NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 16. juli 2011, 21:34Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesSvupper skrev:
Stefan hvor mange posts skal man så have for at blive Adam Silver 😀Ét positivt indlæg i Darko tråden 100 dage i træk, så er titlen din!
Svupper skrev:
Stefan hvor mange posts skal man så have for at blive Adam Silver 😀
Ét positivt indlæg i Darko tråden 100 dage i træk, så er titlen din!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 16. juli 2011, 21:43Oprindeligt skrevet af: JennerJeg kan oplyse dig om at Svupper ikke længere er den stolte ejer af Darko. Der er en ny i sherrif i Darko-town!
Jeg kan oplyse dig om at Svupper ikke længere er den stolte ejer af Darko. Der er en ny i sherrif i Darko-town!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 16. juli 2011, 22:07Oprindeligt skrevet af: reignmannr1Tror nu mere det går sådan her
Dalembert signer med Knicks for 12 mill da Knicks vælger at overbetale, han snitter 6-6-1
Gibson trader bulls til Kings for Thornton så han ligger bag cousins og hickson og snitter 5-4-0,5
Sf bliver ham som du drafter med dit 2/12 dit 1/12 er tradet til undertegnede, de spillere du har fået har alle valgt at retire
Sg Henderson snitter 12-2-2 efter bobcats finder succes i at starte med augustine og kemba
Pg, Memphis finder ud af Conley er overbetalt, waiver ham hvorefter han bliver den eneste spiller der faktisk tager til europa og slutter sin karriere der
Util, miles ryger på bænken og giver 5-1-1 efter Utah begynder at starte med burksDet virker umiddelbart mere realistisk end det andet scenarie
Tror nu mere det går sådan her
Dalembert signer med Knicks for 12 mill da Knicks vælger at overbetale, han snitter 6-6-1
Gibson trader bulls til Kings for Thornton så han ligger bag cousins og hickson og snitter 5-4-0,5
Sf bliver ham som du drafter med dit 2/12 dit 1/12 er tradet til undertegnede, de spillere du har fået har alle valgt at retire
Sg Henderson snitter 12-2-2 efter bobcats finder succes i at starte med augustine og kemba
Pg, Memphis finder ud af Conley er overbetalt, waiver ham hvorefter han bliver den eneste spiller der faktisk tager til europa og slutter sin karriere der
Util, miles ryger på bænken og giver 5-1-1 efter Utah begynder at starte med burks
Det virker umiddelbart mere realistisk end det andet scenarie
Citat fra NBAinfo Arkiv på 16. juli 2011, 23:46Oprindeligt skrevet af: NBA KapSvupper skrev:
Er det muligt at stemme en GM hjem i ørådet, for GM Petersen er tydeligvist fået solstik eller røget store mænger af crack, lige inden han valgte at poste sit sidste indlæg 😀Yea, crack is a hell of a drug...:D
Svupper skrev:
Er det muligt at stemme en GM hjem i ørådet, for GM Petersen er tydeligvist fået solstik eller røget store mænger af crack, lige inden han valgte at poste sit sidste indlæg 😀
Yea, crack is a hell of a drug...:D
Citat fra NBAinfo Arkiv på 16. juli 2011, 23:59Oprindeligt skrevet af: SvupperStefan Nellemoes skrev:
Svupper skrev:
Stefan hvor mange posts skal man så have for at blive Adam Silver 😀Ét positivt indlæg i Darko tråden 100 dage i træk, så er titlen din!
Nu går jeg efter at få den Stefan, så om 100 dage er titlen min!
Stefan Nellemoes skrev:
Svupper skrev:
Nu går jeg efter at få den Stefan, så om 100 dage er titlen min!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 17. juli 2011, 0:19Oprindeligt skrevet af: maliNBA Kap skrev:
Svupper skrev:
Er det muligt at stemme en GM hjem i ørådet, for GM Petersen er tydeligvist fået solstik eller røget store mænger af crack, lige inden han valgte at poste sit sidste indlæg 😀Yea, crack is a hell of a drug...:D
I'm Rick James, bitch! :love:
NBA Kap skrev:
Svupper skrev:
I'm Rick James, bitch! :love:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 17. juli 2011, 14:58Oprindeligt skrevet af: PacersDer er godt nok meget læsning når man bare lige har været væk i 24 timer 🙂 !! HAHA...
Der er godt nok meget læsning når man bare lige har været væk i 24 timer 🙂 !! HAHA...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 17. juli 2011, 18:26Oprindeligt skrevet af: KnatLouieSvupper skrev:
Next up: Pick nr. 38 ved "Downtown Sydhavn"Så bliver det fandme spændene hvilken fremtidig MVP der bliver hevet ud af hatten.. Det her pick, er det der gør forskellen i hele ligaen 😀
Ja, for Biyombo er jo allerede taget, selvom hans talent-niveau ligger her omkring dette pick... lige før man burde tage Chukwudiebere Maduabum, bare pga. navnet...
Svupper skrev:
Next up: Pick nr. 38 ved "Downtown Sydhavn"Så bliver det fandme spændene hvilken fremtidig MVP der bliver hevet ud af hatten.. Det her pick, er det der gør forskellen i hele ligaen 😀
Ja, for Biyombo er jo allerede taget, selvom hans talent-niveau ligger her omkring dette pick... lige før man burde tage Chukwudiebere Maduabum, bare pga. navnet...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 17. juli 2011, 18:43Oprindeligt skrevet af: maliKnatLouie skrev:
Svupper skrev:
Hmm, Peter, er det bare mig eller skulle du ikke senest have draftet for 2½ time siden....?? Skynd dig inden Jonas opdager det... 😉
Hvis du altså overhovedet har lyst til at samle noget op...
KnatLouie skrev:
Svupper skrev:
Hmm, Peter, er det bare mig eller skulle du ikke senest have draftet for 2½ time siden....?? Skynd dig inden Jonas opdager det... 😉
Hvis du altså overhovedet har lyst til at samle noget op...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 17. juli 2011, 18:54Oprindeligt skrevet af: madsberggreenRet classy af Jonas at vente på Peter her :clap
Jeg tradede mig til Peters' pick på falderebet, i en handel for mit 2/2012-pick, hvor jeg har yderligere to andenrundepicks.
White er et long shot, men sådan er det jo her sidst i draften. jeg havde stor fidus til White efter sidste års draft, og ver meget skuffet over at se ham gå ned med en skade. Han skulle dog efter sigende være rehabet nu, og klar til at gå i krig for at få sig nogle minutter en tætpakket Detroit-backcourt: http://dimemag.com/2011/06/detroits-terrico-white-plans-to-terrorize-nba-rims-soon/
Ret classy af Jonas at vente på Peter her :clap
Jeg tradede mig til Peters' pick på falderebet, i en handel for mit 2/2012-pick, hvor jeg har yderligere to andenrundepicks.
White er et long shot, men sådan er det jo her sidst i draften. jeg havde stor fidus til White efter sidste års draft, og ver meget skuffet over at se ham gå ned med en skade. Han skulle dog efter sigende være rehabet nu, og klar til at gå i krig for at få sig nogle minutter en tætpakket Detroit-backcourt: http://dimemag.com/2011/06/detroits-terrico-white-plans-to-terrorize-nba-rims-soon/