NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 6. juli 2011, 13:45Oprindeligt skrevet af: maliMiller31 skrev:
Derfor må vi vel godt tage lidt pis på dig? 😉Bring it! Jeg kan sagtens tage det. 🙂
Jeg ville også bare lige forklare hvorfor det har taget så lang tid...
Men nu sker det sgu snart, gutter. :clap
Miller31 skrev:
Derfor må vi vel godt tage lidt pis på dig? 😉
Bring it! Jeg kan sagtens tage det. 🙂
Jeg ville også bare lige forklare hvorfor det har taget så lang tid...
Men nu sker det sgu snart, gutter. :clap
Citat fra NBAinfo Arkiv på 6. juli 2011, 13:46Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesSå bryder ligaen ud i fælles spontanorgasme!
Så bryder ligaen ud i fælles spontanorgasme!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 6. juli 2011, 13:48Oprindeligt skrevet af: Miller31Eller.. Stefan får en minimal rejsning og vi andre skrider!
Eller.. Stefan får en minimal rejsning og vi andre skrider!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 6. juli 2011, 13:56Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesSelvom man har en lille tisser, kan man godt fremvise en stor rejsning!
Selvom man har en lille tisser, kan man godt fremvise en stor rejsning!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 6. juli 2011, 13:58Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesKom nu i gang diller31. Med draftet, ikke den store rejsning.
Kom nu i gang diller31. Med draftet, ikke den store rejsning.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 6. juli 2011, 13:59Oprindeligt skrevet af: SvupperJeg holdte mig inden for mine 2min..
Jeg holdte mig inden for mine 2min..
Citat fra NBAinfo Arkiv på 6. juli 2011, 14:00Oprindeligt skrevet af: maliOg Svupper afleverer videre på bare 35 sekunder. Imponerende! 😉
Og Svupper afleverer videre på bare 35 sekunder. Imponerende! 😉
Citat fra NBAinfo Arkiv på 6. juli 2011, 14:01Oprindeligt skrevet af: SvupperDet er draft skills på højeste niveau!
Det er draft skills på højeste niveau!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 6. juli 2011, 14:04Oprindeligt skrevet af: Miller31Stefan Nellemoes skrev:
Kom nu i gang diller31. Med draftet, ikke den store rejsning.Så blev der valgt.. Endnu en europæer til samlingen!
Stefan Nellemoes skrev:
Kom nu i gang diller31. Med draftet, ikke den store rejsning.
Så blev der valgt.. Endnu en europæer til samlingen!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 6. juli 2011, 14:36Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes[censored] me...
Jeg så lige starten af min holdtråd. For 3 år siden bestod et hold i ligaen af:
Bibby
Big Z
Delfino
Boykins
Zo
Webber
B. Gordon
RJ
Splitter
Maxiell
ConleyIkke noget at sige til at jeg overtog et godt pick eller to 😀 ...
[censored] me...
Jeg så lige starten af min holdtråd. For 3 år siden bestod et hold i ligaen af:
Bibby
Big Z
Delfino
Boykins
Zo
Webber
B. Gordon
RJ
Splitter
Maxiell
Conley
Ikke noget at sige til at jeg overtog et godt pick eller to 😀 ...