Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 608 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

Må indrømme at jeg ikke havde været overrasket om Diller havde nuppet Vesely med nr. 3 - så at kunne tage ham nede som nr. 9 er måske noget af et steal.

Personlig havde jeg ham som nr. 4 på min liste.

Oprindeligt skrevet af: reignmannr1

Det jo ikke første gang gode spillere er faldet i vores draft,

Westbrook nuppede jeg som nr 7 og Curry som nr 11, så kan være Vesely er en ROY kandidat

Oprindeligt skrevet af: Miller31

Danish TWolf skrev:
Må indrømme at jeg ikke havde været overrasket om Diller havde nuppet Vesely med nr. 3 - så at kunne tage ham nede som nr. 9 er måske noget af et steal.

Personlig havde jeg ham som nr. 4 på min liste.

Kanter var 3 på min liste, Vesely 4. 5, 6 og 7 er øvrigt ikke taget endnu.. Jeg er virkelig overrasket over hvordan det her draft falder ud i ligaen.. Men passer mig ret fint.. Har flere steder forsøgt at betale op for Vesely, lækkert han faldt 🙂

@Ryan.
Men du troede jo heller ikke selv på Curry da du tog ham. Mindes en der gerne ville trade det pick 😉 vil man se folk der faldt, så tjek 2. runde i 2008 af vores liga.. Det er vildt!

Oprindeligt skrevet af: Crick

Det er jo det gode ved et draft, når der ikke er alt for mange stjerner... selv os med skod picks kan ende med at få et "top 5 pick"... I min bog er der stadig 11 spillere tilbage der kan overraske i forhold til resten af denne draft class...

Oprindeligt skrevet af: reignmannr1

Ja ville trade picket, men det var nu mere fordi jeg kiggede efter gerald henderson og terrence williams, valget faldt så på curry, troede nu mest han ville blive jj redicl 2.0

Men ja det er det der er fede ved draftet, kunne være sjovt at lsve et redraft af nogle sf de senere draft

Oprindeligt skrevet af: KnatLouie

Jeg ville bare lige give en heads up til jer der sidder og venter... jeg laver formentlig mit pick et sted mellem 11 og 13.30 imorgen (torsdag) - MEDMINDRE, der er nogen der kan overtale mig til at sende det pick videre... *nudge nudge* 😉

Oprindeligt skrevet af: KnatLouie

Crunch skrev:
Siger heller ikke den skulle vetoes jeg vil gerne bare have budt noget bedre. F.eks alt andet, lige før jeg hellere vil modtage waiver end Eric Maynor.

Haha, rolig nu... håber ikke at du baserer dit had udelukkende på hans nuværende stats, da det er en lidt unfair indikator for hvor god han egentlig er... eller ikke er 😛

Jeg har bare lidt mere tiltro til ham, end til de spillere der formentlig er tilgængelige ved pick 15.. og jeg er rimelig sikker på, at Jonas alligevel ikke vil tage en af dem jeg ville tage, så at rykke ét pick væk (har også nr. 17) for at få en super-hurtig PG, der altid leverer varen når han får mere end garbage-time.. det var ikke så dårlig en beslutning synes jeg.. det er trods alt Russell Westbrook (og før ham Deron Williams) som han desværre står i skyggen af... hvis han fik en trade til f.eks. Miami eller et andet PG-hungrende hold, så ville han sgu nok ryge lidt op i stats samtidigt.. 😛

Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes

Så blev Bricks opdateret, og med en Wade/Evans backcourt, skal vi nok se mere til de mursten...

Peacocks er også opdateret, og det kan ses, at Ryan stadig hænger på Deng, som jeg hænger på Odom. Hvem af os får først afhændet spilleren?

Tilbage er de grå ulve, og når det er gjort, kommer de sidste nye handler og waivers på, og når dét er gjort, begynder jeg at arbejde på at gøre siderne lidt pænere. Kurts HTML-setup fra 1997 er ikke noget der klæder os - vi er sgu bedre end det, Kurt!

De sidste mangler, såsom bedste placering, sæsonhistorik og dating-profil er ikke et must her og nu...

I øvrigt, så kan der stadig ske ændringer - både godt og skidt. Så hold øje med jeres spillere, og skulle der være noget der ikke stemmer, så send det venligst i god tid. Alt bliver dobbelt-tjekket inden sæsonstart, så man kan ikke slippe for at skulle slippe lidt mere hvis det er tilfældet. Så ud med det tøser.

Ikke alle optioner for 12/13 og 13/14 er på, og har jeg misset en manglende option for i år - eller lagt en på der ikke blev samlet op, så skal du ligeledes give besked. Har prøvet at tjekke samtlige, men jeg kan jo have lavet fejl. Ikke at det ligner mig...

Så blev TWolves opdateret - og jeg tillod mig at rette hans dating profil, han løj omkring alderen...

ReferencerSide 608 af 635Reference