NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 13. juli 2011, 7:44Oprindeligt skrevet af: CrunchNogle der har et meget billigt Pick de vil af med inden nummer 36?
Nogle der har et meget billigt Pick de vil af med inden nummer 36?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 13. juli 2011, 10:20Oprindeligt skrevet af: SvupperJeg synes helt klart at vi skal veto Wang's pick af Honeycutt, nu når han staver det forkert "Tyler Honecutt".
Men i det mindste har jeg Faried 😛
Jeg synes helt klart at vi skal veto Wang's pick af Honeycutt, nu når han staver det forkert "Tyler Honecutt".
Men i det mindste har jeg Faried 😛
Citat fra NBAinfo Arkiv på 13. juli 2011, 10:43Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnIØVRIGT! jeg smutter Torsdag morgen til et sted uden indernæt og er først med sikkerhed på igen Mandag (håber søndag).
SÅ, opdatering af draft siden bliver først derefter (medmindre Stefan eller en anden lige smider de sidste picks på derinde).
IØVRIGT! jeg smutter Torsdag morgen til et sted uden indernæt og er først med sikkerhed på igen Mandag (håber søndag).
SÅ, opdatering af draft siden bliver først derefter (medmindre Stefan eller en anden lige smider de sidste picks på derinde).
Citat fra NBAinfo Arkiv på 13. juli 2011, 20:56Oprindeligt skrevet af: Gaflenjeg har tradet mit pick så nå det går igennem så drafter den nye ejer af pickede sikkert
jeg har tradet mit pick så nå det går igennem så drafter den nye ejer af pickede sikkert
Citat fra NBAinfo Arkiv på 14. juli 2011, 0:42Oprindeligt skrevet af: Gaflennogen der ved og tradet går igennem eller jeg skal drafte inden kl 9 imorgn tidlig...
nogen der ved og tradet går igennem eller jeg skal drafte inden kl 9 imorgn tidlig...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 14. juli 2011, 1:17Oprindeligt skrevet af: Miller31Alt tyder på du bør drafte.
Alt tyder på du bør drafte.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 14. juli 2011, 22:42Oprindeligt skrevet af: CrunchFå nu gang i det draft!!!
Få nu gang i det draft!!!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 14. juli 2011, 22:46Oprindeligt skrevet af: JennerSkal vi ikke lige blive enige om at Xtians Ultimate Insider var verdensklasse! Flere af dem tak, og det gælder alle GMer!!
Skal vi ikke lige blive enige om at Xtians Ultimate Insider var verdensklasse! Flere af dem tak, og det gælder alle GMer!!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 15. juli 2011, 0:36Oprindeligt skrevet af: Miller31Ja.. Det er ærgerligt, at det efterhånden kun er Jens, Stefan og undertegnede, som skriver i den tråd.. Det er altid sjov læsning og ofte ligeså sjovt at skrive. Mere af den slags, som lige giver KL et sidste pift! 🙂
Og tak for rosen i øvrigt, det tog sq sin tid med logo og det hele.
Ja.. Det er ærgerligt, at det efterhånden kun er Jens, Stefan og undertegnede, som skriver i den tråd.. Det er altid sjov læsning og ofte ligeså sjovt at skrive. Mere af den slags, som lige giver KL et sidste pift! 🙂
Og tak for rosen i øvrigt, det tog sq sin tid med logo og det hele.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 15. juli 2011, 1:32Oprindeligt skrevet af: Gaflenjeg lover en ulitmate insider inden sæson start..... 😉
jeg lover en ulitmate insider inden sæson start..... 😉