Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 603 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: Svupper

Det hjælper mig ikk en skid, 2.057.044 er fandme meget når jeg allerede er på røven cap mæssigt!

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

Husk nu at der kan nå at komme ændringer til mange kontrakter inden vi låser lønningerne.... men ja, der vil være nogle justeringer for os alle (gynger og karuseller) så er det bare om at være heldig (eller efterfølgende dygtig).

Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes

Så er Roosters opdateret (de ting jeg opdaterer: løn, waivers + picks for de kommende sæsoner).

Husk også at give besked omkring spillernes optioner, bliver for meget arbejde for mig, hvis jeg skal opsnuse de nyheder :).

Så skulle Dalum Allstars være på plads også...

Oprindeligt skrevet af: Crunch

Er der nogle der har et første runde Pick billigt til salg så lad mig hører;)

Så blev Sydhavn opdateret. Jameer koster lidt mere den kommende sæson, og lidt mindre sæsonen efter. Så alt i alt gik den stort set i 0 for Peter..

Beerguzzlers og ansjoserne er opdateret. Sådan da. Hos Jacob har jeg ikke smidt Harrington-waiver og handlen på endnu, og hos Mads, har jeg endnu ikke fået et Hollywoodskilt som nyt GM-billede...

Så blev gaflerne opdateret. Det gjorde dem dog ikke meget bedre :tunge:

Så er Highflyers og JailBlazers opdateret. Highflyers kommer dog næppe til at flyve højt, og Kobes waiverfee holder stadig Jailblazers i håndjern...

Så skulle Euro GangStars være opdateret...

ReferencerSide 603 af 635Reference