NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 6. juli 2011, 1:15Oprindeligt skrevet af: SvupperJeg synes her i NBAiKL ikk at vi gør nok forskel på spillernes baggrund, og efter som at det er blevet en trend at samle, så synes jeg det er på tide at vi indføre "3 ens" reglen, det vil sige at hvis du har 3 non US spillere fra samme, Asians, Euros eller Afrikanere, så burde man få en bonus, som et ekstra spot at spille dem på eller de giver dobbelt stats hver anden torsdag..
Så synes helt sikkert at vi skal have stablet en ny afstemning på benene, for er sikker på at jeg ikk er den eneste der har det på den her måde! :tup: :clap
Jeg synes her i NBAiKL ikk at vi gør nok forskel på spillernes baggrund, og efter som at det er blevet en trend at samle, så synes jeg det er på tide at vi indføre "3 ens" reglen, det vil sige at hvis du har 3 non US spillere fra samme, Asians, Euros eller Afrikanere, så burde man få en bonus, som et ekstra spot at spille dem på eller de giver dobbelt stats hver anden torsdag..
Så synes helt sikkert at vi skal have stablet en ny afstemning på benene, for er sikker på at jeg ikk er den eneste der har det på den her måde! :tup: :clap
Citat fra NBAinfo Arkiv på 6. juli 2011, 7:51Oprindeligt skrevet af: CrunchHvordan kan en Trade med Eric Maynor gå igennem. Og så for et første runde Pick. Han stinker jo!!!
Hvordan kan en Trade med Eric Maynor gå igennem. Og så for et første runde Pick. Han stinker jo!!!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 6. juli 2011, 9:08Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesJeg er lidt overrasket over, at ingen endnu er faldet for enten Biyombo eller Jimmer hypen.
Er det mon Saer Sene og Reddick/Adam Mustache der skræmmer, eller bare huller i truppen der skal dækkes?
Jeg er lidt overrasket over, at ingen endnu er faldet for enten Biyombo eller Jimmer hypen.
Er det mon Saer Sene og Reddick/Adam Mustache der skræmmer, eller bare huller i truppen der skal dækkes?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 6. juli 2011, 9:11Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesSvupper skrev:
Jeg synes her i NBAiKL ikk at vi gør nok forskel på spillernes baggrund, og efter som at det er blevet en trend at samle, så synes jeg det er på tide at vi indføre "3 ens" reglen, det vil sige at hvis du har 3 non US spillere fra samme, Asians, Euros eller Afrikanere, så burde man få en bonus, som et ekstra spot at spille dem på eller de giver dobbelt stats hver anden torsdag..Her må jeg som DF'er kraftigt opponere!
Med mindre vi taler skaldede polakker med Jumpman tattoos på læggen!
Svupper skrev:
Jeg synes her i NBAiKL ikk at vi gør nok forskel på spillernes baggrund, og efter som at det er blevet en trend at samle, så synes jeg det er på tide at vi indføre "3 ens" reglen, det vil sige at hvis du har 3 non US spillere fra samme, Asians, Euros eller Afrikanere, så burde man få en bonus, som et ekstra spot at spille dem på eller de giver dobbelt stats hver anden torsdag..
Her må jeg som DF'er kraftigt opponere!
Med mindre vi taler skaldede polakker med Jumpman tattoos på læggen!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 6. juli 2011, 9:31Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesSå blev BronxBombers opdateret, men de må formodes stadig at skyde med løst krudt.
CrunchMonkeys er også opdateret, og skal vi ikke bare sige, at aberne bør blive i deres bur i et par år endnu?
Resten af holdende skulle gerne opdateres i dag...
Så blev BronxBombers opdateret, men de må formodes stadig at skyde med løst krudt.
CrunchMonkeys er også opdateret, og skal vi ikke bare sige, at aberne bør blive i deres bur i et par år endnu?
Resten af holdende skulle gerne opdateres i dag...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 6. juli 2011, 10:08Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnCrunch skrev:
Hvordan kan en Trade med Eric Maynor gå igennem. Og så for et første runde Pick. Han stinker jo!!!Jeg kan personligt heller ikke se det store i Maynor, men til gengæld må jeg indrømme at jeg heller ikke ser de store sikre kort med pick #15 i dette års draft. Og Sydhavn har i forvejen et pick tidligere.
Det er ikke noget der i min bog er nok til at gå i veto mode, men havde det været 2012 første runde pick så havde vi nok kigget noget nærmere på det.
Crunch skrev:
Hvordan kan en Trade med Eric Maynor gå igennem. Og så for et første runde Pick. Han stinker jo!!!
Jeg kan personligt heller ikke se det store i Maynor, men til gengæld må jeg indrømme at jeg heller ikke ser de store sikre kort med pick #15 i dette års draft. Og Sydhavn har i forvejen et pick tidligere.
Det er ikke noget der i min bog er nok til at gå i veto mode, men havde det været 2012 første runde pick så havde vi nok kigget noget nærmere på det.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 6. juli 2011, 10:27Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesSå blev Waffles opdateret, til en fremtid der ser lige så spændende ud som en ti dage gammel belgisk vaffel.
Pink Pandas blev også opdateret, og det sørgelige roster efterlader indtrykket af, at det nærmeste de kommer metal, er den tungmetal der findes i det dåsetun, der er alt hvad deres budget tillader.
Så blev Waffles opdateret, til en fremtid der ser lige så spændende ud som en ti dage gammel belgisk vaffel.
Pink Pandas blev også opdateret, og det sørgelige roster efterlader indtrykket af, at det nærmeste de kommer metal, er den tungmetal der findes i det dåsetun, der er alt hvad deres budget tillader.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 6. juli 2011, 10:35Oprindeligt skrevet af: reignmannr1Tror Pete gerne ville have en Thunder spiller, så derfor blev det Maynor, men han kunne nok bare have samlet Cook op, de har jo næsten lige meget upside : P
Tror Pete gerne ville have en Thunder spiller, så derfor blev det Maynor, men han kunne nok bare have samlet Cook op, de har jo næsten lige meget upside : P
Citat fra NBAinfo Arkiv på 6. juli 2011, 10:45Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesSå blev Ballers opdateret. Holdet med verdens flotteste fyr, fortjener al mulig ros og ønsker om det bedste.
Skulle kun mangle de grå ulve, der ikke har meget at glædehyle over, peewee cocks samt Odense Pricks...
Så blev Ballers opdateret. Holdet med verdens flotteste fyr, fortjener al mulig ros og ønsker om det bedste.
Skulle kun mangle de grå ulve, der ikke har meget at glædehyle over, peewee cocks samt Odense Pricks...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 6. juli 2011, 11:07Oprindeligt skrevet af: KnatLouieDanish TWolf skrev:
Crunch skrev:
Hvordan kan en Trade med Eric Maynor gå igennem. Og så for et første runde Pick. Han stinker jo!!!Jeg kan personligt heller ikke se det store i Maynor, men til gengæld må jeg indrømme at jeg heller ikke ser de store sikre kort med pick #15 i dette års draft. Og Sydhavn har i forvejen et pick tidligere.
Som Q8 selv siger, saa ser jeg ikke saa mange sikre kort omkring pick 15 i aarets draft anyway, og har tidligere haft fidus til Maynor, saa ville gerne tage det gamble. Har desuden pick 10 og 17, saa kan ikke rigtig se nogen grund til at holde paa pick 15 ogsaa, naar feltet alligevel var saa tyndt i aar.
Danish TWolf skrev:
Crunch skrev:
Som Q8 selv siger, saa ser jeg ikke saa mange sikre kort omkring pick 15 i aarets draft anyway, og har tidligere haft fidus til Maynor, saa ville gerne tage det gamble. Har desuden pick 10 og 17, saa kan ikke rigtig se nogen grund til at holde paa pick 15 ogsaa, naar feltet alligevel var saa tyndt i aar.