NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 29. juni 2011, 13:18Oprindeligt skrevet af: CrickStefan Nellemoes skrev:
Crick skrev:
Så smider man da et 😉 hvis man skriver noget ironisk... ellers er det jo en smule svært at tyde...Det er jo dét der gør det sjovt. Det er jo ikke sjovt, når folk skriver: Forresten, så er Ironi Anvendt :lussing ...
Nu kender jeg jo Mads og ved han er blottet for humor, så han bliver nød til at gøre opmærksom på det... 😉
Stefan Nellemoes skrev:
Crick skrev:
Så smider man da et 😉 hvis man skriver noget ironisk... ellers er det jo en smule svært at tyde...Det er jo dét der gør det sjovt. Det er jo ikke sjovt, når folk skriver: Forresten, så er Ironi Anvendt :lussing ...
Nu kender jeg jo Mads og ved han er blottet for humor, så han bliver nød til at gøre opmærksom på det... 😉
Citat fra NBAinfo Arkiv på 29. juni 2011, 19:11Oprindeligt skrevet af: Miller31Hvad er ironi?
Hvad er ironi?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 29. juni 2011, 19:12Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesHam/hende der drafter Bismack Biyombo Sumba, bedes sende ham til mig. Jeg er in lååååååååv...
Ham/hende der drafter Bismack Biyombo Sumba, bedes sende ham til mig. Jeg er in lååååååååv...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 30. juni 2011, 11:36Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnDet skal lige siges at den seneste blockbuster ml Jonas og Dirken ikke er godkendt endnu (selvom den står på handelssiden), da jeg mangler at få den fra Der Deutcshe Gigant...
..jeg gad bare ikke slette den igen nu jeg var kommet til at lave den.
Det skal lige siges at den seneste blockbuster ml Jonas og Dirken ikke er godkendt endnu (selvom den står på handelssiden), da jeg mangler at få den fra Der Deutcshe Gigant...
..jeg gad bare ikke slette den igen nu jeg var kommet til at lave den.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 1. juli 2011, 0:32Oprindeligt skrevet af: SvupperEr vi så også i lockout nu eller må vi stadig gerne have kontakt til vores spillere 😀
Er vi så også i lockout nu eller må vi stadig gerne have kontakt til vores spillere 😀
Citat fra NBAinfo Arkiv på 1. juli 2011, 17:15Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnTjaaaa, ku' jo godt være vi skulle gøre det her virkelighedstro... I sender jeres penge til commish her og så skal jeg putte dem behændigt i strejkekassen....
Tjaaaa, ku' jo godt være vi skulle gøre det her virkelighedstro... I sender jeres penge til commish her og så skal jeg putte dem behændigt i strejkekassen....
Citat fra NBAinfo Arkiv på 3. juli 2011, 10:20Oprindeligt skrevet af: CrunchJubiiiii idag er draft dag, bliver så fedt at se hvem der skal spille for os i 2012-2013 sæsonen whuhuu...[censored]E LOCKOUT
Jubiiiii idag er draft dag, bliver så fedt at se hvem der skal spille for os i 2012-2013 sæsonen whuhuu...[censored]E LOCKOUT
Citat fra NBAinfo Arkiv på 3. juli 2011, 11:05Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnJa, vi kan virkelig nå at handle en del inden sæsonstart så 🙁
Foreslår iøvrigt at vi bare gentager draftet som det står med handlede picks i dag, til næste år også (hvis hele sæsonen er mistet) :hug:
Ja, vi kan virkelig nå at handle en del inden sæsonstart så 🙁
Foreslår iøvrigt at vi bare gentager draftet som det står med handlede picks i dag, til næste år også (hvis hele sæsonen er mistet) :hug:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 3. juli 2011, 11:15Oprindeligt skrevet af: Miller31Jeg foreslår vi gentager som det stod efter lottery :clap
Jeg foreslår vi gentager som det stod efter lottery :clap
Citat fra NBAinfo Arkiv på 3. juli 2011, 11:23Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesEller tildeler det hold i ligaen der senest har fået nyt logo?
All Hail Mighty Mullets!
Eller tildeler det hold i ligaen der senest har fået nyt logo?
All Hail Mighty Mullets!