NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 8. juli 2011, 20:29Oprindeligt skrevet af: CrickEr drafted egentlig suspenderet imorgen nu hvor der er stormøde i KBH?
Er drafted egentlig suspenderet imorgen nu hvor der er stormøde i KBH?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 8. juli 2011, 20:56Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesNææ.. Det er jo ikke noget NBAiKL halløj.
Nææ.. Det er jo ikke noget NBAiKL halløj.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 9. juli 2011, 13:32Oprindeligt skrevet af: CrickMads er en massiv tissekone.... Hvorfor skulle du lige drafte Iman? :lussing
Mads er en massiv tissekone.... Hvorfor skulle du lige drafte Iman? :lussing
Citat fra NBAinfo Arkiv på 9. juli 2011, 13:37Oprindeligt skrevet af: madsberggreenCrick skrev:
Mads er en massiv tissekone.... Hvorfor skulle du lige drafte Iman? :lussingHvis du kan få Stefan eller Joans til at hoste op med Motiejunas eller Farried trader jeg gerne lige over 🙂
Crick skrev:
Mads er en massiv tissekone.... Hvorfor skulle du lige drafte Iman? :lussing
Hvis du kan få Stefan eller Joans til at hoste op med Motiejunas eller Farried trader jeg gerne lige over 🙂
Citat fra NBAinfo Arkiv på 9. juli 2011, 13:40Oprindeligt skrevet af: Crickmadsberggreen skrev:
Crick skrev:
Mads er en massiv tissekone.... Hvorfor skulle du lige drafte Iman? :lussingHvis du kan få Stefan eller Joans til at hoste op med Motiejunas eller Farried trader jeg gerne lige over 🙂
Synes nu stadig der er et par spændende spillere tilbage... de spiller bare nogle positioner hvor jeg ikke har voldsom meget brug for hjælp...
madsberggreen skrev:
Crick skrev:
Synes nu stadig der er et par spændende spillere tilbage... de spiller bare nogle positioner hvor jeg ikke har voldsom meget brug for hjælp...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 10. juli 2011, 17:33Oprindeligt skrevet af: KnatLouieSelvfølgelig drafter Wang en spiller fra Phoenix Suns... 😉
Selvfølgelig drafter Wang en spiller fra Phoenix Suns... 😉
Citat fra NBAinfo Arkiv på 10. juli 2011, 17:38Oprindeligt skrevet af: reignmannr1Ja det var et godt valg, spiller jo sammen med nash, det bliver alle bedre af jo
Ja det var et godt valg, spiller jo sammen med nash, det bliver alle bedre af jo
Citat fra NBAinfo Arkiv på 10. juli 2011, 19:55Oprindeligt skrevet af: WangNash har bare at gøre Morris-One til All Star i første sæson. 20,10,2,1,2 er vel ikke for meget forlangt:)
Nash har bare at gøre Morris-One til All Star i første sæson. 20,10,2,1,2 er vel ikke for meget forlangt:)
Citat fra NBAinfo Arkiv på 10. juli 2011, 21:36Oprindeligt skrevet af: CrunchHvis u19 mesterskabet er en indikation på hvad vi kan forvente fra valanciunas. Så har Ansjoserne gjort det ret så fornuftigt i dette års draft!!!
Hvis u19 mesterskabet er en indikation på hvad vi kan forvente fra valanciunas. Så har Ansjoserne gjort det ret så fornuftigt i dette års draft!!!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 11. juli 2011, 0:04Oprindeligt skrevet af: maliDammit! Brooks måtte da gerne lige være faldet til nr 22... 😐
Dammit! Brooks måtte da gerne lige være faldet til nr 22... 😐