NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 4. juli 2011, 9:56Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnSå er den her tråd iøvrigt nået op på 300 sider 😮
Bliver spændende at se hvad Dirken kommer op med i draftet, kunne lugte af at han tager noget backcourt hjælp til et hold der virkelig kunne bruge det.
Så er den her tråd iøvrigt nået op på 300 sider 😮
Bliver spændende at se hvad Dirken kommer op med i draftet, kunne lugte af at han tager noget backcourt hjælp til et hold der virkelig kunne bruge det.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 4. juli 2011, 12:24Oprindeligt skrevet af: Smukke DirkDanish TWolf skrev:
Så er den her tråd iøvrigt nået op på 300 sider 😮Bliver spændende at se hvad Dirken kommer op med i draftet, kunne lugte af at han tager noget backcourt hjælp til et hold der virkelig kunne bruge det.
Hov hov kurt, nu ikke spinne for meget. Min hjerne fungerer ikke helt optimalt efter en uge på roskilde så det kan være jeg hiver en kanin op af hatten B)
Danish TWolf skrev:
Så er den her tråd iøvrigt nået op på 300 sider 😮Bliver spændende at se hvad Dirken kommer op med i draftet, kunne lugte af at han tager noget backcourt hjælp til et hold der virkelig kunne bruge det.
Hov hov kurt, nu ikke spinne for meget. Min hjerne fungerer ikke helt optimalt efter en uge på roskilde så det kan være jeg hiver en kanin op af hatten B)
Citat fra NBAinfo Arkiv på 4. juli 2011, 12:24Oprindeligt skrevet af: bozzyDet gode ved at have startet forfra med sit hold, er at der er plads til forbedringer på stortset alle positioner (selvom at jeg er udemærket besat under kurven). Så ser frem til draften og forhåbentligt nogle spændende trades.
Det gode ved at have startet forfra med sit hold, er at der er plads til forbedringer på stortset alle positioner (selvom at jeg er udemærket besat under kurven). Så ser frem til draften og forhåbentligt nogle spændende trades.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 4. juli 2011, 12:55Oprindeligt skrevet af: maliSmukke Dirk skrev:
Danish TWolf skrev:
Alt kan ske. Særligt med tanke på at Smukke Dirk som optakt til en uges druk på Roskilde følte sig nødsaget til i 17 dage at vise amerikanerne hvordan de danske vikinger fester igennem.
Så held og lykke herfra, Niels. Og så kan du jo trøste dig med at du efter dagens pick kan sove indtil det bliver din tur igen med pick nr 23 så vidt jeg kan se...
Smukke Dirk skrev:
Danish TWolf skrev:
Alt kan ske. Særligt med tanke på at Smukke Dirk som optakt til en uges druk på Roskilde følte sig nødsaget til i 17 dage at vise amerikanerne hvordan de danske vikinger fester igennem.
Så held og lykke herfra, Niels. Og så kan du jo trøste dig med at du efter dagens pick kan sove indtil det bliver din tur igen med pick nr 23 så vidt jeg kan se...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 4. juli 2011, 13:29Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesOij oij oij Jacob... Du er ikke bange af dig?
Collison en en solid spiller, men det pick næste år kan blive guld værd. Håber for dig at du rykker op :D...
Oij oij oij Jacob... Du er ikke bange af dig?
Collison en en solid spiller, men det pick næste år kan blive guld værd. Håber for dig at du rykker op :D...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 4. juli 2011, 13:37Oprindeligt skrevet af: reignmannr1Ja det er en chance specielt taget i betragtning Hill er kommet til, men tio gengæld ser haks hold rigtig godt ud nu, ikke nogen svage positioner. Så kan være det er det rigtige move, under alle omstændigheder skulle der vel en pg ind.
Og Collison var jo super vild forrige år som rookie
Ja det er en chance specielt taget i betragtning Hill er kommet til, men tio gengæld ser haks hold rigtig godt ud nu, ikke nogen svage positioner. Så kan være det er det rigtige move, under alle omstændigheder skulle der vel en pg ind.
Og Collison var jo super vild forrige år som rookie
Citat fra NBAinfo Arkiv på 4. juli 2011, 14:10Oprindeligt skrevet af: Miller31mali skrev:
Smukke Dirk skrev:
Danish TWolf skrev:
Man kan aldrid sove i KL, ALDRIG!
mali skrev:
Smukke Dirk skrev:
Danish TWolf skrev:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 4. juli 2011, 14:14Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesMiller31 skrev:
Man kan aldrid sove i KL, ALDRIG!Aldrig eller Altid?
Miller31 skrev:
Aldrig eller Altid?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 4. juli 2011, 14:14Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesI øvrigt, så :tdo: .. Opdaterede lige selve lønningerne på min holdside, så jeg fik lige 220.000 mindre at gøre godt :_doh ...
I øvrigt, så :tdo: .. Opdaterede lige selve lønningerne på min holdside, så jeg fik lige 220.000 mindre at gøre godt :_doh ...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 4. juli 2011, 14:17Oprindeligt skrevet af: Miller31Stefan Nellemoes skrev:
Miller31 skrev:
Aldrig.. Men de taster er svære at ramme!
Stefan Nellemoes skrev:
Miller31 skrev:
Aldrig.. Men de taster er svære at ramme!