NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 6. juli 2011, 11:30Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesTal da lige om at trække spændingen ud til det sidste...
Tal da lige om at trække spændingen ud til det sidste...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 6. juli 2011, 12:46Oprindeligt skrevet af: Miller31Skal Svupper endnu engang opleve at 'vinde' et pick på manglende draft af en ovenstående. Det trækker godt nok op.
Skal Svupper endnu engang opleve at 'vinde' et pick på manglende draft af en ovenstående. Det trækker godt nok op.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 6. juli 2011, 12:53Oprindeligt skrevet af: SvupperHvis det sker så tør jeg ikk tage en afrikaner mere, vi ved alle sammen at karma tog mig dybt analt da det kom til Thabeet..
Hvis det sker så tør jeg ikk tage en afrikaner mere, vi ved alle sammen at karma tog mig dybt analt da det kom til Thabeet..
Citat fra NBAinfo Arkiv på 6. juli 2011, 12:56Oprindeligt skrevet af: maliDer er kommet voldsomt mange bud ind på mit 7. pick. Og det er derfor at det trækker ud.
Man har 24 timer og så kan det godt være at det oftest går meget hurtigere, men slå nu lige koldt vand i blodet. B) Og nu er det jo ikke alle som har sommerferie og derfor har masser af tid til "whealing and dealing", mens man sidder på kontoret.
🙂
Jeg har et halv-times møde her kl 13 - og derfor bliver mit valg først offentliggjort i sidste øjeblik.
Evt forhandlinger omkring mit pick skal derfor foregå mellem 13.30 og 13.50.Ja, det bliver lidt presset, men det går jo nok. 🙂
Der er kommet voldsomt mange bud ind på mit 7. pick. Og det er derfor at det trækker ud.
Man har 24 timer og så kan det godt være at det oftest går meget hurtigere, men slå nu lige koldt vand i blodet. B) Og nu er det jo ikke alle som har sommerferie og derfor har masser af tid til "whealing and dealing", mens man sidder på kontoret.
🙂
Jeg har et halv-times møde her kl 13 - og derfor bliver mit valg først offentliggjort i sidste øjeblik.
Evt forhandlinger omkring mit pick skal derfor foregå mellem 13.30 og 13.50.
Ja, det bliver lidt presset, men det går jo nok. 🙂
Citat fra NBAinfo Arkiv på 6. juli 2011, 12:59Oprindeligt skrevet af: Miller31Derfor må vi vel godt tage lidt pis på dig? 😉
Derfor må vi vel godt tage lidt pis på dig? 😉
Citat fra NBAinfo Arkiv på 6. juli 2011, 13:04Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesJeg stemmer for at vi indfører 2-minutter-fra-sidste-valg-af-spiller systemet!
Jeg stemmer for at vi indfører 2-minutter-fra-sidste-valg-af-spiller systemet!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 6. juli 2011, 13:20Oprindeligt skrevet af: SvupperJeg er enig med Stafan, hvilke skræmmende nok, er utroligt tit efterhånden..
Jeg er enig med Stafan, hvilke skræmmende nok, er utroligt tit efterhånden..
Citat fra NBAinfo Arkiv på 6. juli 2011, 13:34Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnStafan og Swupzie er og bliver en uhyggelig combo 🙁
Lad os lave en ét-uges system i stedet... der er tid nok i de her låg-yt tider.
Stafan og Swupzie er og bliver en uhyggelig combo 🙁
Lad os lave en ét-uges system i stedet... der er tid nok i de her låg-yt tider.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 6. juli 2011, 13:35Oprindeligt skrevet af: CrunchSiger heller ikke den skulle vetoes jeg vil gerne bare have budt noget bedre. F.eks alt andet, lige før jeg hellere vil modtage waiver end Eric Maynor.
Siger heller ikke den skulle vetoes jeg vil gerne bare have budt noget bedre. F.eks alt andet, lige før jeg hellere vil modtage waiver end Eric Maynor.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 6. juli 2011, 13:37Oprindeligt skrevet af: SvupperDanish TWolf skrev:
Stafan og Swupzie er og bliver en uhyggelig combo 🙁Lad os lave en ét-uges system i stedet... der er tid nok i de her låg-yt tider.
Det er lidt ligesom Stockton & Malone eller Payton & Kemp!
Eller den kommende duo Rubio og Darko!!!
Danish TWolf skrev:
Stafan og Swupzie er og bliver en uhyggelig combo 🙁Lad os lave en ét-uges system i stedet... der er tid nok i de her låg-yt tider.
Det er lidt ligesom Stockton & Malone eller Payton & Kemp!
Eller den kommende duo Rubio og Darko!!!