NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 15. juli 2011, 21:21Oprindeligt skrevet af: KnatLouieHvis man skulle knytte en lille kommentar til Insideren, så giver Downtowns roster da mening... vi skaffer os først og fremmest selv 1.runde-picket i 2012, og drafter lige hvem det passer os, og efter oprykningen i 2013, så er holdet mestre i 2014, med en roster der består af:
C: Samuel "Camenbert" Dalembert, der endelig har overkommet sine mangler, og snitter 12-12 med 3 blocks pr kamp.
PF: Taj "Not Mahal" Gibson, der efter utallige skader til Bulls' frontcourt endelig er blevet gjort til fulltime-starter, og snitter 15-10 med 2 blocks.
SF: Uvist på nuværende, men muligvis årets ROY 2012 😉
SG: Gerald Henderson, der har udviklet sig til at blive superstar, efter MJ har givet ham private-lessons og DNA-indsprøjtninger til frokost, så han snitter 25-5-5-2.
PG: Mike Con-"Air"-ley, der efterhånden er den eneste spiller (udover Gasol Jr.) der får lov at røre ved bolden i Memphis, og snitter 20-3-10-3.
På util-pladsen ser man så en kombo af C.J. Miles, Jason Thompson, og diverse, som alle er i stand til at smide en double-double eller en 5x5 når chancen byder sig... bare vent, dét bli'r tider! B)
Hvis man skulle knytte en lille kommentar til Insideren, så giver Downtowns roster da mening... vi skaffer os først og fremmest selv 1.runde-picket i 2012, og drafter lige hvem det passer os, og efter oprykningen i 2013, så er holdet mestre i 2014, med en roster der består af:
C: Samuel "Camenbert" Dalembert, der endelig har overkommet sine mangler, og snitter 12-12 med 3 blocks pr kamp.
PF: Taj "Not Mahal" Gibson, der efter utallige skader til Bulls' frontcourt endelig er blevet gjort til fulltime-starter, og snitter 15-10 med 2 blocks.
SF: Uvist på nuværende, men muligvis årets ROY 2012 😉
SG: Gerald Henderson, der har udviklet sig til at blive superstar, efter MJ har givet ham private-lessons og DNA-indsprøjtninger til frokost, så han snitter 25-5-5-2.
PG: Mike Con-"Air"-ley, der efterhånden er den eneste spiller (udover Gasol Jr.) der får lov at røre ved bolden i Memphis, og snitter 20-3-10-3.
På util-pladsen ser man så en kombo af C.J. Miles, Jason Thompson, og diverse, som alle er i stand til at smide en double-double eller en 5x5 når chancen byder sig... bare vent, dét bli'r tider! B)
Citat fra NBAinfo Arkiv på 15. juli 2011, 21:47Oprindeligt skrevet af: PacersHAHA... lyder som en spændende fremtid Peter - GOOD LUCK 😀
HAHA... lyder som en spændende fremtid Peter - GOOD LUCK 😀
Citat fra NBAinfo Arkiv på 15. juli 2011, 21:51Oprindeligt skrevet af: SvupperEr det muligt at stemme en GM hjem i ørådet, for GM Petersen er tydeligvist fået solstik eller røget store mænger af crack, lige inden han valgte at poste sit sidste indlæg 😀
Er det muligt at stemme en GM hjem i ørådet, for GM Petersen er tydeligvist fået solstik eller røget store mænger af crack, lige inden han valgte at poste sit sidste indlæg 😀
Citat fra NBAinfo Arkiv på 15. juli 2011, 22:02Oprindeligt skrevet af: Miller31Der er større sandsynlighed for jeg trækker en Barca-trøje over hovedet imens jeg brænder det spanske flag og synger hyldestsange til Ron Artest end KnatLouie får ret i ovenstående.
Der er større sandsynlighed for jeg trækker en Barca-trøje over hovedet imens jeg brænder det spanske flag og synger hyldestsange til Ron Artest end KnatLouie får ret i ovenstående.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 15. juli 2011, 22:09Oprindeligt skrevet af: reignmannr1Tror nu mere det går sådan her
Dalembert signer med Knicks for 12 mill da Knicks vælger at overbetale, han snitter 6-6-1
Gibson trader bulls til Kings for Thornton så han ligger bag cousins og hickson og snitter 5-4-0,5
Sf bliver ham som du drafter med dit 2/12 dit 1/12 er tradet til undertegnede, de spillere du har fået har alle valgt at retire
Sg Henderson snitter 12-2-2 efter bobcats finder succes i at starte med augustine og kemba
Pg, Memphis finder ud af Conley er overbetalt, waiver ham hvorefter han bliver den eneste spiller der faktisk tager til europa og slutter sin karriere der
Util, miles ryger på bænken og giver 5-1-1 efter Utah begynder at starte med burksDet virker umiddelbart mere realistisk end det andet scenarie
Tror nu mere det går sådan her
Dalembert signer med Knicks for 12 mill da Knicks vælger at overbetale, han snitter 6-6-1
Gibson trader bulls til Kings for Thornton så han ligger bag cousins og hickson og snitter 5-4-0,5
Sf bliver ham som du drafter med dit 2/12 dit 1/12 er tradet til undertegnede, de spillere du har fået har alle valgt at retire
Sg Henderson snitter 12-2-2 efter bobcats finder succes i at starte med augustine og kemba
Pg, Memphis finder ud af Conley er overbetalt, waiver ham hvorefter han bliver den eneste spiller der faktisk tager til europa og slutter sin karriere der
Util, miles ryger på bænken og giver 5-1-1 efter Utah begynder at starte med burks
Det virker umiddelbart mere realistisk end det andet scenarie
Citat fra NBAinfo Arkiv på 15. juli 2011, 22:13Oprindeligt skrevet af: Svupperreignmannr1 skrev:
Tror nu mere det går sådan herDalembert signer med Knicks for 12 mill da Knicks vælger at overbetale, han snitter 6-6-1
Util, miles ryger på bænken og giver 5-1-1 efter Utah begynder at starte med burksDet virker umiddelbart mere realistisk end det andet scenarie
Og det er best case scenario for Peters hold 😀
reignmannr1 skrev:
Tror nu mere det går sådan herDalembert signer med Knicks for 12 mill da Knicks vælger at overbetale, han snitter 6-6-1
Og det er best case scenario for Peters hold 😀
Citat fra NBAinfo Arkiv på 15. juli 2011, 22:16Oprindeligt skrevet af: CrunchJeg er helt enig med Peter!!!
Jeg er helt enig med Peter!!!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 15. juli 2011, 22:28Oprindeligt skrevet af: KnatLouieHaha, i er allesammen bare jaloux fordi jeg har Jimmer på mit hold, og i ikke har! 😛
Haha, i er allesammen bare jaloux fordi jeg har Jimmer på mit hold, og i ikke har! 😛
Citat fra NBAinfo Arkiv på 15. juli 2011, 22:34Oprindeligt skrevet af: SvupperKnatLouie skrev:
Haha, i er allesammen bare jaloux fordi jeg har Jimmer på mit hold, og i ikke har! 😛Ja for vi ville helt sikkert hellere have Jimmer frem for Tristan 😉
KnatLouie skrev:
Haha, i er allesammen bare jaloux fordi jeg har Jimmer på mit hold, og i ikke har! 😛
Ja for vi ville helt sikkert hellere have Jimmer frem for Tristan 😉
Citat fra NBAinfo Arkiv på 15. juli 2011, 22:59Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoesmobbeinfo.dk FTW!
mobbeinfo.dk FTW!