NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 7. juli 2011, 14:04Oprindeligt skrevet af: JennerPS Stefan er det ikke ulovligt at misbruge sin admin status og skrive for andre? du ryger i retten gør du
PS Stefan er det ikke ulovligt at misbruge sin admin status og skrive for andre? du ryger i retten gør du
Citat fra NBAinfo Arkiv på 7. juli 2011, 14:06Oprindeligt skrevet af: reignmannr1Tror thompson bider mange i røven, kommer til det dårligste hold, masser sf spilletid Roy kandidat med pick 11, ikke dårligt specielt ikke når man ser noglr sf de scrubs der bkev draftet før ham jesus
Tror thompson bider mange i røven, kommer til det dårligste hold, masser sf spilletid Roy kandidat med pick 11, ikke dårligt specielt ikke når man ser noglr sf de scrubs der bkev draftet før ham jesus
Citat fra NBAinfo Arkiv på 7. juli 2011, 14:14Oprindeligt skrevet af: JennerJeg er enig Mads, er også fint tilfreds med at lande top 5 med et pick fra D1 :hug: Specielt er jeg overrasket da Thompson får en stor rolle fra dag 1, hvor folk som Kemba, Jimmer, Bismack, Klay osv, nok skal kæmpe en del mere for spilletid. Men tak til alle dem der lod ham falde. Og uha hvor jeg jinxer, tror ikke vi skal forvente det store fra Thompson nu 😀 Måske skal vi lige se hvad han kan før vi kalder det et steal, men lige nu føles det sgu rimeligt awesome!
Jeg er enig Mads, er også fint tilfreds med at lande top 5 med et pick fra D1 :hug: Specielt er jeg overrasket da Thompson får en stor rolle fra dag 1, hvor folk som Kemba, Jimmer, Bismack, Klay osv, nok skal kæmpe en del mere for spilletid. Men tak til alle dem der lod ham falde. Og uha hvor jeg jinxer, tror ikke vi skal forvente det store fra Thompson nu 😀 Måske skal vi lige se hvad han kan før vi kalder det et steal, men lige nu føles det sgu rimeligt awesome!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 7. juli 2011, 14:16Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesHvornår mon Thompson mister begge knæ under bowling eller lignende?
Hvornår mon Thompson mister begge knæ under bowling eller lignende?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 7. juli 2011, 14:18Oprindeligt skrevet af: JennerEr jeg den eneste der ikke kan se Stefan og Gaflens holdsider?
Er jeg den eneste der ikke kan se Stefan og Gaflens holdsider?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 7. juli 2011, 14:31Oprindeligt skrevet af: KnatLouiemadsberggreen skrev:
Til gengæld er du en lucky SOB - TT med 11.-picket ligner årets steal, og jeg synes det er MEGET overraskende at han faldt efter Klay, Bismack og Jimmer.
.Du glemte vist også at nævne Jonas Valanciunas? 😉 Tror ikke vi skal regne med at se ham i NBA før 2012-13 (aller-tidligst), og hvem ved hvad der kan ske i mellemtiden.. både Thompson og Jimmer står umiddelbart til at få masser af muligheder i år, hvorimod Valanciunas kommer til at okkupere din RD-plads de næste mange sæsoner uden at give én eneste brugbar stat... :clap
Men vi får se... måske jeg kommer til at æde mine ord når han endelig kommer til NBA..hvis vi da kan huske det til dén tid 😛
madsberggreen skrev:
Til gengæld er du en lucky SOB - TT med 11.-picket ligner årets steal, og jeg synes det er MEGET overraskende at han faldt efter Klay, Bismack og Jimmer.
.
Du glemte vist også at nævne Jonas Valanciunas? 😉 Tror ikke vi skal regne med at se ham i NBA før 2012-13 (aller-tidligst), og hvem ved hvad der kan ske i mellemtiden.. både Thompson og Jimmer står umiddelbart til at få masser af muligheder i år, hvorimod Valanciunas kommer til at okkupere din RD-plads de næste mange sæsoner uden at give én eneste brugbar stat... :clap
Men vi får se... måske jeg kommer til at æde mine ord når han endelig kommer til NBA..hvis vi da kan huske det til dén tid 😛
Citat fra NBAinfo Arkiv på 7. juli 2011, 14:37Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesDu bliver slemt skuffet, hvis du tror at Valancacciiaiccciauusassas er en ny Fran Vasquez. Der går ikke længe før han kommer over, og får sig en ganske flot karriere...
Du bliver slemt skuffet, hvis du tror at Valancacciiaiccciauusassas er en ny Fran Vasquez. Der går ikke længe før han kommer over, og får sig en ganske flot karriere...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 7. juli 2011, 14:43Oprindeligt skrevet af: Miller31Vel hellere have en RD-spiller, som en dag kommer over og giver noget godt, end et 2nd round(irl) pick, som nærmest med sikkerhed aldrig gør.. Eller?
Bo, draft nu. Lad være at tage ham jeg vil have og lad farmand komme til.
Vel hellere have en RD-spiller, som en dag kommer over og giver noget godt, end et 2nd round(irl) pick, som nærmest med sikkerhed aldrig gør.. Eller?
Bo, draft nu. Lad være at tage ham jeg vil have og lad farmand komme til.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 7. juli 2011, 14:44Oprindeligt skrevet af: SvupperJeg har udelukkende taget Bismack så jeg kan ændre navn til African Connection..
Men Peter du glemmer lige der måske kan være lockout hele sæsonen og så tror jeg at Jonas er et af de bedre valg i år..
Og nej Jens, jeg kan ikk komme ind på stafans hold, og kan hverken se Jacob eller Gaflens spillere 🙂
Jeg har udelukkende taget Bismack så jeg kan ændre navn til African Connection..
Men Peter du glemmer lige der måske kan være lockout hele sæsonen og så tror jeg at Jonas er et af de bedre valg i år..
Og nej Jens, jeg kan ikk komme ind på stafans hold, og kan hverken se Jacob eller Gaflens spillere 🙂
Citat fra NBAinfo Arkiv på 7. juli 2011, 14:44Oprindeligt skrevet af: CrunchJeg syntes jens er en [censored] for ikke at vil Trade hans Pick så jeg kunne tage thompson!!! Og det samme gælder Peter føj hvor er i tarvelige!!!
Jeg syntes jens er en [censored] for ikke at vil Trade hans Pick så jeg kunne tage thompson!!! Og det samme gælder Peter føj hvor er i tarvelige!!!