NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 27. juni 2011, 10:52Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesYou go girl!
Som jeg så fint er et eksempel på, behøver UI jo ikke være kvalitet...
You go girl!
Som jeg så fint er et eksempel på, behøver UI jo ikke være kvalitet...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 29. juni 2011, 12:32Oprindeligt skrevet af: madsberggreenDet var sguda lidt af en blockbusterdeal mellem Highflyers og Pandas i går! Kræver det ikke en form for pressemeddelelse eller udtalelse fra de involverede GMs?
Endnu engang må jeg desuden udtrykke min undren over at en handel i den størrelsesorden bliver gennemført uden at det på forhånd er annonceret at de involverede aktiver er til salg, så vi andre kan få lov til at byde på dem!
Det var sguda lidt af en blockbusterdeal mellem Highflyers og Pandas i går! Kræver det ikke en form for pressemeddelelse eller udtalelse fra de involverede GMs?
Endnu engang må jeg desuden udtrykke min undren over at en handel i den størrelsesorden bliver gennemført uden at det på forhånd er annonceret at de involverede aktiver er til salg, så vi andre kan få lov til at byde på dem!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 29. juni 2011, 12:40Oprindeligt skrevet af: reignmannr1Sådan er det jo tit herinde, man kunne jo også skrive rundt til flere managers angående tradeforslag, ved ikke om det er tilfældet men det virker ikke sådan
Sådan er det jo tit herinde, man kunne jo også skrive rundt til flere managers angående tradeforslag, ved ikke om det er tilfældet men det virker ikke sådan
Citat fra NBAinfo Arkiv på 29. juni 2011, 12:43Oprindeligt skrevet af: CrickEr det bare mig eller har de ikke bare byttet deres 2. runde picks? Sådan står den i hvert fald oplyst når jeg tjekker handelssiden.
Er det bare mig eller har de ikke bare byttet deres 2. runde picks? Sådan står den i hvert fald oplyst når jeg tjekker handelssiden.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 29. juni 2011, 12:51Oprindeligt skrevet af: reignmannr1jo tror det var ironisk set med den store handel, men ja der bare byttet 2 runde picks : )
jo tror det var ironisk set med den store handel, men ja der bare byttet 2 runde picks : )
Citat fra NBAinfo Arkiv på 29. juni 2011, 12:53Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesCrick har lige fået et sympati-thumbsup... 😆
Crick har lige fået et sympati-thumbsup... 😆
Citat fra NBAinfo Arkiv på 29. juni 2011, 13:04Oprindeligt skrevet af: JennerOg et fra mig 😀
Og et fra mig 😀
Citat fra NBAinfo Arkiv på 29. juni 2011, 13:12Oprindeligt skrevet af: CrickSå smider man da et 😉 hvis man skriver noget ironisk... ellers er det jo en smule svært at tyde...
Så smider man da et 😉 hvis man skriver noget ironisk... ellers er det jo en smule svært at tyde...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 29. juni 2011, 13:14Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesCrick skrev:
Så smider man da et 😉 hvis man skriver noget ironisk... ellers er det jo en smule svært at tyde...Det er jo dét der gør det sjovt. Det er jo ikke sjovt, når folk skriver: Forresten, så er Ironi Anvendt :lussing ...
Crick skrev:
Så smider man da et 😉 hvis man skriver noget ironisk... ellers er det jo en smule svært at tyde...
Det er jo dét der gør det sjovt. Det er jo ikke sjovt, når folk skriver: Forresten, så er Ironi Anvendt :lussing ...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 29. juni 2011, 13:14Oprindeligt skrevet af: madsberggreenCrick skrev:
Så smider man da et 😉 hvis man skriver noget ironisk... ellers er det jo en smule svært at tyde...I unge mennesker og jeres smileys mig her, smileys mig der.
Crick skrev:
I unge mennesker og jeres smileys mig her, smileys mig der.