Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 614 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: Crick

mali skrev:
Dammit! Brooks måtte da gerne lige være faldet til nr 22... 😐

Jeg er faktisk lidt spændt på om han kan overføre hans game til NBA... eller om han bliver en ny Adam Morrison...

Oprindeligt skrevet af: mali

Crick skrev:

mali skrev:
Dammit! Brooks måtte da gerne lige være faldet til nr 22... 😐

Jeg er faktisk lidt spændt på om han kan overføre hans game til NBA... eller om han bliver en ny Adam Morrison...

Men med pick19 i et ret svagt draft, så er han da uden tvivl det sats og ventetiden værd... Og så har han ikke Moustache Morrisons rookie-løn.

Der skulle efter sigende være noget Kobe over hans spil, men han ender jo nok snarere med at blive til noget der minder om Gerald Green. Time will tell. Og han er altså allerede 22 år gammel mener jeg.

Oprindeligt skrevet af: reignmannr1

Er det ikke flonsters tur til at drafte og ikke Twolf som der står

Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes

Ikke helt dumt valgt af Ronni. Singleton giver ikke 20 point, men Evans/Wade skal jo nok sørge for lidt point, og mon ikke Wizards vil spille Vesely og Singleton samtidig af og til?

Og ja, jeg prøvede at trade mig til et pick for at tage Singleton. Så må tiden jo vise om det var godt eller skidt, at det ikke lykkedes.

ja og det er nu alle superstjernerne bliver valgt i årets draft, spilleren ml pick 20-30 er guld værd, virkelig klasse spillere 😀

Oprindeligt skrevet af: Crick

Hvilket hold har gjort det bedst i første runde... Jeg tror jeg nominere Miller31... synes han er kommet ret godt ud af dette draft...

Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes

Der er ingen tvivl om at Christian har fået klassespillere. Man kan argumentere for at det var no-brainers, men ikke desto mindre valgte han spillere efter andre - og efter top 3, var det jo mere eller mindre åbent.

Og Mads skal nok blive glad for Valacllciciiacannaunauanus (hi hi, anus)...

Der går noget tid inden jeg drafter, da jeg har nogle aftaler efter arbejde og min scouting seddel ligger derhjemme,

Oprindeligt skrevet af: Smukke Dirk

Jeg nominerer mig selv, da Brendan Knight mange steder var et konsensus top 4 pick - og så bare fordi jeg kan, bwahaha. Nu håber jeg bare han ender med at spille af hestepenis til <-- reverse jinx.

Jeg må også være blandt dem dee har det bedste 1 runde draft, har ikke spildt lønninger på nogle bænkevarmere, som man må sige 15 af de første 20 spillere er i årets draft ; P

ReferencerSide 614 af 635Reference