Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 59 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: bozzy

hov hov, det eneste der ville være crazy, var da at indvilge i at gi' dig D12 for Deron

Hvis vi endelig skal være personlige, så sagde jeg på intet tidspunkt at Deron for D12 lige op 😉

Oprindeligt skrevet af: Kapitalistsvin

:love:

Loooove is in the air... dadadadaadaadaadaadaaaaa!

Jeg har tilgengæld 4 top picks de næste to år... eller hvordan er det nu :nanana:

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

Kapitalistsvin skrev:
:love:

Loooove is in the air... dadadadaadaadaadaadaaaaa!

Jeg har tilgengæld 4 top picks de næste to år... eller hvordan er det nu :nanana:

Hjælper mig sq ikke møj i år... meeeeeeen, får mig til at sove lidt roligere i nat trods alt ...

Iøvrigt, totalt yndlings elevatormuzak :tup:

Oprindeligt skrevet af: HrNilsson

Hvordan i den hule helvede gav Biedrins lige 31 point selvom han blev flyttet til bænken, 14 af 17, den knægt er jo syg.:clap:

Oprindeligt skrevet af: Jonas Emiliussen

Iggy, STAT, Iverson, Rip :hug:

Points Points Points!
Assists, Assists, Assists!
Blocks, Blocks, Blocks!
Og til sidst - MASSER AF STEALS 😀

Oprindeligt skrevet af: Martanic

Arenas big ehh, Chandler ehh, Gordo tjaa, J-Rich bob bob ik, Zaza ok så skidt da.

Nej nogen god fantasy nat var det ikke.

Verden er ond og hul... her har man Kirilenko tilbage med 5 blocks og 4 assists, men startede man ham? Næææ nej... den glade slutning er dog, at jeg ikke skal bruge ret mange flere blocks før den kategori er hjemme :nanana:

Ellers en nat på det jævne i Amsterdam:
Okafor 23 pts, 12 reb, 1 ast, 1 blk
Butler 22 pts, 13 reb, 6 ast, 1 stl

Med vanlig flair for at sætte det rigtige hold scorede holdet 20 pts, 2 rebs, 8 ast, 1 stl fra Luke Ridnour på bænken, også Thabo Sefolosha bed fra sig, 2 pts og 2 reb :rip:

Dorell Wright havde sin anden double double på en uge... også på bænken.

Den virkelige succeshistorie må være at Caron Butler outrebounder Emeka Okafor :tongue:

Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes

Nå... Ben Wallace uden point, rebounds, steals eller blocks..- den springer vi egentlig bare over :rip:.

Marcus Williams viste i nat, at han er fremtidens mand. På 18 minutter fra bænken, leverede han 27 point (højeste af en Rookie indtil videre) foruden 3 rebounds og 4 assist.

Darko fortsætter sin fantastiske udvikling, og gav i nat 11 point og 8 rebounds, foruden et steal og et block.

LeBron gav de sædvanlige 30 point, 7 rebounds, 5 assist og 1 steal.

Brevin Knight må absolut høre til blandt favoritterne til Årets Hit i NBAiKL - i nat gav han 16 point, 9 assist og 1 steal foruden 3 rebounds.

Gerald Wallace levere endnu en gang ikke blocks, men 12 point, 8 rebounds, 6 assist og 4 steals er nu godkendt.

Til sidst var der de to Utah drenge. Okur leverede igen varen med 18 point, 12 rebounds og 3 blocks - og Boozer.. Tjaa.. Han var Boozer: 31 point og 16 rebounds.

Trist at man ikke havde Marcus Williams og Okur i kamp i nat, men de andre - bortset fra Big Ben - gjorde det trods alt godkendt...

Oprindeligt skrevet af: Martanic

Brevin Knight skal da vist forbedre sig lidt mere, hvis han skal være årets hit Stefan 🙂

Hans assists er nede med 2 pr. kamp, og early on er steals også nede med 0,3. Det kan ikke opvejes af en 2-points stigning og 1 rebound mere pr. kamp.

Men han kan da blive en kandidat, hvis han får assists og steals skubbet op.

Mon Brevin Knight er til salg!? Synes i alt fald jeg hørte en summen, der mindede utrolig meget om en salgstale.

:nanana:

Og hvordan hulen kan Kurt Knofedt sælge en usælgelig Kobe Bryant? Troede lige vi havde konstateret at ingen ville have ham.

:hmm

ReferencerSide 59 af 635Reference