NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 23. november 2006, 21:21Oprindeligt skrevet af: bozzyhov hov, det eneste der ville være crazy, var da at indvilge i at gi' dig D12 for Deron
Hvis vi endelig skal være personlige, så sagde jeg på intet tidspunkt at Deron for D12 lige op 😉
hov hov, det eneste der ville være crazy, var da at indvilge i at gi' dig D12 for Deron
Hvis vi endelig skal være personlige, så sagde jeg på intet tidspunkt at Deron for D12 lige op 😉
Citat fra NBAinfo Arkiv på 23. november 2006, 21:23Oprindeligt skrevet af: Kapitalistsvin:love:
Loooove is in the air... dadadadaadaadaadaadaaaaa!
Jeg har tilgengæld 4 top picks de næste to år... eller hvordan er det nu :nanana:
:love:
Loooove is in the air... dadadadaadaadaadaadaaaaa!
Jeg har tilgengæld 4 top picks de næste to år... eller hvordan er det nu :nanana:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 23. november 2006, 21:42Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnKapitalistsvin skrev:
:love:Loooove is in the air... dadadadaadaadaadaadaaaaa!
Hjælper mig sq ikke møj i år... meeeeeeen, får mig til at sove lidt roligere i nat trods alt ...
Iøvrigt, totalt yndlings elevatormuzak :tup:
Kapitalistsvin skrev:
:love:Loooove is in the air... dadadadaadaadaadaadaaaaa!
Hjælper mig sq ikke møj i år... meeeeeeen, får mig til at sove lidt roligere i nat trods alt ...
Iøvrigt, totalt yndlings elevatormuzak :tup:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 25. november 2006, 9:48Oprindeligt skrevet af: HrNilssonHvordan i den hule helvede gav Biedrins lige 31 point selvom han blev flyttet til bænken, 14 af 17, den knægt er jo syg.:clap:
Hvordan i den hule helvede gav Biedrins lige 31 point selvom han blev flyttet til bænken, 14 af 17, den knægt er jo syg.:clap:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 25. november 2006, 10:20Oprindeligt skrevet af: Jonas EmiliussenIggy, STAT, Iverson, Rip :hug:
Points Points Points!
Assists, Assists, Assists!
Blocks, Blocks, Blocks!
Og til sidst - MASSER AF STEALS 😀
Iggy, STAT, Iverson, Rip :hug:
Points Points Points!
Assists, Assists, Assists!
Blocks, Blocks, Blocks!
Og til sidst - MASSER AF STEALS 😀
Citat fra NBAinfo Arkiv på 25. november 2006, 10:23Oprindeligt skrevet af: MartanicArenas big ehh, Chandler ehh, Gordo tjaa, J-Rich bob bob ik, Zaza ok så skidt da.
Nej nogen god fantasy nat var det ikke.
Arenas big ehh, Chandler ehh, Gordo tjaa, J-Rich bob bob ik, Zaza ok så skidt da.
Nej nogen god fantasy nat var det ikke.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 25. november 2006, 11:28Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinVerden er ond og hul... her har man Kirilenko tilbage med 5 blocks og 4 assists, men startede man ham? Næææ nej... den glade slutning er dog, at jeg ikke skal bruge ret mange flere blocks før den kategori er hjemme :nanana:
Ellers en nat på det jævne i Amsterdam:
Okafor 23 pts, 12 reb, 1 ast, 1 blk
Butler 22 pts, 13 reb, 6 ast, 1 stlMed vanlig flair for at sætte det rigtige hold scorede holdet 20 pts, 2 rebs, 8 ast, 1 stl fra Luke Ridnour på bænken, også Thabo Sefolosha bed fra sig, 2 pts og 2 reb :rip:
Dorell Wright havde sin anden double double på en uge... også på bænken.
Den virkelige succeshistorie må være at Caron Butler outrebounder Emeka Okafor :tongue:
Verden er ond og hul... her har man Kirilenko tilbage med 5 blocks og 4 assists, men startede man ham? Næææ nej... den glade slutning er dog, at jeg ikke skal bruge ret mange flere blocks før den kategori er hjemme :nanana:
Ellers en nat på det jævne i Amsterdam:
Okafor 23 pts, 12 reb, 1 ast, 1 blk
Butler 22 pts, 13 reb, 6 ast, 1 stl
Med vanlig flair for at sætte det rigtige hold scorede holdet 20 pts, 2 rebs, 8 ast, 1 stl fra Luke Ridnour på bænken, også Thabo Sefolosha bed fra sig, 2 pts og 2 reb :rip:
Dorell Wright havde sin anden double double på en uge... også på bænken.
Den virkelige succeshistorie må være at Caron Butler outrebounder Emeka Okafor :tongue:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 25. november 2006, 12:51Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesNå... Ben Wallace uden point, rebounds, steals eller blocks..- den springer vi egentlig bare over :rip:.
Marcus Williams viste i nat, at han er fremtidens mand. På 18 minutter fra bænken, leverede han 27 point (højeste af en Rookie indtil videre) foruden 3 rebounds og 4 assist.
Darko fortsætter sin fantastiske udvikling, og gav i nat 11 point og 8 rebounds, foruden et steal og et block.
LeBron gav de sædvanlige 30 point, 7 rebounds, 5 assist og 1 steal.
Brevin Knight må absolut høre til blandt favoritterne til Årets Hit i NBAiKL - i nat gav han 16 point, 9 assist og 1 steal foruden 3 rebounds.
Gerald Wallace levere endnu en gang ikke blocks, men 12 point, 8 rebounds, 6 assist og 4 steals er nu godkendt.
Til sidst var der de to Utah drenge. Okur leverede igen varen med 18 point, 12 rebounds og 3 blocks - og Boozer.. Tjaa.. Han var Boozer: 31 point og 16 rebounds.
Trist at man ikke havde Marcus Williams og Okur i kamp i nat, men de andre - bortset fra Big Ben - gjorde det trods alt godkendt...
Nå... Ben Wallace uden point, rebounds, steals eller blocks..- den springer vi egentlig bare over :rip:.
Marcus Williams viste i nat, at han er fremtidens mand. På 18 minutter fra bænken, leverede han 27 point (højeste af en Rookie indtil videre) foruden 3 rebounds og 4 assist.
Darko fortsætter sin fantastiske udvikling, og gav i nat 11 point og 8 rebounds, foruden et steal og et block.
LeBron gav de sædvanlige 30 point, 7 rebounds, 5 assist og 1 steal.
Brevin Knight må absolut høre til blandt favoritterne til Årets Hit i NBAiKL - i nat gav han 16 point, 9 assist og 1 steal foruden 3 rebounds.
Gerald Wallace levere endnu en gang ikke blocks, men 12 point, 8 rebounds, 6 assist og 4 steals er nu godkendt.
Til sidst var der de to Utah drenge. Okur leverede igen varen med 18 point, 12 rebounds og 3 blocks - og Boozer.. Tjaa.. Han var Boozer: 31 point og 16 rebounds.
Trist at man ikke havde Marcus Williams og Okur i kamp i nat, men de andre - bortset fra Big Ben - gjorde det trods alt godkendt...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 25. november 2006, 17:07Oprindeligt skrevet af: MartanicBrevin Knight skal da vist forbedre sig lidt mere, hvis han skal være årets hit Stefan 🙂
Hans assists er nede med 2 pr. kamp, og early on er steals også nede med 0,3. Det kan ikke opvejes af en 2-points stigning og 1 rebound mere pr. kamp.
Men han kan da blive en kandidat, hvis han får assists og steals skubbet op.
Brevin Knight skal da vist forbedre sig lidt mere, hvis han skal være årets hit Stefan 🙂
Hans assists er nede med 2 pr. kamp, og early on er steals også nede med 0,3. Det kan ikke opvejes af en 2-points stigning og 1 rebound mere pr. kamp.
Men han kan da blive en kandidat, hvis han får assists og steals skubbet op.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 25. november 2006, 17:14Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinMon Brevin Knight er til salg!? Synes i alt fald jeg hørte en summen, der mindede utrolig meget om en salgstale.
:nanana:
Og hvordan hulen kan Kurt Knofedt sælge en usælgelig Kobe Bryant? Troede lige vi havde konstateret at ingen ville have ham.
:hmm
Mon Brevin Knight er til salg!? Synes i alt fald jeg hørte en summen, der mindede utrolig meget om en salgstale.
:nanana:
Og hvordan hulen kan Kurt Knofedt sælge en usælgelig Kobe Bryant? Troede lige vi havde konstateret at ingen ville have ham.
:hmm