NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 16. juli 2011, 1:47Oprindeligt skrevet af: JennerDet skal siges at mens Kurt er væk er det xtian og undertegnede der styrer trades, så hvis i laver trades skal i huske at sende til en af os. Er traden dog noget vi mener bør diskuteres meget igennem venter vi til den gamle ulv kommer hjem.
Det skal siges at mens Kurt er væk er det xtian og undertegnede der styrer trades, så hvis i laver trades skal i huske at sende til en af os. Er traden dog noget vi mener bør diskuteres meget igennem venter vi til den gamle ulv kommer hjem.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 16. juli 2011, 17:03Oprindeligt skrevet af: SvupperNext up: Pick nr. 38 ved "Downtown Sydhavn"
Så bliver det fandme spændene hvilken fremtidig MVP der bliver hevet ud af hatten.. Det her pick, er det der gør forskellen i hele ligaen 😀
Next up: Pick nr. 38 ved "Downtown Sydhavn"
Så bliver det fandme spændene hvilken fremtidig MVP der bliver hevet ud af hatten.. Det her pick, er det der gør forskellen i hele ligaen 😀
Citat fra NBAinfo Arkiv på 16. juli 2011, 20:33Oprindeligt skrevet af: CrunchDet undrer mig at jenkins faldt til nummer 37 da han er den eneste fra dette års draft der har potentiale til at blive All Star! Prisen for årets draft Pick går derfor til mig!! Fordi jeg er en bedre GM end resten af jer losers
Det undrer mig at jenkins faldt til nummer 37 da han er den eneste fra dette års draft der har potentiale til at blive All Star! Prisen for årets draft Pick går derfor til mig!! Fordi jeg er en bedre GM end resten af jer losers
Citat fra NBAinfo Arkiv på 16. juli 2011, 20:35Oprindeligt skrevet af: CrunchOg ja jeg snakker [censored] fordi jeg gerne vil have min rating op fra sixth man til commisioner med blink i stjernerne!!!
Og ja jeg snakker [censored] fordi jeg gerne vil have min rating op fra sixth man til commisioner med blink i stjernerne!!!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 16. juli 2011, 20:35Oprindeligt skrevet af: CrunchSnakke snakke spam spam jeg vil have højere rating
Snakke snakke spam spam jeg vil have højere rating
Citat fra NBAinfo Arkiv på 16. juli 2011, 20:43Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesCrunch skrev:
Og ja jeg snakker [censored] fordi jeg gerne vil have min rating op fra sixth man til commisioner med blink i stjernerne!!!Ked af at skuffe dig - det er kun de to fine admins her på siden der har den titel. Du bliver dog HOF'er efter 5000 indlæg ;)..
Om 92 indlæg bliver du dog starter - det er da en.. Tja.. Start...
Crunch skrev:
Og ja jeg snakker [censored] fordi jeg gerne vil have min rating op fra sixth man til commisioner med blink i stjernerne!!!
Ked af at skuffe dig - det er kun de to fine admins her på siden der har den titel. Du bliver dog HOF'er efter 5000 indlæg ;)..
Om 92 indlæg bliver du dog starter - det er da en.. Tja.. Start...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 16. juli 2011, 20:49Oprindeligt skrevet af: SvupperStefan hvor mange posts skal man så have for at blive Adam Silver 😀
Stefan hvor mange posts skal man så have for at blive Adam Silver 😀
Citat fra NBAinfo Arkiv på 16. juli 2011, 21:28Oprindeligt skrevet af: CrunchDet
Det
Citat fra NBAinfo Arkiv på 16. juli 2011, 21:28Oprindeligt skrevet af: CrunchBliver
Bliver
Citat fra NBAinfo Arkiv på 16. juli 2011, 21:28Oprindeligt skrevet af: CrunchFantastisk!!!
Fantastisk!!!