NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 3. juli 2011, 16:42Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesGM Flæbemoes siger: :clap
GM Flæbemoes siger: :clap
Citat fra NBAinfo Arkiv på 3. juli 2011, 16:52Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnJeg er iøvrigt gået igang med at smide FA/Waivers på den dertil hørende liste...
EN ADVARSEL DOG, jeg vil ikke rette holdsider lige nu (kræver en rum tid at gøre klar til en ny sæson), og da waivers jo skal hittes med 40-20-10% reglen, som for dem der waives nu koster i hhv 2011/12, 12/13 og 13/14, så tør jeg ikke opdatere waivers på holdsiderne for så at skulle huske når jeg "flytter hele siden en sæson" at waivers IKKE skal flyttes.
Så, også lige til Stefan der har rettet holdsider på de seneste handler, waivers må du hellere lade ligge (fritstillinger er dog okay at slette fra holdsider). Alternativt skal alle data flyttes en sæson frem 😉
Jeg er iøvrigt gået igang med at smide FA/Waivers på den dertil hørende liste...
EN ADVARSEL DOG, jeg vil ikke rette holdsider lige nu (kræver en rum tid at gøre klar til en ny sæson), og da waivers jo skal hittes med 40-20-10% reglen, som for dem der waives nu koster i hhv 2011/12, 12/13 og 13/14, så tør jeg ikke opdatere waivers på holdsiderne for så at skulle huske når jeg "flytter hele siden en sæson" at waivers IKKE skal flyttes.
Så, også lige til Stefan der har rettet holdsider på de seneste handler, waivers må du hellere lade ligge (fritstillinger er dog okay at slette fra holdsider). Alternativt skal alle data flyttes en sæson frem 😉
Citat fra NBAinfo Arkiv på 3. juli 2011, 17:01Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesNu er det ikke en livsvigtig ting.. Men kun 10 der har svaret, ud af de 19 dødelige GM'ere?
Det er sgu ikke godt nok, og desværre bekræfter det bare den kedelige tendens med manglende engagement og/eller aktivitet.
Så svært kan det sgu ikke være lige at sende et ja eller nej tøser :lussing ...
Nu er det ikke en livsvigtig ting.. Men kun 10 der har svaret, ud af de 19 dødelige GM'ere?
Det er sgu ikke godt nok, og desværre bekræfter det bare den kedelige tendens med manglende engagement og/eller aktivitet.
Så svært kan det sgu ikke være lige at sende et ja eller nej tøser :lussing ...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 3. juli 2011, 17:02Oprindeligt skrevet af: Miller31Kunne det være nogle af os bevidst ikke stemmer?
Kunne det være nogle af os bevidst ikke stemmer?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 3. juli 2011, 17:09Oprindeligt skrevet af: Svupperreignmannr1 skrev:
Nå så er draften gåer lidt i stå, troede ellers på et tidspunkt jeg kunne komme til at drafte idagMads er vidst ude og lege med Cricks bolde, og det tager åbenbart noget tid før det er overstået..
reignmannr1 skrev:
Nå så er draften gåer lidt i stå, troede ellers på et tidspunkt jeg kunne komme til at drafte idag
Mads er vidst ude og lege med Cricks bolde, og det tager åbenbart noget tid før det er overstået..
Citat fra NBAinfo Arkiv på 3. juli 2011, 17:10Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesSvupper skrev:
Mads er vidst ude og lege med Cricks bolde, og det tager åbenbart noget tid før det er overstået..Homoerotik i sommerhuset?
Svupper skrev:
Mads er vidst ude og lege med Cricks bolde, og det tager åbenbart noget tid før det er overstået..
Homoerotik i sommerhuset?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 3. juli 2011, 17:11Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesMiller31 skrev:
Kunne det være nogle af os bevidst ikke stemmer?Man må da formode, at alle stemmer. Det er alt andet lige ens sure pligt som GM 😮 ...
Miller31 skrev:
Kunne det være nogle af os bevidst ikke stemmer?
Man må da formode, at alle stemmer. Det er alt andet lige ens sure pligt som GM 😮 ...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 3. juli 2011, 17:52Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnMan KAN også stemme blank jo, men rart at man så sender en sådan stemmeseddel ind, så jeg ikke går og venter.
Faktisk har der været en sådan tilkendegivelse (hvilket i sig selv jo er en stemme imod, da det kræver 14 Ja stemmer for at køre en ændring igennem).
Man KAN også stemme blank jo, men rart at man så sender en sådan stemmeseddel ind, så jeg ikke går og venter.
Faktisk har der været en sådan tilkendegivelse (hvilket i sig selv jo er en stemme imod, da det kræver 14 Ja stemmer for at køre en ændring igennem).
Citat fra NBAinfo Arkiv på 3. juli 2011, 17:56Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesStefan lugter et nej... [censored] JER! Alle sammen! :ked
Stefan lugter et nej... [censored] JER! Alle sammen! :ked
Citat fra NBAinfo Arkiv på 3. juli 2011, 17:59Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnStefan's næse kan være det eneste organ på hans "forbudt for lægestuderende" undskyldning af en krop der faktisk virker...
Pt står den 6 Aye, 4 Neye og 2 blank = at alle de resterende 8 skal sige Aye.
Dvs. vi kan lukke ned ved næste Neye eller blank, men stadigvæk er det jo lidt hø at ikke flere har smidt deres stemme (kan se et par stykker der har været herinde adskillige gange siden afstemningen startede).
Stefan's næse kan være det eneste organ på hans "forbudt for lægestuderende" undskyldning af en krop der faktisk virker...
Pt står den 6 Aye, 4 Neye og 2 blank = at alle de resterende 8 skal sige Aye.
Dvs. vi kan lukke ned ved næste Neye eller blank, men stadigvæk er det jo lidt hø at ikke flere har smidt deres stemme (kan se et par stykker der har været herinde adskillige gange siden afstemningen startede).