Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 596 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: Crick

Stefan Nellemoes skrev:

Crick skrev:
Så smider man da et 😉 hvis man skriver noget ironisk... ellers er det jo en smule svært at tyde...

Det er jo dét der gør det sjovt. Det er jo ikke sjovt, når folk skriver: Forresten, så er Ironi Anvendt :lussing ...

Nu kender jeg jo Mads og ved han er blottet for humor, så han bliver nød til at gøre opmærksom på det... 😉

Oprindeligt skrevet af: Miller31

Hvad er ironi?

Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes

Ham/hende der drafter Bismack Biyombo Sumba, bedes sende ham til mig. Jeg er in lååååååååv...

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

Det skal lige siges at den seneste blockbuster ml Jonas og Dirken ikke er godkendt endnu (selvom den står på handelssiden), da jeg mangler at få den fra Der Deutcshe Gigant...

..jeg gad bare ikke slette den igen nu jeg var kommet til at lave den.

Oprindeligt skrevet af: Svupper

Er vi så også i lockout nu eller må vi stadig gerne have kontakt til vores spillere 😀

Tjaaaa, ku' jo godt være vi skulle gøre det her virkelighedstro... I sender jeres penge til commish her og så skal jeg putte dem behændigt i strejkekassen....

Oprindeligt skrevet af: Crunch

Jubiiiii idag er draft dag, bliver så fedt at se hvem der skal spille for os i 2012-2013 sæsonen whuhuu...[censored]E LOCKOUT

Ja, vi kan virkelig nå at handle en del inden sæsonstart så 🙁

Foreslår iøvrigt at vi bare gentager draftet som det står med handlede picks i dag, til næste år også (hvis hele sæsonen er mistet) :hug:

Oprindeligt skrevet af: Miller31

Jeg foreslår vi gentager som det stod efter lottery :clap

Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes

Eller tildeler det hold i ligaen der senest har fået nyt logo?

All Hail Mighty Mullets!

ReferencerSide 596 af 635Reference