Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 611 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes

Meld lige alle sider I ikke kan se samt hvilken browser inkl. versionnummer I bruger.

Oprindeligt skrevet af: KnatLouie

Stefan Nellemoes skrev:
Du bliver slemt skuffet, hvis du tror at Valancacciiaiccciauusassas er en ny Fran Vasquez. Der går ikke længe før han kommer over, og får sig en ganske flot karriere...

Det kommer vel an på hvad man forstår med "ikke længe"... personligt synes jeg at alt mere end én sæson er længe at skulle gå og vente.. for så ikke at tale om den tid det tager ham at udvikles, når han så endelig *er* i NBA. Men fair nok, hvis ens hold ligger i D1 og konkurrerer om mesterskabet i forvejen, så har man jo heller ikke rigtig brug for flere spillere der kan gå på banen lige nu 😛

Miller31 skrev:
Vel hellere have en RD-spiller, som en dag kommer over og giver noget godt, end et 2nd round(irl) pick, som nærmest med sikkerhed aldrig gør.. Eller?

Hvad er det for et 2.runde-pick du taler om her? Håber ikke det er Jimmer du mener? Han røg nr.10 i NBA, ligesom i vores liga.. det kan jeg ikke se noget galt med, især ikke da han nærmest er garanteret spilletid i Sacramento (der er desperate efter at få solgt billetter)

Oprindeligt skrevet af: Miller31

Nu regner jeg ikke med Jimmer er til RD........

Oprindeligt skrevet af: Gaflen

Jenner skrev:
Er jeg den eneste der ikke kan se Stefan og Gaflens holdsider?

well mit hold er Væk 😉 nå det kommer tilbage så har jeg sikkert ikke Brook Lopez Længre Stefan den bandit har sikkert hugget ham og Gangsters snuppede george hehe

Gaflen skrev:
well mit hold er Væk 😉 nå det kommer tilbage så har jeg sikkert ikke Brook Lopez Længre Stefan den bandit har sikkert hugget ham og Gangsters snuppede george hehe

Det ville hjælpe gevaldigt hvis du fulgte min bøn og fortalte hvilken browser du bruger, samt hvilken version det er...

Oprindeligt skrevet af: madsberggreen

Jeg kan godt se Gaflens hold i Firefox.

Oprindeligt skrevet af: mali

Gaflens hold ses fint i Chrome og Firefox, men i IE9 er hans roster tom....

Har I prøvet at rense cache og tømme temp. mappen?

Jeg kan fint se Gaflens roster i både FireFox og IE 9.0.8112...

Oprindeligt skrevet af: Gaflen

jeg tror det ældre IE som det ikke virker i ka se nu da jeg skiftede til Chrome men jeg sidder heller ikke hjemme på min egen pc og jeg har stadig Lopez heh.

Oprindeligt skrevet af: Miller31

Virker fint i Safari.

ReferencerSide 611 af 635Reference