Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 595 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes

You go girl!

Som jeg så fint er et eksempel på, behøver UI jo ikke være kvalitet...

Oprindeligt skrevet af: madsberggreen

Det var sguda lidt af en blockbusterdeal mellem Highflyers og Pandas i går! Kræver det ikke en form for pressemeddelelse eller udtalelse fra de involverede GMs?

Endnu engang må jeg desuden udtrykke min undren over at en handel i den størrelsesorden bliver gennemført uden at det på forhånd er annonceret at de involverede aktiver er til salg, så vi andre kan få lov til at byde på dem!

Oprindeligt skrevet af: reignmannr1

Sådan er det jo tit herinde, man kunne jo også skrive rundt til flere managers angående tradeforslag, ved ikke om det er tilfældet men det virker ikke sådan

Oprindeligt skrevet af: Crick

Er det bare mig eller har de ikke bare byttet deres 2. runde picks? Sådan står den i hvert fald oplyst når jeg tjekker handelssiden.

Oprindeligt skrevet af: reignmannr1

jo tror det var ironisk set med den store handel, men ja der bare byttet 2 runde picks : )

Crick har lige fået et sympati-thumbsup... 😆

Oprindeligt skrevet af: Jenner

Og et fra mig 😀

Oprindeligt skrevet af: Crick

Så smider man da et 😉 hvis man skriver noget ironisk... ellers er det jo en smule svært at tyde...

Crick skrev:
Så smider man da et 😉 hvis man skriver noget ironisk... ellers er det jo en smule svært at tyde...

Det er jo dét der gør det sjovt. Det er jo ikke sjovt, når folk skriver: Forresten, så er Ironi Anvendt :lussing ...

Oprindeligt skrevet af: madsberggreen

Crick skrev:

I unge mennesker og jeres smileys mig her, smileys mig der.

ReferencerSide 595 af 635Reference