NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 3. juli 2011, 18:48Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoesreignmannr1 skrev:
Det bliver spændende med de første picks, for der er vel ingen af dem der er kommet til hold hvor de er sikre på at starte eller spille 30 plus minutterDen der er sikret mest spilletid, er vel Jonas Valanciunas :_doh ...
Nå, lad det snart blive mig.. Jeg har ikke draftet i 700 år... Bliver sjovt at prøve igen...
reignmannr1 skrev:
Det bliver spændende med de første picks, for der er vel ingen af dem der er kommet til hold hvor de er sikre på at starte eller spille 30 plus minutter
Den der er sikret mest spilletid, er vel Jonas Valanciunas :_doh ...
Nå, lad det snart blive mig.. Jeg har ikke draftet i 700 år... Bliver sjovt at prøve igen...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 3. juli 2011, 18:56Oprindeligt skrevet af: CrickSvupper skrev:
@Xtian
Men det er præcis det med at folk siger at det er godt for ligaen at vi har en pause, jeg intet fatter noget af.. Hvis man vil have en pause, så tager man bare en, det er jo ikk fordi du er tvunget til at trade før fordi vi rykker deadline, og det er jo ikk ligefrem fordi der sker andet og folk laver alligevel trades, det kunne bare være meget rart at man kunne få dem igennem og vide med sikkerhed hvordan ens hold ser ud.. Igen er det bare min personlige holdning, men fatter ikk hvorfor man ikk bare have give os der gerne vil, den ekstra frihed i stedet for bare at se negativt på det og sige nej 🙂@Ryan
Det er jo igen ens eget valg om du vil trade før draftnight eller ej.. der er som sagt ingen der tvinger dig til at trade før 🙂Men man bliver jo nød til at følge med i om der bliver lavet nogle trades og så kan man blive tvunget til at handle...
Jeg stemte nej, da jeg synes det er fint med en pause både for mit eget vedkommende men også for folkene der står for siden... Bliver der traded skal det også offentliggøres og godkendes, så man kan følge med i hvad der sker.
Svupper skrev:
@Xtian
Men det er præcis det med at folk siger at det er godt for ligaen at vi har en pause, jeg intet fatter noget af.. Hvis man vil have en pause, så tager man bare en, det er jo ikk fordi du er tvunget til at trade før fordi vi rykker deadline, og det er jo ikk ligefrem fordi der sker andet og folk laver alligevel trades, det kunne bare være meget rart at man kunne få dem igennem og vide med sikkerhed hvordan ens hold ser ud.. Igen er det bare min personlige holdning, men fatter ikk hvorfor man ikk bare have give os der gerne vil, den ekstra frihed i stedet for bare at se negativt på det og sige nej 🙂@Ryan
Det er jo igen ens eget valg om du vil trade før draftnight eller ej.. der er som sagt ingen der tvinger dig til at trade før 🙂
Men man bliver jo nød til at følge med i om der bliver lavet nogle trades og så kan man blive tvunget til at handle...
Jeg stemte nej, da jeg synes det er fint med en pause både for mit eget vedkommende men også for folkene der står for siden... Bliver der traded skal det også offentliggøres og godkendes, så man kan følge med i hvad der sker.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 3. juli 2011, 18:57Oprindeligt skrevet af: JennerHvis man åbner for spillerhandel før, vil dem der gerne vil have en pause jo netop ikke få nogen da man så skal være obs på at nogle spillere og picks pludselig er til salg og man så skal ind og byde osv...
Kan godt se argumenterne for og imod, men fra der åbnes til handel og sæsonen starter er der jo lige 4 måneder så det er jo ikke fordi man ikke har tid til at få styr på hvordan ens hold ser ud...
Hvis man åbner for spillerhandel før, vil dem der gerne vil have en pause jo netop ikke få nogen da man så skal være obs på at nogle spillere og picks pludselig er til salg og man så skal ind og byde osv...
Kan godt se argumenterne for og imod, men fra der åbnes til handel og sæsonen starter er der jo lige 4 måneder så det er jo ikke fordi man ikke har tid til at få styr på hvordan ens hold ser ud...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 3. juli 2011, 19:01Oprindeligt skrevet af: reignmannr1Ja måske, men det er ikke sikkert det bliver i år jo med Valenciunas.
Ja det kan gå begge veje, meningen er vel at der ingen er der skal opleve det, men ja man kan jo selv styre hvornår man vil trade : )
Ja måske, men det er ikke sikkert det bliver i år jo med Valenciunas.
Ja det kan gå begge veje, meningen er vel at der ingen er der skal opleve det, men ja man kan jo selv styre hvornår man vil trade : )
Citat fra NBAinfo Arkiv på 3. juli 2011, 19:14Oprindeligt skrevet af: Miller31Noget af en overraskelse, ham havde jeg ikke set gå højt. Spændende om det var klogt 🙂
Noget af en overraskelse, ham havde jeg ikke set gå højt. Spændende om det var klogt 🙂
Citat fra NBAinfo Arkiv på 3. juli 2011, 19:48Oprindeligt skrevet af: madsberggreenAnsjoserne har jo en stolt tradition med at bruge deres lottery picks på Euros, der bliver hjemme et par sæsoner 🙂
Spøg til side, så kan jeg ikke se hvem jeg ellers havde skulle tage: Thompson havner i en god position hos Cavs, men jeg ser ikke noget all star-potentiale i ham, og desuden har jeg Lamarcus på pladsen. Vesely ser lovende ud, men jeg tror lidt hans stock er pustet op af Dirk-feberen. Knight ville udfylde et klart behov for mig på PG-pladsen, men jeg aldrig han bliver bedre end hverken Stuckey eller Parker - og Bledsoe har imo mere potentiale til at blive starter end Knight har.
Ansjoserne har jo en stolt tradition med at bruge deres lottery picks på Euros, der bliver hjemme et par sæsoner 🙂
Spøg til side, så kan jeg ikke se hvem jeg ellers havde skulle tage: Thompson havner i en god position hos Cavs, men jeg ser ikke noget all star-potentiale i ham, og desuden har jeg Lamarcus på pladsen. Vesely ser lovende ud, men jeg tror lidt hans stock er pustet op af Dirk-feberen. Knight ville udfylde et klart behov for mig på PG-pladsen, men jeg aldrig han bliver bedre end hverken Stuckey eller Parker - og Bledsoe har imo mere potentiale til at blive starter end Knight har.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 3. juli 2011, 19:53Oprindeligt skrevet af: reignmannr1Tror nu knight iommer til at starte, men ja i årets draft er det rimelig åbent fra pick 4 til 10-12
Tror nu knight iommer til at starte, men ja i årets draft er det rimelig åbent fra pick 4 til 10-12
Citat fra NBAinfo Arkiv på 3. juli 2011, 22:00Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesJeg er gået i gang med at opdatere holdsider, for at lettet lidt af trykket hos Kurt ( [Billede] )
Jeg giver besked herinde når jeg har et opdateret et hold.
Opdateringen indeholder ændringer af lønnen (2010/11 slettes), inklusive waivers, samt draft picks. Årets picks udgår dermed, men da kan jo naturligvis ses under Draft siden. Ville være lidt træls at skulle vente til draftet var overstået, før vi kunne ændre.
Der bliver endnu ikke opdateret historik i form af stats.
Jeg sørger også for at holdlogo på holdsiden linker til holdets tråd i debatten :).
Slagelse Mighty Mullets og Aarhus City Wildcats opdateret. Tager dem efter rækkefølgen under artikler.
Jeg er gået i gang med at opdatere holdsider, for at lettet lidt af trykket hos Kurt ( [Billede] )
Jeg giver besked herinde når jeg har et opdateret et hold.
Opdateringen indeholder ændringer af lønnen (2010/11 slettes), inklusive waivers, samt draft picks. Årets picks udgår dermed, men da kan jo naturligvis ses under Draft siden. Ville være lidt træls at skulle vente til draftet var overstået, før vi kunne ændre.
Der bliver endnu ikke opdateret historik i form af stats.
Jeg sørger også for at holdlogo på holdsiden linker til holdets tråd i debatten :).
Slagelse Mighty Mullets og Aarhus City Wildcats opdateret. Tager dem efter rækkefølgen under artikler.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 3. juli 2011, 22:20Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesNåede også lige FistFighters inden jeg lukker ned..
Hvis I ikke er enige i opdateringerne, så råb højt...
Nåede også lige FistFighters inden jeg lukker ned..
Hvis I ikke er enige i opdateringerne, så råb højt...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 3. juli 2011, 22:24Oprindeligt skrevet af: SvupperAwesome ide med at linke til ens holdtråd 🙂
Awesome ide med at linke til ens holdtråd 🙂