NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 18. juli 2011, 10:28Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesKnatLouie skrev:
Svupper skrev:
Hva Peter, når du siger "virkelighedens verden" er det så når du sidder sammen med slænget og spiller world of warcraft? 😉Haha, nej jeg er sgu ikke gamer, selvom man sikkert fristes til at tro det pga. mit udseende..(intet ondt ord om dit udseende;) )
Så drenge og piger.. Jeg taler kun som et menigt NBAiKL medlem og intet andet, men er vi ikke ved at nærme os et niveau hvor det går fra godmodig til semi-ond?
Når det er sagt, så fortjener FnatLouise dog en enkelt ørefigen eller to for sit hold..- hvis bedste spiller sikkert ender med at blive Jimmer Fredette, og det er altså ikke ment som et godkend- stempel for valget af spiller :tunge:
KnatLouie skrev:
Svupper skrev:
Hva Peter, når du siger "virkelighedens verden" er det så når du sidder sammen med slænget og spiller world of warcraft? 😉Haha, nej jeg er sgu ikke gamer, selvom man sikkert fristes til at tro det pga. mit udseende..(intet ondt ord om dit udseende;) )
Så drenge og piger.. Jeg taler kun som et menigt NBAiKL medlem og intet andet, men er vi ikke ved at nærme os et niveau hvor det går fra godmodig til semi-ond?
Når det er sagt, så fortjener FnatLouise dog en enkelt ørefigen eller to for sit hold..- hvis bedste spiller sikkert ender med at blive Jimmer Fredette, og det er altså ikke ment som et godkend- stempel for valget af spiller :tunge:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 18. juli 2011, 10:45Oprindeligt skrevet af: Crunchreignmannr1 skrev:
Det fordi jeg har en seddel derhjemme hvor jeg skriver updates, på spillerne og små hints, med har en liste på min tlf men det er mere en rå liste, men der er somregel for mange spillere på, det det er udfra hvem man tror man kan få fat iHaha ja ja Ryan den er fin.. Det bare gas;)
reignmannr1 skrev:
Det fordi jeg har en seddel derhjemme hvor jeg skriver updates, på spillerne og små hints, med har en liste på min tlf men det er mere en rå liste, men der er somregel for mange spillere på, det det er udfra hvem man tror man kan få fat i
Haha ja ja Ryan den er fin.. Det bare gas;)
Citat fra NBAinfo Arkiv på 18. juli 2011, 10:54Oprindeligt skrevet af: reignmannr1Crunch/ nice picture Kemp der spinner på Rodman og slammer ham fra finals, nice one : D
Crunch/ nice picture Kemp der spinner på Rodman og slammer ham fra finals, nice one : D
Citat fra NBAinfo Arkiv på 18. juli 2011, 12:30Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnCrunch skrev:
Og ja jeg snakker [censored] fordi jeg gerne vil have min rating op fra sixth man til commisioner med blink i stjernerne!!!Jeg skal fannerme gi' dig blink i stjernen, hvis du ikke stopper det spammeri... og Blink er en aggressiv sulten bulldog med kvælerhalsbånd fyldt med s[censored]es.
Bortset fra det gutter, så er jeg hjemme igen, og undskylder at jeg fik smuttet UDEN at få skrevet at handler skulle over Xtian og JenX - jeg er lidt mere fra den end jeg plejer at være.
KAN gå en dag eller to før jeg får tid til at opdatere diverse sider.
Crunch skrev:
Og ja jeg snakker [censored] fordi jeg gerne vil have min rating op fra sixth man til commisioner med blink i stjernerne!!!
Jeg skal fannerme gi' dig blink i stjernen, hvis du ikke stopper det spammeri... og Blink er en aggressiv sulten bulldog med kvælerhalsbånd fyldt med s[censored]es.
Bortset fra det gutter, så er jeg hjemme igen, og undskylder at jeg fik smuttet UDEN at få skrevet at handler skulle over Xtian og JenX - jeg er lidt mere fra den end jeg plejer at være.
KAN gå en dag eller to før jeg får tid til at opdatere diverse sider.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 18. juli 2011, 17:51Oprindeligt skrevet af: Crunchreignmannr1 skrev:
Crunch/ nice picture Kemp der spinner på Rodman og slammer ham fra finals, nice one : DDet er epic!
reignmannr1 skrev:
Crunch/ nice picture Kemp der spinner på Rodman og slammer ham fra finals, nice one : D
Det er epic!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 18. juli 2011, 18:33Oprindeligt skrevet af: SvupperHvor er mine credits for at han givet dig dit nye billede!
Hvor er mine credits for at han givet dig dit nye billede!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 18. juli 2011, 20:56Oprindeligt skrevet af: CrunchSvupper skrev:
Hvor er mine credits for at han givet dig dit nye billede!Du er så dygtig
Svupper skrev:
Hvor er mine credits for at han givet dig dit nye billede!
Du er så dygtig
Citat fra NBAinfo Arkiv på 19. juli 2011, 22:34Oprindeligt skrevet af: KnatLouieStefan Nellemoes skrev:
Jaja, bare træd på én der i forvejen ligger ned... det er jo efterhånden kutyme i denne liga :ked
Stefan Nellemoes skrev:
Jaja, bare træd på én der i forvejen ligger ned... det er jo efterhånden kutyme i denne liga :ked
Citat fra NBAinfo Arkiv på 19. juli 2011, 22:52Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesJaja, bare træd på én der i forvejen ligger ned... det er jo efterhånden kutyme i denne liga :ked
Problemet er ikke så meget at du ligger ned, mere det at du selv har lagt dig. Vi andre kan ikke tage æren for dine episke brainfarts... :tunge:
Problemet er ikke så meget at du ligger ned, mere det at du selv har lagt dig. Vi andre kan ikke tage æren for dine episke brainfarts... :tunge:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 20. juli 2011, 0:27Oprindeligt skrevet af: KnatLouieStefan Nellemoes skrev:
Well, excuse me... vi kan jo ikke allesammen få Dwight Howard forærende stort set gratis... så istedet tager man nogle chancer - enkelte gange kan man være heldig, og andre gange uheldig. Den eneste grund til at mine handler nok "står frem", er vel at jeg laver *mange* handler, og at der af og til har været et par halvstore svipsere... dog ingen bommerter så store, at de bliver kåret til årets største.. dét må andre managers have æren for 😉
Mine værste handler har nok været pickswappet med Anchovies (blev heldigvis kun til pick 4), og dernæst at bytte Aldridge for D.Lee (også med Anchovies) og derefter sende ham afsted for Boozer.. men til gengæld landede jeg så Mike Conley, Taj Gibson, og Elton Brand for ham...og fik Gerald Henderson gratis.. der er nok nogen der synes at det var dumt at jeg sendte Ty Lawson væk, men med både Conley og Nelson i folden, var han expendable... og udover at jeg fik Eyenga, så brugte jeg picket jeg erhvervede til at nappe Jimmer Fredette (over Tristan Thompson ganske vist), men dét kan man sgu ikke klandre mig for før sæsonen starter, og man rent faktisk ser hvem der spiller bedst i "real life" NBA..
Synes iøvrigt at vi burde lave en award der hed "årets usynlige mand", med de managers der har lavet færrest handler/pick-ups i løbet af året, uden at deres hold har haft gavn af det på nogen måde, for at vise, at det rent faktisk kan betale sig at tage chancer, istedet for bare at sidde lænet tilbage og pille sig i navlen.
Hvo intet vover, intet vinder 😉
Hermed et løfte: Hvis mit hold ender som bundholdet i D2 næste sæson, så kvitter jeg ligaen. Så kan i jo bare krydse fingre for dét, hvis i er så utilfredse med min stil 😛
Stefan Nellemoes skrev:
Well, excuse me... vi kan jo ikke allesammen få Dwight Howard forærende stort set gratis... så istedet tager man nogle chancer - enkelte gange kan man være heldig, og andre gange uheldig. Den eneste grund til at mine handler nok "står frem", er vel at jeg laver *mange* handler, og at der af og til har været et par halvstore svipsere... dog ingen bommerter så store, at de bliver kåret til årets største.. dét må andre managers have æren for 😉
Mine værste handler har nok været pickswappet med Anchovies (blev heldigvis kun til pick 4), og dernæst at bytte Aldridge for D.Lee (også med Anchovies) og derefter sende ham afsted for Boozer.. men til gengæld landede jeg så Mike Conley, Taj Gibson, og Elton Brand for ham...og fik Gerald Henderson gratis.. der er nok nogen der synes at det var dumt at jeg sendte Ty Lawson væk, men med både Conley og Nelson i folden, var han expendable... og udover at jeg fik Eyenga, så brugte jeg picket jeg erhvervede til at nappe Jimmer Fredette (over Tristan Thompson ganske vist), men dét kan man sgu ikke klandre mig for før sæsonen starter, og man rent faktisk ser hvem der spiller bedst i "real life" NBA..
Synes iøvrigt at vi burde lave en award der hed "årets usynlige mand", med de managers der har lavet færrest handler/pick-ups i løbet af året, uden at deres hold har haft gavn af det på nogen måde, for at vise, at det rent faktisk kan betale sig at tage chancer, istedet for bare at sidde lænet tilbage og pille sig i navlen.
Hvo intet vover, intet vinder 😉
Hermed et løfte: Hvis mit hold ender som bundholdet i D2 næste sæson, så kvitter jeg ligaen. Så kan i jo bare krydse fingre for dét, hvis i er så utilfredse med min stil 😛