NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 1. december 2006, 15:56Oprindeligt skrevet af: MartanicHer når jeg tænker over et par dage senere, imponerende Jinx af mig med hensyn til J-Rich :rip:
Kurt kan passende melde sig ind i "Alle hader os", der vil han passe godt ind :hmm
Her når jeg tænker over et par dage senere, imponerende Jinx af mig med hensyn til J-Rich :rip:
Kurt kan passende melde sig ind i "Alle hader os", der vil han passe godt ind :hmm
Citat fra NBAinfo Arkiv på 1. december 2006, 20:41Oprindeligt skrevet af: bozzy...og endnu flere kunne quotes... men her en uge efter handlen snitter mine to Hall of Famers:
Deron: 12,0 - 2,3 - 8,0 - 0,0 - 0,3
RJeff: 22,5 - 5,0 - 1,5 - 0,0 - 0,5mens Bo's skod spillere der enten aldrig har vist noget eller er en total has-been der burde waives snitter:
Shaun: 14,0 - 4,0 - 5,5 - 0,0 - 0,5
Kobe: 39,5 - 3,0 - 3,5 - 0,0 - 1,0Damn hvor jeg dog har snydt dig Bo, hva' ?[/quote]
Ja, jeg kunne jo godt forstå at Kurt havde svært ved at skille sig af med Livingston. Jeg havde såsandelig også svært ved at skille mig af med Deron. Men om et år's tid vil de to nok have omtrent samme værdi. Og der er vel ingen tvivl om at Kobe er bedre end RJ. Desuden kom jeg også af med Parker (som var en hjerneblødning fra min side).
...og endnu flere kunne quotes... men her en uge efter handlen snitter mine to Hall of Famers:
Deron: 12,0 - 2,3 - 8,0 - 0,0 - 0,3
RJeff: 22,5 - 5,0 - 1,5 - 0,0 - 0,5
mens Bo's skod spillere der enten aldrig har vist noget eller er en total has-been der burde waives snitter:
Shaun: 14,0 - 4,0 - 5,5 - 0,0 - 0,5
Kobe: 39,5 - 3,0 - 3,5 - 0,0 - 1,0
Damn hvor jeg dog har snydt dig Bo, hva' ?[/quote]
Ja, jeg kunne jo godt forstå at Kurt havde svært ved at skille sig af med Livingston. Jeg havde såsandelig også svært ved at skille mig af med Deron. Men om et år's tid vil de to nok have omtrent samme værdi. Og der er vel ingen tvivl om at Kobe er bedre end RJ. Desuden kom jeg også af med Parker (som var en hjerneblødning fra min side).
Citat fra NBAinfo Arkiv på 1. december 2006, 21:11Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinJa, jeg kunne jo godt forstå at Kurt havde svært ved at skille sig af med Livingston. Jeg havde såsandelig også svært ved at skille mig af med Deron. Men om et år's tid vil de to nok have omtrent samme værdi.
Det kan slet ikke udelukkes at Livingston går amok... men det er endnu ikke sket. Og så er der lige den detalje, at Deron er godt igang med at gå amok, i sit blot andet år af rookiekontrakten. Livingstons udløber til sommer og hvad kommer han så til at koste :uhoh:
Ja, jeg kunne jo godt forstå at Kurt havde svært ved at skille sig af med Livingston. Jeg havde såsandelig også svært ved at skille mig af med Deron. Men om et år's tid vil de to nok have omtrent samme værdi.
Det kan slet ikke udelukkes at Livingston går amok... men det er endnu ikke sket. Og så er der lige den detalje, at Deron er godt igang med at gå amok, i sit blot andet år af rookiekontrakten. Livingstons udløber til sommer og hvad kommer han så til at koste :uhoh:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 1. december 2006, 21:27Oprindeligt skrevet af: bozzyNej, giver dig helt ret i at Livingston har været meget svingende. Men det kommer jo nok også til at påvirke skinny boys kommende kontrakt 😉
Nej, giver dig helt ret i at Livingston har været meget svingende. Men det kommer jo nok også til at påvirke skinny boys kommende kontrakt 😉
Citat fra NBAinfo Arkiv på 2. december 2006, 7:35Oprindeligt skrevet af: PacersOfte bliver de helt unge spillere vel egentlig ogs primært resignet på deres potentiale end nødvendigvis deres resultater. Men det er rigtigt at det nok kommer til at spille lidt ind.
Ofte bliver de helt unge spillere vel egentlig ogs primært resignet på deres potentiale end nødvendigvis deres resultater. Men det er rigtigt at det nok kommer til at spille lidt ind.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 2. december 2006, 8:34Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinJa, det er lige før du skal håbe på endnu et svingende år fra hans side...
Ja, det er lige før du skal håbe på endnu et svingende år fra hans side...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 2. december 2006, 8:51Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinCP3 :hug:
Her har han været lidt småsløv på det seneste... man var lige ved at overveje at sælge ham for en lovende ung bønne som fx. Steve Blake, Beno Udrih, Calderon eller Livingston. Men - tadaaaa, så fik smed han den her i nat, og redede sig mindst endnu et par uger på holdet:
25 pts, 11 reb, 18 ast, 5 stl, 1 blk
CP3 :hug:
Her har han været lidt småsløv på det seneste... man var lige ved at overveje at sælge ham for en lovende ung bønne som fx. Steve Blake, Beno Udrih, Calderon eller Livingston. Men - tadaaaa, så fik smed han den her i nat, og redede sig mindst endnu et par uger på holdet:
25 pts, 11 reb, 18 ast, 5 stl, 1 blk
Citat fra NBAinfo Arkiv på 2. december 2006, 10:05Oprindeligt skrevet af: JennerEndnu en stærk nat for det lille expansion hold fra Frederiksberg:
Steve Nash hostede op med en sikker lille 27-2-11-1
Mine Bulls combo frontcourt har været virkelig sexy på det seneste i nat var det Nocioni der lavede 31-13-2-1-0, ikke de vilde hustle stats, men stadig accepteret, også til 3 mil 😀
Luol Deng stod måske ummidelbart i skyggen af Noci, men 21-6-4-2-1, er en lækker all around line.
Min to Bulls spillere koster mig knapt 6 mil og snittede i nat 26 -9,5 -3 -1,5 -0,5 Mums 😀
Zach Randolph fortsætter sit point og rebound show med 28-13 og smed også lige 3 assist og 1 steal af sig.
Fire spillere snittede:
26,75
8,5
5
1,25
0,25 (Øh jaaaa denne kategori burde afskaffes !!!!:|)Eneste triste er at jeg sikkert stadig er no. chok 🙁 :shaq:
Endnu en stærk nat for det lille expansion hold fra Frederiksberg:
Steve Nash hostede op med en sikker lille 27-2-11-1
Mine Bulls combo frontcourt har været virkelig sexy på det seneste i nat var det Nocioni der lavede 31-13-2-1-0, ikke de vilde hustle stats, men stadig accepteret, også til 3 mil 😀
Luol Deng stod måske ummidelbart i skyggen af Noci, men 21-6-4-2-1, er en lækker all around line.
Min to Bulls spillere koster mig knapt 6 mil og snittede i nat 26 -9,5 -3 -1,5 -0,5 Mums 😀
Zach Randolph fortsætter sit point og rebound show med 28-13 og smed også lige 3 assist og 1 steal af sig.
Fire spillere snittede:
26,75
8,5
5
1,25
0,25 (Øh jaaaa denne kategori burde afskaffes !!!!:|)
Eneste triste er at jeg sikkert stadig er no. chok 🙁 :shaq:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 3. december 2006, 2:15Oprindeligt skrevet af: Miller31Kan det passe at jeg efter en uges business i Bruxelles kommer hjem og blot finder 2-3(!) gode statlines hele ugen?
Og ja, det kunne det..
Positivt er at Artest holder højt niveau, at Baronen igen er frisk, samt Grangers fortsat høje niveau(griner folk stadig over Granger for Foye tradet?:lol: ).
Negativt er så bare mit hold for tiden, samt den aften undertegnede mildest talt lavede den størst mulige brandert i Bruxelles.
Kan det passe at jeg efter en uges business i Bruxelles kommer hjem og blot finder 2-3(!) gode statlines hele ugen?
Og ja, det kunne det..
Positivt er at Artest holder højt niveau, at Baronen igen er frisk, samt Grangers fortsat høje niveau(griner folk stadig over Granger for Foye tradet?:lol: ).
Negativt er så bare mit hold for tiden, samt den aften undertegnede mildest talt lavede den størst mulige brandert i Bruxelles.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 3. december 2006, 2:16Oprindeligt skrevet af: Miller31Kapitalistsvin skrev:
På Christians vegne nu da han er ude at rejse: 🙁EDIT: Stefan lugter... :hug:
Takker for tuderiet.. Og så lad gå da.. Stefan du lugter:hug:
Kapitalistsvin skrev:
På Christians vegne nu da han er ude at rejse: 🙁EDIT: Stefan lugter... :hug:
Takker for tuderiet.. Og så lad gå da.. Stefan du lugter:hug: