Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 597 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

Det KUNNE være en mulighed, men havde krævet et ordentligt navn, og jeg synes stadig at en kombo af de følgende s'er havde gjort sig bedre taget holdejer i betragtning:

Slagelse... slutty - skank - slayers - sperminators - swampdwellers - sickofants

men nææææ nej, sådan en gang hockey hår skal den dylme ikke honoreres.

SÅ - er vi igang...

Oprindeligt skrevet af: reignmannr1

Yeah lyder godt

Og ikke overraskende du tog Irving, nu D.Will er ude af døren skal der en ny pg ind

Oprindeligt skrevet af: bozzy

Argh..Havde håbet at han faldt til nummer 12...Glæder mig så meget til at drafte.

Endnu en DWill... denne gang til Taastrup. Nu ligger Wes, Williams og Rubio som potentielle startere jeg ikke har på min roster (lugter af fremtidig overbetaling??).

Nå, det bliver spændende at se hvad der sker med Beasley vs Williams og hvem der så bliver fantasy casualty om nogen. På den anden side, kan det jo være NBA først går igang om så længe at Beasley er for gammel til at spille.

Oprindeligt skrevet af: Miller31

Gad vide om vi bare følger NBA hele vejen igennem eller ødelægger TV-Berggreen det allerede med næste pick?

Hollywood er så fjernt fra NBA og den virkelig verden at han sikkert drafter Arenas.

Men bortset fra det havde jeg faktisk spået dig til at overraske Xtian... med en anden EURO spiller godt nok, men okay, Kandy II spiller jo en interessant position.

Det trak klart ned at Kanter har været ovre søen i et par år. Men jeg gad ikke overraske. Faktisk overvejede jeg sågar at tage Kanter med 1'eren. Jeg er ikke for alvor på Irving-vognen(i hvert fald i fantasy) og gider ikke lege Kahn med 750 PGs.

Oprindeligt skrevet af: reignmannr1

Nå så er draften gåer lidt i stå, troede ellers på et tidspunkt jeg kunne komme til at drafte idag

Så tror jeg vi lukkede næbet på dumme Nellemoes!

ReferencerSide 597 af 635Reference