NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 11. juli 2011, 15:01Oprindeligt skrevet af: Miller31Takker for I nominerer.. Jeg synes også Jens er kommet godt igennem det.. Tristan var et steal dernede! I min optik har jeg dog fået et par super spillere med 9 og 13 i et tyndt draft.. To som var henholdsvis 4 og 7 på min egen liste.. Så jeg er virkelig tilfreds 🙂
Takker for I nominerer.. Jeg synes også Jens er kommet godt igennem det.. Tristan var et steal dernede! I min optik har jeg dog fået et par super spillere med 9 og 13 i et tyndt draft.. To som var henholdsvis 4 og 7 på min egen liste.. Så jeg er virkelig tilfreds 🙂
Citat fra NBAinfo Arkiv på 11. juli 2011, 15:04Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesChristian og Jens er det nye Mads og Jan :love:...
Christian og Jens er det nye Mads og Jan :love:...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 11. juli 2011, 18:00Oprindeligt skrevet af: reignmannr1saa det sgu tid til at drafte, og har lavet noget turbo scouting, og fundet min liste frem 😉
saa det sgu tid til at drafte, og har lavet noget turbo scouting, og fundet min liste frem 😉
Citat fra NBAinfo Arkiv på 11. juli 2011, 22:00Oprindeligt skrevet af: reignmannr1Damn det går godt nok hurtigt nu med de picks
Damn det går godt nok hurtigt nu med de picks
Citat fra NBAinfo Arkiv på 12. juli 2011, 0:39Oprindeligt skrevet af: Miller31En europæer til GangStars.. Nej, nu har jeg aldrig..
Hvem havde set den komme?
En europæer til GangStars.. Nej, nu har jeg aldrig..
Hvem havde set den komme?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 12. juli 2011, 11:23Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnStefan Nellemoes skrev:
Christian og Jens er det nye Mads og Jan :love:...Ja, eller at dømme efter de to thumbs up under din post, måske de nye Siskel & Ebert.
Stefan Nellemoes skrev:
Christian og Jens er det nye Mads og Jan :love:...
Ja, eller at dømme efter de to thumbs up under din post, måske de nye Siskel & Ebert.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 12. juli 2011, 11:40Oprindeligt skrevet af: JennerI er bare jealous på i ingen KL soulmates har! Kurt og Stefan, i er snart tvunget til at tage hinanden i mangel på bedre.
I er bare jealous på i ingen KL soulmates har! Kurt og Stefan, i er snart tvunget til at tage hinanden i mangel på bedre.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 12. juli 2011, 11:53Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnDer findes kun én ting i denne verden jeg hellere vil undgå end at tage Stefana, og det er at blive taget af ham 🙁
Der findes kun én ting i denne verden jeg hellere vil undgå end at tage Stefana, og det er at blive taget af ham 🙁
Citat fra NBAinfo Arkiv på 12. juli 2011, 12:57Oprindeligt skrevet af: Miller31Faktisk mener jeg stadig Mads og Jan er de nye Xtian og Jenx. Vi var her trods alt først, både i KL og på NBAinfo!
Faktisk mener jeg stadig Mads og Jan er de nye Xtian og Jenx. Vi var her trods alt først, både i KL og på NBAinfo!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 12. juli 2011, 14:44Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnMon ikke vi kan blive enige om at I fire bare kan holde jeres swingerparties for jer selv og stoppe det der thumbs up lefleri... :lussing
Mon ikke vi kan blive enige om at I fire bare kan holde jeres swingerparties for jer selv og stoppe det der thumbs up lefleri... :lussing