Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 602 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes

Jan fik lige 600.000 mere det dumme svin..

Det fortjener man ikke, når ens hold er opkaldet efter High School Musical:

[Billede]

Oprindeligt skrevet af: Crick

Jeg synes næsten det er mere skræmmende, at du kender navnet på High School Musical holdet... 😉

Oprindeligt skrevet af: Svupper

Det kan godt være jeg er blind, men har lige tjekket forfatningen igennem og kan ikk lige finde det med 1. runde picks når de bliver låst, help me please 😀

Oprindeligt skrevet af: Miller31

§ 7.5. For at et trade ikke bliver godkendt skal det forbryde sig mod en af de følgende regler:
(...)
Alle hold skal ha’ et første runde pick mindst i hvert andet draft (altså må man kun bytte sit første runde pick væk to år i træk hvis man har erhvervet sig et andet første runde pick).

Tak 😀

Oprindeligt skrevet af: bozzy

Årh... At man mangler en guard kan vel ikke komme som nogen overraskelse... COME ON DIRK :clap

Oprindeligt skrevet af: mali

Øv, jeg havde håbet at Dirken havde mistet hjerneceller nok over de sidste 3 uger til at han lod være med at drafte Knight... :@

Ja jeg var os blevet varm op Knight med pick nummer 8..

Det er da noget seriøst BS at vi rykker over til Shamsports, nu skal jeg lige pludselig betale 2.057.044 mere i cap, fordi vi vælger at rykke side.. super fedt når jeg allerede er i cap problemer i den kommende sæson!

Oprindeligt skrevet af: Miller31

Jeg kommer også til at betale mere, men vi havde diskussionen sidste sommer, så kan man vel bare lære at huske den slags.

ReferencerSide 602 af 635Reference