NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 7. juli 2011, 14:47Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesMeld lige alle sider I ikke kan se samt hvilken browser inkl. versionnummer I bruger.
Meld lige alle sider I ikke kan se samt hvilken browser inkl. versionnummer I bruger.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 7. juli 2011, 14:49Oprindeligt skrevet af: KnatLouieStefan Nellemoes skrev:
Du bliver slemt skuffet, hvis du tror at Valancacciiaiccciauusassas er en ny Fran Vasquez. Der går ikke længe før han kommer over, og får sig en ganske flot karriere...Det kommer vel an på hvad man forstår med "ikke længe"... personligt synes jeg at alt mere end én sæson er længe at skulle gå og vente.. for så ikke at tale om den tid det tager ham at udvikles, når han så endelig *er* i NBA. Men fair nok, hvis ens hold ligger i D1 og konkurrerer om mesterskabet i forvejen, så har man jo heller ikke rigtig brug for flere spillere der kan gå på banen lige nu 😛
Miller31 skrev:
Vel hellere have en RD-spiller, som en dag kommer over og giver noget godt, end et 2nd round(irl) pick, som nærmest med sikkerhed aldrig gør.. Eller?Hvad er det for et 2.runde-pick du taler om her? Håber ikke det er Jimmer du mener? Han røg nr.10 i NBA, ligesom i vores liga.. det kan jeg ikke se noget galt med, især ikke da han nærmest er garanteret spilletid i Sacramento (der er desperate efter at få solgt billetter)
Stefan Nellemoes skrev:
Du bliver slemt skuffet, hvis du tror at Valancacciiaiccciauusassas er en ny Fran Vasquez. Der går ikke længe før han kommer over, og får sig en ganske flot karriere...
Det kommer vel an på hvad man forstår med "ikke længe"... personligt synes jeg at alt mere end én sæson er længe at skulle gå og vente.. for så ikke at tale om den tid det tager ham at udvikles, når han så endelig *er* i NBA. Men fair nok, hvis ens hold ligger i D1 og konkurrerer om mesterskabet i forvejen, så har man jo heller ikke rigtig brug for flere spillere der kan gå på banen lige nu 😛
Miller31 skrev:
Vel hellere have en RD-spiller, som en dag kommer over og giver noget godt, end et 2nd round(irl) pick, som nærmest med sikkerhed aldrig gør.. Eller?
Hvad er det for et 2.runde-pick du taler om her? Håber ikke det er Jimmer du mener? Han røg nr.10 i NBA, ligesom i vores liga.. det kan jeg ikke se noget galt med, især ikke da han nærmest er garanteret spilletid i Sacramento (der er desperate efter at få solgt billetter)
Citat fra NBAinfo Arkiv på 7. juli 2011, 17:27Oprindeligt skrevet af: Miller31Nu regner jeg ikke med Jimmer er til RD........
Nu regner jeg ikke med Jimmer er til RD........
Citat fra NBAinfo Arkiv på 7. juli 2011, 20:01Oprindeligt skrevet af: GaflenJenner skrev:
Er jeg den eneste der ikke kan se Stefan og Gaflens holdsider?well mit hold er Væk 😉 nå det kommer tilbage så har jeg sikkert ikke Brook Lopez Længre Stefan den bandit har sikkert hugget ham og Gangsters snuppede george hehe
Jenner skrev:
Er jeg den eneste der ikke kan se Stefan og Gaflens holdsider?
well mit hold er Væk 😉 nå det kommer tilbage så har jeg sikkert ikke Brook Lopez Længre Stefan den bandit har sikkert hugget ham og Gangsters snuppede george hehe
Citat fra NBAinfo Arkiv på 7. juli 2011, 20:34Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesGaflen skrev:
well mit hold er Væk 😉 nå det kommer tilbage så har jeg sikkert ikke Brook Lopez Længre Stefan den bandit har sikkert hugget ham og Gangsters snuppede george heheDet ville hjælpe gevaldigt hvis du fulgte min bøn og fortalte hvilken browser du bruger, samt hvilken version det er...
Gaflen skrev:
well mit hold er Væk 😉 nå det kommer tilbage så har jeg sikkert ikke Brook Lopez Længre Stefan den bandit har sikkert hugget ham og Gangsters snuppede george hehe
Det ville hjælpe gevaldigt hvis du fulgte min bøn og fortalte hvilken browser du bruger, samt hvilken version det er...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 7. juli 2011, 21:02Oprindeligt skrevet af: madsberggreenJeg kan godt se Gaflens hold i Firefox.
Jeg kan godt se Gaflens hold i Firefox.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 7. juli 2011, 21:17Oprindeligt skrevet af: maliGaflens hold ses fint i Chrome og Firefox, men i IE9 er hans roster tom....
Gaflens hold ses fint i Chrome og Firefox, men i IE9 er hans roster tom....
Citat fra NBAinfo Arkiv på 7. juli 2011, 21:45Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesHar I prøvet at rense cache og tømme temp. mappen?
Jeg kan fint se Gaflens roster i både FireFox og IE 9.0.8112...
Har I prøvet at rense cache og tømme temp. mappen?
Jeg kan fint se Gaflens roster i både FireFox og IE 9.0.8112...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 7. juli 2011, 22:18Oprindeligt skrevet af: Gaflenjeg tror det ældre IE som det ikke virker i ka se nu da jeg skiftede til Chrome men jeg sidder heller ikke hjemme på min egen pc og jeg har stadig Lopez heh.
jeg tror det ældre IE som det ikke virker i ka se nu da jeg skiftede til Chrome men jeg sidder heller ikke hjemme på min egen pc og jeg har stadig Lopez heh.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 7. juli 2011, 22:28Oprindeligt skrevet af: Miller31Virker fint i Safari.
Virker fint i Safari.