NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 28. november 2006, 14:08Oprindeligt skrevet af: MartanicHvorfor dit og hvorfor dat. Jeg savner et par af mine gamle draft picks især Biedrins 🙂
Men ok, det er godt at se J-Rich folde sig lidt ud på SF pladsen. En udmærket uge i hvert fald med 20,25 point, 5,25 rebounds og 5,25 assists, 1,5 steals og 0,75 blocks. I forhold til den produktion jeg stod til inden sæsonen (og i starten) på den position har det i hvert fald været ganske udmærket.
Men han var ikke alene i den hidtil bedste fantasy periode for de royale gutter i denne sæson. Arenas med 2,25 steals pr. kamp, Brand og Chandler med i alt 24,50 rebounds pr. kamp, og Brand endda med 4 assists.
Ja ok, det er ikke topleague præstationer, men helt slemt er det heller ikke. 🙂
Hvorfor dit og hvorfor dat. Jeg savner et par af mine gamle draft picks især Biedrins 🙂
Men ok, det er godt at se J-Rich folde sig lidt ud på SF pladsen. En udmærket uge i hvert fald med 20,25 point, 5,25 rebounds og 5,25 assists, 1,5 steals og 0,75 blocks. I forhold til den produktion jeg stod til inden sæsonen (og i starten) på den position har det i hvert fald været ganske udmærket.
Men han var ikke alene i den hidtil bedste fantasy periode for de royale gutter i denne sæson. Arenas med 2,25 steals pr. kamp, Brand og Chandler med i alt 24,50 rebounds pr. kamp, og Brand endda med 4 assists.
Ja ok, det er ikke topleague præstationer, men helt slemt er det heller ikke. 🙂
Citat fra NBAinfo Arkiv på 28. november 2006, 14:53Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinAnyways, selvom jeg har forsøgt gentagne gange at HINTE i stor stil til, at der ligesom er et hold her i ligaen der befinder sig en hel del foran mig statmæssigt i år og med et hold jeg ikke kan røre medmindre jeg bliver ALVORLIG heldig... ja sååå skal jeg måske skære det ud i pap for dem der ikke gider lave deres eget spreadsheet. [...] Det sørgelige er at jeg nok er den der har de fleste chancer for anden pladsen, men det hjælper jo så ikke så meget
Lad os alle glemme det der med at rotte os sammen mod den store stygge ulv...
NOOOOOOOT... :rip:
Anyways, selvom jeg har forsøgt gentagne gange at HINTE i stor stil til, at der ligesom er et hold her i ligaen der befinder sig en hel del foran mig statmæssigt i år og med et hold jeg ikke kan røre medmindre jeg bliver ALVORLIG heldig... ja sååå skal jeg måske skære det ud i pap for dem der ikke gider lave deres eget spreadsheet. [...] Det sørgelige er at jeg nok er den der har de fleste chancer for anden pladsen, men det hjælper jo så ikke så meget
Lad os alle glemme det der med at rotte os sammen mod den store stygge ulv...
NOOOOOOOT... :rip:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 29. november 2006, 8:31Oprindeligt skrevet af: MartanicFin nat reboundmæssigt. Hvis vi ser over de 5 spillere der var i kamp, var det et snit på 11,2
Hvis vi udelukkende ser på de tre virkelige contributere: Brandet Zaza Chandler så har vi et snit på 16,33.
Men bortset fra det, var det desværre ikke nogen for alvor ophidsende nat, selvom Gordon da fortsætter med at vise lidt fremskridt fantasy mæssigt med 6 assists i natten.
Fin nat reboundmæssigt. Hvis vi ser over de 5 spillere der var i kamp, var det et snit på 11,2
Hvis vi udelukkende ser på de tre virkelige contributere: Brandet Zaza Chandler så har vi et snit på 16,33.
Men bortset fra det, var det desværre ikke nogen for alvor ophidsende nat, selvom Gordon da fortsætter med at vise lidt fremskridt fantasy mæssigt med 6 assists i natten.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 29. november 2006, 9:01Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnOg for dem der så Flash Gordon filmen i slut 70'erne (tror jeg)... så får Wade's seneste kampe lige den Queen klassiker frem i mit indre univers... Flaaaaash... aaaahaaa, ruler of the universe!!!
hhhmm, kan han føre ligaen i både point og assists :love:
Og for dem der så Flash Gordon filmen i slut 70'erne (tror jeg)... så får Wade's seneste kampe lige den Queen klassiker frem i mit indre univers... Flaaaaash... aaaahaaa, ruler of the universe!!!
hhhmm, kan han føre ligaen i både point og assists :love:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 29. november 2006, 9:10Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinPå Christians vegne nu da han er ude at rejse: 🙁
EDIT: Stefan lugter... :hug:
På Christians vegne nu da han er ude at rejse: 🙁
EDIT: Stefan lugter... :hug:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 29. november 2006, 9:52Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesPå Stefans vegne da hans spillere er ude at skide for tiden: 🙁
På Stefans vegne da hans spillere er ude at skide for tiden: 🙁
Citat fra NBAinfo Arkiv på 29. november 2006, 14:31Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinI øvrigt 39 min til Livingston, 20 pts, 5 reb, 4 ast! :clap:
I øvrigt 39 min til Livingston, 20 pts, 5 reb, 4 ast! :clap:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 30. november 2006, 18:22Oprindeligt skrevet af: Pacersjuhuuu.... Langt om længe er jeg væk fra sidstepladsen pga. et super-ryk i nat 😀
MEEEEN... lad os se hvor længe det holder.
fem spiller i nat med et snit på 24ppg, 6,5rpg, 4,5apg, 2,0 spg 🙂 udmærket for et bundhold 😀
juhuuu.... Langt om længe er jeg væk fra sidstepladsen pga. et super-ryk i nat 😀
MEEEEN... lad os se hvor længe det holder.
fem spiller i nat med et snit på 24ppg, 6,5rpg, 4,5apg, 2,0 spg 🙂 udmærket for et bundhold 😀
Citat fra NBAinfo Arkiv på 1. december 2006, 13:48Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnStefan skrev:
Kapitalistsvin skrev:
Mon Brevin Knight er til salg!? Synes i alt fald jeg hørte en summen, der mindede utrolig meget om en salgstale.:nanana:
Og hvordan hulen kan Kurt Knofedt sælge en usælgelig Kobe Bryant? Troede lige vi havde konstateret at ingen ville have ham.
:hmm
Tjaa.. Kurt er om nogen manden der kan manipulere folk..- hans salgstaler er af værste propaganda.
Når Kurt siger noget, tager andre det for gode varer. Når Kurt beder en af 10-12 GMs om at slippe deres bedste kort, gør de det.
Er folk bange for ham, lette at snyde eller bare glade for at blive numsepulet?
...og endnu flere kunne quotes... men her en uge efter handlen snitter mine to Hall of Famers:
Deron: 12,0 - 2,3 - 8,0 - 0,0 - 0,3
RJeff: 22,5 - 5,0 - 1,5 - 0,0 - 0,5mens Bo's skod spillere der enten aldrig har vist noget eller er en total has-been der burde waives snitter:
Shaun: 14,0 - 4,0 - 5,5 - 0,0 - 0,5
Kobe: 39,5 - 3,0 - 3,5 - 0,0 - 1,0Damn hvor jeg dog har snydt dig Bo, hva' ?
Stefan skrev:
Kapitalistsvin skrev:
Mon Brevin Knight er til salg!? Synes i alt fald jeg hørte en summen, der mindede utrolig meget om en salgstale.:nanana:
Og hvordan hulen kan Kurt Knofedt sælge en usælgelig Kobe Bryant? Troede lige vi havde konstateret at ingen ville have ham.
:hmm
Tjaa.. Kurt er om nogen manden der kan manipulere folk..- hans salgstaler er af værste propaganda.
Når Kurt siger noget, tager andre det for gode varer. Når Kurt beder en af 10-12 GMs om at slippe deres bedste kort, gør de det.
Er folk bange for ham, lette at snyde eller bare glade for at blive numsepulet?
...og endnu flere kunne quotes... men her en uge efter handlen snitter mine to Hall of Famers:
Deron: 12,0 - 2,3 - 8,0 - 0,0 - 0,3
RJeff: 22,5 - 5,0 - 1,5 - 0,0 - 0,5
mens Bo's skod spillere der enten aldrig har vist noget eller er en total has-been der burde waives snitter:
Shaun: 14,0 - 4,0 - 5,5 - 0,0 - 0,5
Kobe: 39,5 - 3,0 - 3,5 - 0,0 - 1,0
Damn hvor jeg dog har snydt dig Bo, hva' ?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 1. december 2006, 15:52Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes/me sender straks en tudekiks afsted til Helsingør
/me sender straks en tudekiks afsted til Helsingør