NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 3. juli 2011, 18:05Oprindeligt skrevet af: SvupperJeg personligt fatter bare ikk at man stemmer Nej eller Blankt, da det på ingen måde er et forslag der skader nogen, men derimod giver os lidt mindre ventetid i den mest kedelige periode af NBAiKL.. Hvis du er ligeglad, hvorfor så ikk bare stemme Ja og lad os der gerne vil trade tidligere, trade?
Jeg personligt fatter bare ikk at man stemmer Nej eller Blankt, da det på ingen måde er et forslag der skader nogen, men derimod giver os lidt mindre ventetid i den mest kedelige periode af NBAiKL.. Hvis du er ligeglad, hvorfor så ikk bare stemme Ja og lad os der gerne vil trade tidligere, trade?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 3. juli 2011, 18:11Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesDet er såmænd fair nok hvis folk ikke vil kunne handle før, jeg har kun noget imod det ikke at stemme overhovedet :-)...
Det er såmænd fair nok hvis folk ikke vil kunne handle før, jeg har kun noget imod det ikke at stemme overhovedet :-)...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 3. juli 2011, 18:13Oprindeligt skrevet af: SvupperDet er os fair nok at folk ikk vil trade før, men kan bare ikk se grunden til at det skulle være et problem at trade før 🙂
Det er os fair nok at folk ikk vil trade før, men kan bare ikk se grunden til at det skulle være et problem at trade før 🙂
Citat fra NBAinfo Arkiv på 3. juli 2011, 18:26Oprindeligt skrevet af: Miller31Jeg stemte blank, det er vist ingen hemmelighed.
Generelt kan jeg godt se pointen i en pause. Udover i år, hvor der var ekstrem mediebevågenhed hele sæsonen og særligt omkring finalerne, har det fungeret fint med en pause. En pause som i KL passer godt ind for mange, den giver et break fra det hele, hvilket på mange måder kan være sundt i sådan en liga.
Jeg kan sagtens følge ja-sigerne også, hvorfor jeg ikke stemte hverken eller.
Jeg stemte blank, det er vist ingen hemmelighed.
Generelt kan jeg godt se pointen i en pause. Udover i år, hvor der var ekstrem mediebevågenhed hele sæsonen og særligt omkring finalerne, har det fungeret fint med en pause. En pause som i KL passer godt ind for mange, den giver et break fra det hele, hvilket på mange måder kan være sundt i sådan en liga.
Jeg kan sagtens følge ja-sigerne også, hvorfor jeg ikke stemte hverken eller.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 3. juli 2011, 18:28Oprindeligt skrevet af: reignmannr1Jeg synes det er fedest at trade den rigtige NBA trade, ville være surt at trade sig til Darren Collison for så at se Indiama hemtr Hill, ikke at man ikke havde lavet traden, mwn så har man mere mulighed for at se hviæke trades der bliver lavet på draftnight.
Selvfølgelig kan der sler trades i løbet af sæsonen, men der sker somregel mange trades under draften.
Ville være skod at lave en blockbuster trade for Ray Allen eller Garnett det år de røg til Boston, hvis man havde lavet det inden draften
Jeg synes det er fedest at trade den rigtige NBA trade, ville være surt at trade sig til Darren Collison for så at se Indiama hemtr Hill, ikke at man ikke havde lavet traden, mwn så har man mere mulighed for at se hviæke trades der bliver lavet på draftnight.
Selvfølgelig kan der sler trades i løbet af sæsonen, men der sker somregel mange trades under draften.
Ville være skod at lave en blockbuster trade for Ray Allen eller Garnett det år de røg til Boston, hvis man havde lavet det inden draften
Citat fra NBAinfo Arkiv på 3. juli 2011, 18:32Oprindeligt skrevet af: Svupper@Xtian
Men det er præcis det med at folk siger at det er godt for ligaen at vi har en pause, jeg intet fatter noget af.. Hvis man vil have en pause, så tager man bare en, det er jo ikk fordi du er tvunget til at trade før fordi vi rykker deadline, og det er jo ikk ligefrem fordi der sker andet og folk laver alligevel trades, det kunne bare være meget rart at man kunne få dem igennem og vide med sikkerhed hvordan ens hold ser ud.. Igen er det bare min personlige holdning, men fatter ikk hvorfor man ikk bare have give os der gerne vil, den ekstra frihed i stedet for bare at se negativt på det og sige nej 🙂@Ryan
Det er jo igen ens eget valg om du vil trade før draftnight eller ej.. der er som sagt ingen der tvinger dig til at trade før 🙂
@Xtian
Men det er præcis det med at folk siger at det er godt for ligaen at vi har en pause, jeg intet fatter noget af.. Hvis man vil have en pause, så tager man bare en, det er jo ikk fordi du er tvunget til at trade før fordi vi rykker deadline, og det er jo ikk ligefrem fordi der sker andet og folk laver alligevel trades, det kunne bare være meget rart at man kunne få dem igennem og vide med sikkerhed hvordan ens hold ser ud.. Igen er det bare min personlige holdning, men fatter ikk hvorfor man ikk bare have give os der gerne vil, den ekstra frihed i stedet for bare at se negativt på det og sige nej 🙂
@Ryan
Det er jo igen ens eget valg om du vil trade før draftnight eller ej.. der er som sagt ingen der tvinger dig til at trade før 🙂
Citat fra NBAinfo Arkiv på 3. juli 2011, 18:40Oprindeligt skrevet af: reignmannr1Jeg synes det er fint nok, der er nogle hold der ikke altid tænker sig om når der laves trades, og de vil højst sandsynligt komme til at lave flere traded der ikke er til deres egen fordel.
Man skal jo ikke trade bare for at trade, selvom det virker som om det er det der er motivationen tit
Jeg synes det er fint nok, der er nogle hold der ikke altid tænker sig om når der laves trades, og de vil højst sandsynligt komme til at lave flere traded der ikke er til deres egen fordel.
Man skal jo ikke trade bare for at trade, selvom det virker som om det er det der er motivationen tit
Citat fra NBAinfo Arkiv på 3. juli 2011, 18:42Oprindeligt skrevet af: reignmannr1Så gik draften igang og et spændende valg Mads tog
Så gik draften igang og et spændende valg Mads tog
Citat fra NBAinfo Arkiv på 3. juli 2011, 18:45Oprindeligt skrevet af: reignmannr1Det bliver spændende med de første picks, for der er vel ingen af dem der er kommet til hold hvor de er sikre på at starte eller spille 30 plus minutter
Det bliver spændende med de første picks, for der er vel ingen af dem der er kommet til hold hvor de er sikre på at starte eller spille 30 plus minutter
Citat fra NBAinfo Arkiv på 3. juli 2011, 18:47Oprindeligt skrevet af: SvupperOg de tænker sig mere om efter draftet? 😀
Der er jo ingen der kan vide hva der sker på draftnight, det kunne lige så vel "gå ud over" en af dem som tænker sig om, ser det bare ikk som nogen grund til at skulle vente 🙂
Og de tænker sig mere om efter draftet? 😀
Der er jo ingen der kan vide hva der sker på draftnight, det kunne lige så vel "gå ud over" en af dem som tænker sig om, ser det bare ikk som nogen grund til at skulle vente 🙂