NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 4. juli 2011, 19:08Oprindeligt skrevet af: SvupperDet hjælper mig ikk en skid, 2.057.044 er fandme meget når jeg allerede er på røven cap mæssigt!
Det hjælper mig ikk en skid, 2.057.044 er fandme meget når jeg allerede er på røven cap mæssigt!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 4. juli 2011, 20:17Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnHusk nu at der kan nå at komme ændringer til mange kontrakter inden vi låser lønningerne.... men ja, der vil være nogle justeringer for os alle (gynger og karuseller) så er det bare om at være heldig (eller efterfølgende dygtig).
Husk nu at der kan nå at komme ændringer til mange kontrakter inden vi låser lønningerne.... men ja, der vil være nogle justeringer for os alle (gynger og karuseller) så er det bare om at være heldig (eller efterfølgende dygtig).
Citat fra NBAinfo Arkiv på 4. juli 2011, 20:31Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesSå er Roosters opdateret (de ting jeg opdaterer: løn, waivers + picks for de kommende sæsoner).
Husk også at give besked omkring spillernes optioner, bliver for meget arbejde for mig, hvis jeg skal opsnuse de nyheder :).
Så er Roosters opdateret (de ting jeg opdaterer: løn, waivers + picks for de kommende sæsoner).
Husk også at give besked omkring spillernes optioner, bliver for meget arbejde for mig, hvis jeg skal opsnuse de nyheder :).
Citat fra NBAinfo Arkiv på 4. juli 2011, 20:47Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesSå skulle Dalum Allstars være på plads også...
Så skulle Dalum Allstars være på plads også...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 4. juli 2011, 21:12Oprindeligt skrevet af: CrunchEr der nogle der har et første runde Pick billigt til salg så lad mig hører;)
Er der nogle der har et første runde Pick billigt til salg så lad mig hører;)
Citat fra NBAinfo Arkiv på 4. juli 2011, 21:57Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesSå blev Sydhavn opdateret. Jameer koster lidt mere den kommende sæson, og lidt mindre sæsonen efter. Så alt i alt gik den stort set i 0 for Peter..
Så blev Sydhavn opdateret. Jameer koster lidt mere den kommende sæson, og lidt mindre sæsonen efter. Så alt i alt gik den stort set i 0 for Peter..
Citat fra NBAinfo Arkiv på 5. juli 2011, 11:22Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesBeerguzzlers og ansjoserne er opdateret. Sådan da. Hos Jacob har jeg ikke smidt Harrington-waiver og handlen på endnu, og hos Mads, har jeg endnu ikke fået et Hollywoodskilt som nyt GM-billede...
Beerguzzlers og ansjoserne er opdateret. Sådan da. Hos Jacob har jeg ikke smidt Harrington-waiver og handlen på endnu, og hos Mads, har jeg endnu ikke fået et Hollywoodskilt som nyt GM-billede...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 5. juli 2011, 13:14Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesSå blev gaflerne opdateret. Det gjorde dem dog ikke meget bedre :tunge:
Så blev gaflerne opdateret. Det gjorde dem dog ikke meget bedre :tunge:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 5. juli 2011, 13:57Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesSå er Highflyers og JailBlazers opdateret. Highflyers kommer dog næppe til at flyve højt, og Kobes waiverfee holder stadig Jailblazers i håndjern...
Så er Highflyers og JailBlazers opdateret. Highflyers kommer dog næppe til at flyve højt, og Kobes waiverfee holder stadig Jailblazers i håndjern...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 5. juli 2011, 14:17Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesSå skulle Euro GangStars være opdateret...
Så skulle Euro GangStars være opdateret...