Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 60 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes

Kapitalistsvin skrev:
Mon Brevin Knight er til salg!? Synes i alt fald jeg hørte en summen, der mindede utrolig meget om en salgstale.

:nanana:

Og hvordan hulen kan Kurt Knofedt sælge en usælgelig Kobe Bryant? Troede lige vi havde konstateret at ingen ville have ham.

:hmm

Tjaa.. Kurt er om nogen manden der kan manipulere folk..- hans salgstaler er af værste propaganda.

Når Kurt siger noget, tager andre det for gode varer. Når Kurt beder en af 10-12 GMs om at slippe deres bedste kort, gør de det.

Er folk bange for ham, lette at snyde eller bare glade for at blive numsepulet?

Martanic skrev:
Brevin Knight skal da vist forbedre sig lidt mere, hvis han skal være årets hit Stefan 🙂

Hans assists er nede med 2 pr. kamp, og early on er steals også nede med 0,3. Det kan ikke opvejes af en 2-points stigning og 1 rebound mere pr. kamp.

Men han kan da blive en kandidat, hvis han får assists og steals skubbet op.

Jeg tænker mere på, at mange havde dømt ham som bænkespiller og ikke forudså en god sæson...- og så koster han jo ikke det store (som få af folk uden rookie-kontrakter, på et nogenlunde niveau)..

Oprindeligt skrevet af: Kapitalistsvin

Angående B-Knight... så tror jeg stadig hans snit for sæsonen vil tage et hak i tuden.

Oprindeligt skrevet af: Miller31

Stefan skrev:

Kapitalistsvin skrev:
Mon Brevin Knight er til salg!? Synes i alt fald jeg hørte en summen, der mindede utrolig meget om en salgstale.

Og hvordan hulen kan Kurt Knofedt sælge en usælgelig Kobe Bryant? Troede lige vi havde konstateret at ingen ville have ham.

Tjaa.. Kurt er om nogen manden der kan manipulere folk..- hans salgstaler er af værste propaganda.

Når Kurt siger noget, tager andre det for gode varer. Når Kurt beder en af 10-12 GMs om at slippe deres bedste kort, gør de det.

Tjah, måske du selv har svaret efter Kobe-tradet?;)

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

Stefan skrev:

Kapitalistsvin skrev:

Men det sjoveste er alligevel at hver gang GM Ravn laver en handel, så synes de andre 11-14 GM'ere at han snyder offeret på det groveste og at det ville de aldrig gå med til... og det føler ALLE GM'ere hver gang... bortset fra de gange det er dem selv der handler med Mr. Ravn. Makes you wanna go hhhmmm.

Iøvrigt, holdt jeg ikke nogen salgstale overfor Bo... det var faktisk ham der pressede på, og mig der var/er lidt usikker på om jeg ville lave den handel. (men ved godt at det er der jo nok ingen der vil høre om).

Og så iøvrigt... iøvrigt... Er der en Richard Jefferson til salg for et første runde pick i 2008... :love:

Det er da meget fint at du vil sælge RJ, men hvad vil du give for at slippe for hans waiver fee? :nanana:

Herfra sættes Mike Miller til salg for et førsterunde 2008, han matcher RJs stats fra før skaden... send en PB, så samler jeg ham op og trader ham til dig 😆

EDIT: Dagens gode nyhed... jeg kan igen begynde at heppe på Kobe :clap:

Miller31 skrev:
Tjah, måske du selv har svaret efter Kobe-tradet?;)

Jeg fik hvad Kobe reelt er værd (en spiller omkring de 30 med dårlige knæ og udsigt til 20 millioner om året er IKKE i top 10 i vores liga)..- men hatten af for Kurt, der formår at få det ekstra vi andre ikke kan..

Oprindeligt skrevet af: Jenner

I en tid hvor holdets unge talenter er skadede, bl.a. er stakkels Kyle Lowry nu ude i op imod hele sæsonen:( så valgte nogle af holdets veteraner at give en dejlig fantasy nat:

Luol Deng og Andres Nocioni smed 43 point 16 rebounds 1 assist, 3 steals og 1 block på tavlen hver! (Nå nej var vist nok til sammen:confused:)

Zach Randolph fortsatte sin solide stil med 24-8 og 2 assist.

Nattens største overraskelse stod Troy Murphy nok for: 15-12-5-5-3 det sku ikke hver dag man ser det fra ham, men vi siger tak til Troy :clap:

Holdets aldersrepresentant Sam Cassell valggte også at steppe op, og lavede 31-4-8.

En dejlig nat med snit på:
22,6 point
8 rebounds
3,2 assist (Steve Nash spillede heller ikke)
1,6 steals
0,8 blocks

Det er dælme en nice nat... det er mesterskabskaliber stats lige der. Så skal du bare have snittet der op nat efter nat :tup:

Oprindeligt skrevet af: bozzy

Ja, så kom alle haterne alligevel....:rip:

Og Kurt, jeg har vist ikke presset dig, men derimod sagt at hvis en handel med Deron skulle forgå, så skulle jeg OGSÅ have en ung spiller med potiential tilbage....

Ja, jeg var meget i tvivl om denne handel - og fortrød nærmest i løbet af natten 🙁 MEN jeg ser sådanne på det, at jeg har byttet en ung stud for en kommende ung stud (Livingston venter bare på at Cassel stopper) - Han skal nok blive god....

- Og så hedder handlen : ung stud nu FOR ung stud om et år.
Derudover byttede jeg RJ (og ubrugelige Parker) FOR Kobe der hører til topspillerne i alle fantasy ligaer.

Jeg synes faktisk at det er en meget fair deal for begge parter....

en spiller omkring de 30 med dårlige knæ

Ja, han spiller virkelig også som en spiller med dårligt knæ 😆 OG nej, man er ikke omkring de 30 når man er fra 78 - Hvilket jeg nemlig selv er. - De næste 4-5 år ser vi en Kobe der absolut på toppen, og som bliver trænet af en coach der har været med til at gøre MJ til den legende han er.... 30-5-5-2 er vist ikke helt umuligt....

ReferencerSide 60 af 635Reference