Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 598 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes

GM Flæbemoes siger: :clap

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

Jeg er iøvrigt gået igang med at smide FA/Waivers på den dertil hørende liste...

EN ADVARSEL DOG, jeg vil ikke rette holdsider lige nu (kræver en rum tid at gøre klar til en ny sæson), og da waivers jo skal hittes med 40-20-10% reglen, som for dem der waives nu koster i hhv 2011/12, 12/13 og 13/14, så tør jeg ikke opdatere waivers på holdsiderne for så at skulle huske når jeg "flytter hele siden en sæson" at waivers IKKE skal flyttes.

Så, også lige til Stefan der har rettet holdsider på de seneste handler, waivers må du hellere lade ligge (fritstillinger er dog okay at slette fra holdsider). Alternativt skal alle data flyttes en sæson frem 😉

Nu er det ikke en livsvigtig ting.. Men kun 10 der har svaret, ud af de 19 dødelige GM'ere?

Det er sgu ikke godt nok, og desværre bekræfter det bare den kedelige tendens med manglende engagement og/eller aktivitet.

Så svært kan det sgu ikke være lige at sende et ja eller nej tøser :lussing ...

Oprindeligt skrevet af: Miller31

Kunne det være nogle af os bevidst ikke stemmer?

Oprindeligt skrevet af: Svupper

reignmannr1 skrev:
Nå så er draften gåer lidt i stå, troede ellers på et tidspunkt jeg kunne komme til at drafte idag

Mads er vidst ude og lege med Cricks bolde, og det tager åbenbart noget tid før det er overstået..

Svupper skrev:
Mads er vidst ude og lege med Cricks bolde, og det tager åbenbart noget tid før det er overstået..

Homoerotik i sommerhuset?

Miller31 skrev:
Kunne det være nogle af os bevidst ikke stemmer?

Man må da formode, at alle stemmer. Det er alt andet lige ens sure pligt som GM 😮 ...

Man KAN også stemme blank jo, men rart at man så sender en sådan stemmeseddel ind, så jeg ikke går og venter.

Faktisk har der været en sådan tilkendegivelse (hvilket i sig selv jo er en stemme imod, da det kræver 14 Ja stemmer for at køre en ændring igennem).

Stefan lugter et nej... [censored] JER! Alle sammen! :ked

Stefan's næse kan være det eneste organ på hans "forbudt for lægestuderende" undskyldning af en krop der faktisk virker...

Pt står den 6 Aye, 4 Neye og 2 blank = at alle de resterende 8 skal sige Aye.

Dvs. vi kan lukke ned ved næste Neye eller blank, men stadigvæk er det jo lidt hø at ikke flere har smidt deres stemme (kan se et par stykker der har været herinde adskillige gange siden afstemningen startede).

ReferencerSide 598 af 635Reference