NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 4. juli 2011, 14:30Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesJan fik lige 600.000 mere det dumme svin..
Det fortjener man ikke, når ens hold er opkaldet efter High School Musical:
Jan fik lige 600.000 mere det dumme svin..
Det fortjener man ikke, når ens hold er opkaldet efter High School Musical:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 4. juli 2011, 14:42Oprindeligt skrevet af: CrickJeg synes næsten det er mere skræmmende, at du kender navnet på High School Musical holdet... 😉
Jeg synes næsten det er mere skræmmende, at du kender navnet på High School Musical holdet... 😉
Citat fra NBAinfo Arkiv på 4. juli 2011, 14:43Oprindeligt skrevet af: SvupperDet kan godt være jeg er blind, men har lige tjekket forfatningen igennem og kan ikk lige finde det med 1. runde picks når de bliver låst, help me please 😀
Det kan godt være jeg er blind, men har lige tjekket forfatningen igennem og kan ikk lige finde det med 1. runde picks når de bliver låst, help me please 😀
Citat fra NBAinfo Arkiv på 4. juli 2011, 14:46Oprindeligt skrevet af: Miller31§ 7.5. For at et trade ikke bliver godkendt skal det forbryde sig mod en af de følgende regler:
(...)
Alle hold skal ha’ et første runde pick mindst i hvert andet draft (altså må man kun bytte sit første runde pick væk to år i træk hvis man har erhvervet sig et andet første runde pick).
§ 7.5. For at et trade ikke bliver godkendt skal det forbryde sig mod en af de følgende regler:
(...)
Alle hold skal ha’ et første runde pick mindst i hvert andet draft (altså må man kun bytte sit første runde pick væk to år i træk hvis man har erhvervet sig et andet første runde pick).
Citat fra NBAinfo Arkiv på 4. juli 2011, 14:49Oprindeligt skrevet af: SvupperTak 😀
Tak 😀
Citat fra NBAinfo Arkiv på 4. juli 2011, 17:45Oprindeligt skrevet af: bozzyÅrh... At man mangler en guard kan vel ikke komme som nogen overraskelse... COME ON DIRK :clap
Årh... At man mangler en guard kan vel ikke komme som nogen overraskelse... COME ON DIRK :clap
Citat fra NBAinfo Arkiv på 4. juli 2011, 18:23Oprindeligt skrevet af: maliØv, jeg havde håbet at Dirken havde mistet hjerneceller nok over de sidste 3 uger til at han lod være med at drafte Knight... :@
Øv, jeg havde håbet at Dirken havde mistet hjerneceller nok over de sidste 3 uger til at han lod være med at drafte Knight... :@
Citat fra NBAinfo Arkiv på 4. juli 2011, 18:41Oprindeligt skrevet af: SvupperJa jeg var os blevet varm op Knight med pick nummer 8..
Ja jeg var os blevet varm op Knight med pick nummer 8..
Citat fra NBAinfo Arkiv på 4. juli 2011, 19:01Oprindeligt skrevet af: SvupperDet er da noget seriøst BS at vi rykker over til Shamsports, nu skal jeg lige pludselig betale 2.057.044 mere i cap, fordi vi vælger at rykke side.. super fedt når jeg allerede er i cap problemer i den kommende sæson!
Det er da noget seriøst BS at vi rykker over til Shamsports, nu skal jeg lige pludselig betale 2.057.044 mere i cap, fordi vi vælger at rykke side.. super fedt når jeg allerede er i cap problemer i den kommende sæson!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 4. juli 2011, 19:04Oprindeligt skrevet af: Miller31Jeg kommer også til at betale mere, men vi havde diskussionen sidste sommer, så kan man vel bare lære at huske den slags.
Jeg kommer også til at betale mere, men vi havde diskussionen sidste sommer, så kan man vel bare lære at huske den slags.