Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 604 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: Miller31

Klay.. Ham havde jeg måske set luske ned til min 13'er som en sleeper eller overvejet med 9, hvis draften faldt lidt skævt ud for mig.. 6 er dog højt, særligt når han reelt lå som 20-30 i mocks et par uger før årets draft. Men hvem ved.

Oprindeligt skrevet af: reignmannr1

Ja det har været et spændende draft indtil videre. Hvilket vel også viser draftet er lidt svært at spå om, lige så god chance for at en ROY med pick 12 som pick 2

Ah, jeg har trods alt svært ved at se ROY udenfor top 2. Der er trods alt to spillere som skiller sig ud, og nok også to spillere, som næsten sikkert vil huskes blandt de 5 bedste om 20 år.

Det sagt, så er draftet fra 3-13(man kan argumentere for helt ned til 18) meget tæt.

EDIT:
I øvrigt tager folk sig god tid i år 🙂

Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes

Jeg vidste ikke at Klay var Euro...

Oprindeligt skrevet af: reignmannr1

Nej men jeg ville nu ikke blive overrasket over hvis hverken Irving eller Williams bliver ROY, irving har størrere mulighed for at få mere spilletid, men synes både Irving, Williams og Kanter er på hold hvor der er konkurrence om spilletid

Oprindeligt skrevet af: Crick

madsberggreen skrev:
Ansjoserne har jo en stolt tradition med at bruge deres lottery picks på Euros, der bliver hjemme et par sæsoner 🙂

Spøg til side, så kan jeg ikke se hvem jeg ellers havde skulle tage: Thompson havner i en god position hos Cavs, men jeg ser ikke noget all star-potentiale i ham, og desuden har jeg Lamarcus på pladsen. Vesely ser lovende ud, men jeg tror lidt hans stock er pustet op af Dirk-feberen. Knight ville udfylde et klart behov for mig på PG-pladsen, men jeg aldrig han bliver bedre end hverken Stuckey eller Parker - og Bledsoe har imo mere potentiale til at blive starter end Knight har.

Jonas smed 30 point - 15 rebs. - 4 blks. imod USA idag.... Han stod overfor Patric Young som er rangeret ret højt (8) til næste års draft...

Crick, nu stopper du fanme! Du skal ikke hype Mads' euro-guys.. Det plejer han så rigeligt selv at klare!

Oprindeligt skrevet af: Crick

Jamen var sgu ret imponeret af ham... tror sgu han bliver ret god om et par år...

Så taler man dem ned og henter dem til billige penge om 2 år, når Hollywood trækker sig ud af KL, fordi han rejser over og joiner TNT.

Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes

Spørgsmålet er, om ikke vi smider

[Billede]

ud før han selv smutter?

Jeg er ærlig talt lidt træt af, at det hele handler om "Se mig, jeg er i fjernsynet". Selv når man sender ham et bud, er det eneste han kan svare:

[Billede]

[URL=www.sidenfindesikke.dk]www.hollywoodudafnbaikl.nu[/URL]

ReferencerSide 604 af 635Reference