Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 609 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes

Så er jeg færdig med at spamme - efter denne besked...

Nu er alle handler og FA/Waivers på. Igen - tjek om alt er som det skal være...

Oprindeligt skrevet af: madsberggreen

Jeg er interesseret i at trade lidt op fra mit nuværende 16.-pick (eller måske endda at trade mig til endnu et pick). Giv lyd hvis I tror I kan hjælpe!

Oprindeligt skrevet af: Miller31

Jimmer over Tristan Thomas. Det havde jeg ikke regnet med.

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

Stefan Nellemoes skrev:
Så er jeg færdig med at spamme - efter denne besked...

Nu er alle handler og FA/Waivers på. Igen - tjek om alt er som det skal være...

Og mon ikke vi venter til draftet er overstået før rookier ryger på....

GODT JOB STEFANA, du får måske alligevel lov til at stå i lære som Co-co-Komisk

Oprindeligt skrevet af: KnatLouie

Miller31 skrev:
Jimmer over Tristan Thomas. Det havde jeg ikke regnet med.

Nej, det tog mig også ret lang tid at overbevise mig selv om, at Jimmer var for interessant til at lade være... Tristan Thompson ryger nok i løbet af de næste 3-4 picks, men han var klart også inde i overvejelserne. Dog synes jeg han havde for mange spørgsmålstegn til jeg ville nappe ham over Jimmer, hvis eneste spørgsmålstegn var, om han kunne levere andet end PTS, og om han passer ind i Sacramento. Hvis han kan/gør det, så er han et steal med #10.

Oprindeligt skrevet af: Miller31

Måske..

Om ikke andet må man give Peter kredit - han har [censored]r til at tage en masse chancer. Vi andre kalder det måske dumme valg, men lad os da være flinke og sige chance i stedet :tunge: ...

Kan vi læse forfatningen således, at D-Will starter sæsonen med at være i Europa, og derfor kun koster 500.000 - det er fastlåst, og når sæsonen starter og han kommer tilbage, er lønnen jo låst..

:shake :shake

Oprindeligt skrevet af: Jenner

Hej. Jeg hedder Jens, og kan ikke finde ud af at bruge et forum. Hej hej :_d:_doh...

EDIT: Det er lettere sagt end gjort når man arbejder samtidig og sidder på en PCer fra 1992 ca, OG man skal skrive med farve og fed på samme tid! Ufatteligt nok tog det mig 10 min at komme på man bare kunne kopiere et tidligere indlæg :_doh

Oprindeligt skrevet af: madsberggreen

Jenner skrev:
Hej. Jeg hedder Jens, og kan ikke finde ud af at bruge et forum. Hej hej :_doh ...

Til gengæld er du en lucky SOB - TT med 11.-picket ligner årets steal, og jeg synes det er MEGET overraskende at han faldt efter Klay, Bismack og Jimmer.

Det kan godt være Thompson aldrig bliver en allstar, men han har alle muligheder for at få masser af minutter og hustlestats for Cavs.

ReferencerSide 609 af 635Reference