NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 17. juli 2011, 19:12Oprindeligt skrevet af: KnatLouieNo worries, det var jo ikke Svupper (aka Mr. "I can only wait 20 seconds before I draft") der havde pick 39, så jeg kunne godt strække den lidt inden beslutningen blev truffet... "virkelighedens verden" forsinkede mig også en del, så kom først online for en lille time siden jo.. måtte lige tage stilling til Mads' super trade-forslag først, inden jeg gjorde noget overilet - og hverken Jonas' eller nogen andres planer blev ødelagt alligevel, når pick 40 er nuppet, så kan vi kun sidde og kigge på lock-outet jo... 🙁
No worries, det var jo ikke Svupper (aka Mr. "I can only wait 20 seconds before I draft") der havde pick 39, så jeg kunne godt strække den lidt inden beslutningen blev truffet... "virkelighedens verden" forsinkede mig også en del, så kom først online for en lille time siden jo.. måtte lige tage stilling til Mads' super trade-forslag først, inden jeg gjorde noget overilet - og hverken Jonas' eller nogen andres planer blev ødelagt alligevel, når pick 40 er nuppet, så kan vi kun sidde og kigge på lock-outet jo... 🙁
Citat fra NBAinfo Arkiv på 17. juli 2011, 19:57Oprindeligt skrevet af: JennerTak for du snuppede White Mads, der slap jeg lige for lidt waiver!
Tak for du snuppede White Mads, der slap jeg lige for lidt waiver!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 17. juli 2011, 19:58Oprindeligt skrevet af: SvupperHva Peter, når du siger "virkelighedens verden" er det så når du sidder sammen med slænget og spiller world of warcraft? 😉
Hva Peter, når du siger "virkelighedens verden" er det så når du sidder sammen med slænget og spiller world of warcraft? 😉
Citat fra NBAinfo Arkiv på 17. juli 2011, 20:02Oprindeligt skrevet af: madsberggreenJenner skrev:
Tak for du snuppede White Mads, der slap jeg lige for lidt waiver!Det er bare den slags flinke fyr jeg er!
Jenner skrev:
Tak for du snuppede White Mads, der slap jeg lige for lidt waiver!
Det er bare den slags flinke fyr jeg er!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 17. juli 2011, 21:48Oprindeligt skrevet af: KnatLouieSvupper skrev:
Hva Peter, når du siger "virkelighedens verden" er det så når du sidder sammen med slænget og spiller world of warcraft? 😉Haha, nej jeg er sgu ikke gamer, selvom man sikkert fristes til at tro det pga. mit udseende..(intet ondt ord om dit udseende;) ) - Nej, jeg havde en større omgang tøjvask der skulle ordnes, samt en kælder der skulle tømmes efter vandskade, på min første rigtige fridag siden sidste søndag, så der var sgu ikke tid til NBAiKL før sent på eftermiddagen... sov desuden ovre hos min kæreste i morges, så havde ikke lige min draft-liste med som jeg kunne vælge fra... Jens nuppede iøvrigt også ham som jeg var mest ude efter (Morris), så måtte lige hjem og revurdere situationen bagefter 😛
Now you know the truth - are you satisfied?
Svupper skrev:
Hva Peter, når du siger "virkelighedens verden" er det så når du sidder sammen med slænget og spiller world of warcraft? 😉
Haha, nej jeg er sgu ikke gamer, selvom man sikkert fristes til at tro det pga. mit udseende..(intet ondt ord om dit udseende;) ) - Nej, jeg havde en større omgang tøjvask der skulle ordnes, samt en kælder der skulle tømmes efter vandskade, på min første rigtige fridag siden sidste søndag, så der var sgu ikke tid til NBAiKL før sent på eftermiddagen... sov desuden ovre hos min kæreste i morges, så havde ikke lige min draft-liste med som jeg kunne vælge fra... Jens nuppede iøvrigt også ham som jeg var mest ude efter (Morris), så måtte lige hjem og revurdere situationen bagefter 😛
Citat fra NBAinfo Arkiv på 17. juli 2011, 21:57Oprindeligt skrevet af: SvupperEndnu mere, nu hvor det var mig der bedte ham om at drafte Morris til mig 😉
Endnu mere, nu hvor det var mig der bedte ham om at drafte Morris til mig 😉
Citat fra NBAinfo Arkiv på 17. juli 2011, 23:43Oprindeligt skrevet af: Miller31KnatLouie skrev:
Svupper skrev:
Hva Peter, når du siger "virkelighedens verden" er det så når du sidder sammen med slænget og spiller world of warcraft? 😉Haha, nej jeg er sgu ikke gamer, selvom man sikkert fristes til at tro det pga. mit udseende..(intet ondt ord om dit udseende;) ) - Nej, jeg havde en større omgang tøjvask der skulle ordnes, samt en kælder der skulle tømmes efter vandskade, på min første rigtige fridag siden sidste søndag, så der var sgu ikke tid til NBAiKL før sent på eftermiddagen... sov desuden ovre hos min kæreste i morges, så havde ikke lige min draft-liste med som jeg kunne vælge fra... Jens nuppede iøvrigt også ham som jeg var mest ude efter (Morris), så måtte lige hjem og revurdere situationen bagefter 😛
Hvis man ikke har den i hovedet, så er man ikke nørd nok til KL! 😉
KnatLouie skrev:
Svupper skrev:
Hvis man ikke har den i hovedet, så er man ikke nørd nok til KL! 😉
Citat fra NBAinfo Arkiv på 17. juli 2011, 23:51Oprindeligt skrevet af: reignmannr1Har den på telefonen, så er den altid klar til updates
Har den på telefonen, så er den altid klar til updates
Citat fra NBAinfo Arkiv på 18. juli 2011, 8:57Oprindeligt skrevet af: Crunchreignmannr1 skrev:
Der går noget tid inden jeg drafter, da jeg har nogle aftaler efter arbejde og min scouting seddel ligger derhjemme,Hmm:) så forstår jeg ikke dette Ryan
reignmannr1 skrev:
Der går noget tid inden jeg drafter, da jeg har nogle aftaler efter arbejde og min scouting seddel ligger derhjemme,
Hmm:) så forstår jeg ikke dette Ryan
Citat fra NBAinfo Arkiv på 18. juli 2011, 9:21Oprindeligt skrevet af: reignmannr1Det fordi jeg har en seddel derhjemme hvor jeg skriver updates, på spillerne og små hints, med har en liste på min tlf men det er mere en rå liste, men der er somregel for mange spillere på, det det er udfra hvem man tror man kan få fat i
Det fordi jeg har en seddel derhjemme hvor jeg skriver updates, på spillerne og små hints, med har en liste på min tlf men det er mere en rå liste, men der er somregel for mange spillere på, det det er udfra hvem man tror man kan få fat i