NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 11. juli 2011, 0:09Oprindeligt skrevet af: Crickmali skrev:
Dammit! Brooks måtte da gerne lige være faldet til nr 22... 😐Jeg er faktisk lidt spændt på om han kan overføre hans game til NBA... eller om han bliver en ny Adam Morrison...
mali skrev:
Dammit! Brooks måtte da gerne lige være faldet til nr 22... 😐
Jeg er faktisk lidt spændt på om han kan overføre hans game til NBA... eller om han bliver en ny Adam Morrison...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 11. juli 2011, 0:24Oprindeligt skrevet af: maliCrick skrev:
mali skrev:
Dammit! Brooks måtte da gerne lige være faldet til nr 22... 😐Jeg er faktisk lidt spændt på om han kan overføre hans game til NBA... eller om han bliver en ny Adam Morrison...
Men med pick19 i et ret svagt draft, så er han da uden tvivl det sats og ventetiden værd... Og så har han ikke Moustache Morrisons rookie-løn.
Der skulle efter sigende være noget Kobe over hans spil, men han ender jo nok snarere med at blive til noget der minder om Gerald Green. Time will tell. Og han er altså allerede 22 år gammel mener jeg.
Crick skrev:
mali skrev:
Men med pick19 i et ret svagt draft, så er han da uden tvivl det sats og ventetiden værd... Og så har han ikke Moustache Morrisons rookie-løn.
Der skulle efter sigende være noget Kobe over hans spil, men han ender jo nok snarere med at blive til noget der minder om Gerald Green. Time will tell. Og han er altså allerede 22 år gammel mener jeg.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 11. juli 2011, 0:31Oprindeligt skrevet af: reignmannr1Er det ikke flonsters tur til at drafte og ikke Twolf som der står
Er det ikke flonsters tur til at drafte og ikke Twolf som der står
Citat fra NBAinfo Arkiv på 11. juli 2011, 11:04Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesIkke helt dumt valgt af Ronni. Singleton giver ikke 20 point, men Evans/Wade skal jo nok sørge for lidt point, og mon ikke Wizards vil spille Vesely og Singleton samtidig af og til?
Og ja, jeg prøvede at trade mig til et pick for at tage Singleton. Så må tiden jo vise om det var godt eller skidt, at det ikke lykkedes.
Ikke helt dumt valgt af Ronni. Singleton giver ikke 20 point, men Evans/Wade skal jo nok sørge for lidt point, og mon ikke Wizards vil spille Vesely og Singleton samtidig af og til?
Og ja, jeg prøvede at trade mig til et pick for at tage Singleton. Så må tiden jo vise om det var godt eller skidt, at det ikke lykkedes.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 11. juli 2011, 11:23Oprindeligt skrevet af: reignmannr1ja og det er nu alle superstjernerne bliver valgt i årets draft, spilleren ml pick 20-30 er guld værd, virkelig klasse spillere 😀
ja og det er nu alle superstjernerne bliver valgt i årets draft, spilleren ml pick 20-30 er guld værd, virkelig klasse spillere 😀
Citat fra NBAinfo Arkiv på 11. juli 2011, 12:57Oprindeligt skrevet af: CrickHvilket hold har gjort det bedst i første runde... Jeg tror jeg nominere Miller31... synes han er kommet ret godt ud af dette draft...
Hvilket hold har gjort det bedst i første runde... Jeg tror jeg nominere Miller31... synes han er kommet ret godt ud af dette draft...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 11. juli 2011, 13:11Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesDer er ingen tvivl om at Christian har fået klassespillere. Man kan argumentere for at det var no-brainers, men ikke desto mindre valgte han spillere efter andre - og efter top 3, var det jo mere eller mindre åbent.
Og Mads skal nok blive glad for Valacllciciiacannaunauanus (hi hi, anus)...
Der er ingen tvivl om at Christian har fået klassespillere. Man kan argumentere for at det var no-brainers, men ikke desto mindre valgte han spillere efter andre - og efter top 3, var det jo mere eller mindre åbent.
Og Mads skal nok blive glad for Valacllciciiacannaunauanus (hi hi, anus)...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 11. juli 2011, 13:11Oprindeligt skrevet af: reignmannr1Der går noget tid inden jeg drafter, da jeg har nogle aftaler efter arbejde og min scouting seddel ligger derhjemme,
Der går noget tid inden jeg drafter, da jeg har nogle aftaler efter arbejde og min scouting seddel ligger derhjemme,
Citat fra NBAinfo Arkiv på 11. juli 2011, 13:17Oprindeligt skrevet af: Smukke DirkJeg nominerer mig selv, da Brendan Knight mange steder var et konsensus top 4 pick - og så bare fordi jeg kan, bwahaha. Nu håber jeg bare han ender med at spille af hestepenis til <-- reverse jinx.
Jeg nominerer mig selv, da Brendan Knight mange steder var et konsensus top 4 pick - og så bare fordi jeg kan, bwahaha. Nu håber jeg bare han ender med at spille af hestepenis til <-- reverse jinx.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 11. juli 2011, 13:27Oprindeligt skrevet af: reignmannr1Jeg må også være blandt dem dee har det bedste 1 runde draft, har ikke spildt lønninger på nogle bænkevarmere, som man må sige 15 af de første 20 spillere er i årets draft ; P
Jeg må også være blandt dem dee har det bedste 1 runde draft, har ikke spildt lønninger på nogle bænkevarmere, som man må sige 15 af de første 20 spillere er i årets draft ; P