.
Miller31 skrev:
Hvorfor mig? Jeg har aldrig haft noget med det at gøre?
Mente det heller ikke som "se nu at få fingeren ud", men derimod at du måske også fik mulighed for at gå ind og opdatere handelsside, hvis du da havde tid til det - hvis ikke Kurt ikke har :).
Evt. give Jens rettigheder også, så alle tre i udvalget kan hjælpe hinanden.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 4. august 2011, 11:32Oprindeligt skrevet af: Miller31Hvad gør vi egentlig med draften næste år, hvis vi får en sæsons lockout?
Hvad gør vi egentlig med draften næste år, hvis vi får en sæsons lockout?