NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 7. juli 2011, 23:29Oprindeligt skrevet af: JennerFungerer også fint på min mac herhjemme (i Safari) må være de ældgamle computere på arbejdet der sutter for meget til det kan lade sig gøre.
Fungerer også fint på min mac herhjemme (i Safari) må være de ældgamle computere på arbejdet der sutter for meget til det kan lade sig gøre.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 8. juli 2011, 13:35Oprindeligt skrevet af: madsberggreenbozzy skrev:
[quote]Jeg var meget i tvivl om dette pick, da jeg også havde fokus på en anden spiller. Men jeg valgte at gå med Burks, da han bliver sammenlignet med alt fra Eddie Jones, Evan Turner samt en Brandon Roy med knæ. Han skulle efter sigende ikke være den mest habile skytte, men bruger sommeren sammen med Jeff Honacek. Desuden er det et plus at han højst sandsyneligt både kan spille PG og SG.
Der er nok nogen der laver sin scouting på nbadraft.net, hva? 😀
bozzy skrev:
[quote]Jeg var meget i tvivl om dette pick, da jeg også havde fokus på en anden spiller. Men jeg valgte at gå med Burks, da han bliver sammenlignet med alt fra Eddie Jones, Evan Turner samt en Brandon Roy med knæ. Han skulle efter sigende ikke være den mest habile skytte, men bruger sommeren sammen med Jeff Honacek. Desuden er det et plus at han højst sandsyneligt både kan spille PG og SG.
Der er nok nogen der laver sin scouting på nbadraft.net, hva? 😀
Citat fra NBAinfo Arkiv på 8. juli 2011, 13:41Oprindeligt skrevet af: Miller31Jeg er skuffet over mig selv. Kawhi over Vucevic eller Motiejunas. Det kommer til at bide Euro GangStars i halen!
Jeg er skuffet over mig selv. Kawhi over Vucevic eller Motiejunas. Det kommer til at bide Euro GangStars i halen!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 8. juli 2011, 13:53Oprindeligt skrevet af: madsberggreenMiller31 skrev:
Jeg er skuffet over mig selv. Kawhi over Vucevic eller Motiejunas. Det kommer til at bide Euro GangStars i halen!Jeg er også skuffet over dig - jeg ville gerne have haft Kawhi med nummer 16!!!
Miller31 skrev:
Jeg er skuffet over mig selv. Kawhi over Vucevic eller Motiejunas. Det kommer til at bide Euro GangStars i halen!
Jeg er også skuffet over dig - jeg ville gerne have haft Kawhi med nummer 16!!!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 8. juli 2011, 13:54Oprindeligt skrevet af: SvupperHan var alligevel aldrig gået til 16 mads 😀
Han var alligevel aldrig gået til 16 mads 😀
Citat fra NBAinfo Arkiv på 8. juli 2011, 14:01Oprindeligt skrevet af: reignmannr1Pick 11-12-13 i draftet er nogle af de spillere jeg havde mest fidus til, så godt gået at samle dem op : ) med de picks der
Pick 11-12-13 i draftet er nogle af de spillere jeg havde mest fidus til, så godt gået at samle dem op : ) med de picks der
Citat fra NBAinfo Arkiv på 8. juli 2011, 14:10Oprindeligt skrevet af: CrickSå røg to af de spillere jeg virkelig håbede på ville falde ned til nr. 19... 😐
Så røg to af de spillere jeg virkelig håbede på ville falde ned til nr. 19... 😐
Citat fra NBAinfo Arkiv på 8. juli 2011, 15:09Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesSå blev den sidste af mine store håb taget lige foran mig - så jeg drafter ikke lige med det samme ;)...
Så blev den sidste af mine store håb taget lige foran mig - så jeg drafter ikke lige med det samme ;)...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 8. juli 2011, 15:40Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnStefan Nellemoes skrev:
Jeg stemmer for at vi indfører 2-minutter-fra-sidste-valg-af-spiller systemet!:kick
Stefan Nellemoes skrev:
Jeg stemmer for at vi indfører 2-minutter-fra-sidste-valg-af-spiller systemet!
:kick
Citat fra NBAinfo Arkiv på 8. juli 2011, 20:23Oprindeligt skrevet af: madsberggreenDonatas Motiejunas var en af de to spillere der var tilbage på min hitliste - spændende at se om Jonas nupper den anden 🙂
Donatas Motiejunas var en af de to spillere der var tilbage på min hitliste - spændende at se om Jonas nupper den anden 🙂