NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 23. november 2006, 15:33Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinMen hvis nu du gjorde Desmond Mason til the man i Philly... så tror jeg da nok han ville være all-star. Men hvis AI og Webs får tid, så er det jo nok ligemeget hvem tredjeviolinen er.
Men hvis nu du gjorde Desmond Mason til the man i Philly... så tror jeg da nok han ville være all-star. Men hvis AI og Webs får tid, så er det jo nok ligemeget hvem tredjeviolinen er.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 23. november 2006, 15:41Oprindeligt skrevet af: bozzyPrøv at hør - Der intet ondt ment om hverken Mason eller Iggy. Men de er bare begge for lette at stoppe for en spiller Kobe eller Bowen. De spille kun gode kampe, hvis de kan drive eller slashe. Hvis forsvarspilleren kan tage det væk fra dem, så er de ikke meget værd.
En anden high-flyer som f.eks Carter har tillagt sig et godt skud, og er dermed blevet meget farligere.
Og en spiller som Mason tror jeg desværre aldrig ændre sig, da han efterhånden har været i ligaen i mange år 😐
Prøv at hør - Der intet ondt ment om hverken Mason eller Iggy. Men de er bare begge for lette at stoppe for en spiller Kobe eller Bowen. De spille kun gode kampe, hvis de kan drive eller slashe. Hvis forsvarspilleren kan tage det væk fra dem, så er de ikke meget værd.
En anden high-flyer som f.eks Carter har tillagt sig et godt skud, og er dermed blevet meget farligere.
Og en spiller som Mason tror jeg desværre aldrig ændre sig, da han efterhånden har været i ligaen i mange år 😐
Citat fra NBAinfo Arkiv på 23. november 2006, 15:44Oprindeligt skrevet af: bozzyMen hvis AI og Webs får tid, så er det jo nok ligemeget hvem tredjeviolinen er.
Nu er det jo ikke fordi at Webber har taget så fantastisk meget tid eller skud i år (desværre).
Men hvis Iggy blev efter træningerne sammen Korver, så ville han blive tæt på ustoppelig.
Men hvis AI og Webs får tid, så er det jo nok ligemeget hvem tredjeviolinen er.
Nu er det jo ikke fordi at Webber har taget så fantastisk meget tid eller skud i år (desværre).
Men hvis Iggy blev efter træningerne sammen Korver, så ville han blive tæt på ustoppelig.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 23. november 2006, 15:47Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinMen hvis Iggy blev efter træningerne sammen Korver, så ville han blive tæt på ustoppelig.
Grim grim tanke... smid Korver og Iggy i samme krop 😡
Grim grim tanke... smid Korver og Iggy i samme krop 😡
Citat fra NBAinfo Arkiv på 23. november 2006, 15:49Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoesbozzy skrev:
[quote]u er det jo ikke fordi at Webber har taget så fantastisk meget tid eller skud i år (desværre).Han skal da bare til Indiana - så skal lysten nok komme..
Soooorry.... :shy:
bozzy skrev:
[quote]u er det jo ikke fordi at Webber har taget så fantastisk meget tid eller skud i år (desværre).
Han skal da bare til Indiana - så skal lysten nok komme..
Soooorry.... :shy:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 23. november 2006, 16:19Oprindeligt skrevet af: Miller31Stefan skrev:
Kapitalistsvin skrev:
Og du tror på G-Force og Brevin Knight gør? :tongue:Næææh, men så har jeg stadig LeBron og Ben Wallace - XXXtians bedste tyve er alle lavet af glas eller stjernepsykopater.
For det er Boozer, Knight og G-Force ikke:lol:
Diaw, Granger, Barbosa og Sheed skulle gerne give en hel del..
I øvrigt, så sidder Hughes ude med en skade og når han kommer tilbage, vil det blot gøre mine steals bedre, Baron har allerede misset en kamp, ligesom Artest trods lidt rygproblemer smadrer ligaen(i den gode forstand), såååååå..
Men lad os nu se hvem der ler sidst.. :hug:
Stefan skrev:
Kapitalistsvin skrev:
Og du tror på G-Force og Brevin Knight gør? :tongue:Næææh, men så har jeg stadig LeBron og Ben Wallace - XXXtians bedste tyve er alle lavet af glas eller stjernepsykopater.
For det er Boozer, Knight og G-Force ikke:lol:
Diaw, Granger, Barbosa og Sheed skulle gerne give en hel del..
I øvrigt, så sidder Hughes ude med en skade og når han kommer tilbage, vil det blot gøre mine steals bedre, Baron har allerede misset en kamp, ligesom Artest trods lidt rygproblemer smadrer ligaen(i den gode forstand), såååååå..
Men lad os nu se hvem der ler sidst.. :hug:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 23. november 2006, 17:04Oprindeligt skrevet af: bozzyMen lad os nu se hvem der ler sidst
Det gør Kurt altid... Han skal nok få tvunget et eller andet crazy trade igennem, så han kan komme på toppen igen. :rip:
Men lad os nu se hvem der ler sidst
Det gør Kurt altid... Han skal nok få tvunget et eller andet crazy trade igennem, så han kan komme på toppen igen. :rip:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 23. november 2006, 17:05Oprindeligt skrevet af: bozzyGrim grim tanke... smid Korver og Iggy i samme krop
Ja, Iggy pumpede mørke krop med Korvers hår 😆
Grim grim tanke... smid Korver og Iggy i samme krop
Ja, Iggy pumpede mørke krop med Korvers hår 😆
Citat fra NBAinfo Arkiv på 23. november 2006, 17:35Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravnbozzy skrev:
hov hov, det eneste der ville være crazy, var da at indvilge i at gi' dig D12 for Deron 😆
Anyways, selvom jeg har forsøgt gentagne gange at HINTE i stor stil til, at der ligesom er et hold her i ligaen der befinder sig en hel del foran mig statmæssigt i år og med et hold jeg ikke kan røre medmindre jeg bliver ALVORLIG heldig... ja sååå skal jeg måske skære det ud i pap for dem der ikke gider lave deres eget spreadsheet..
Prøv at lægge snittene sammen for Yao+Mekka+AK+JoJo+CP3+Butler og så spørg dig selv om Kurt har så mange chancer? Det sørgelige er at jeg nok er den der har de fleste chancer for anden pladsen, men det hjælper jo så ikke så meget 🙁
Lad os alle glemme det der med at rotte os sammen mod den store stygge ulv, og i stedet anerkende hvilket svin der møger sig ud over hele ligaen i år ... kom så Andser :shaq:
bozzy skrev:
hov hov, det eneste der ville være crazy, var da at indvilge i at gi' dig D12 for Deron 😆
Anyways, selvom jeg har forsøgt gentagne gange at HINTE i stor stil til, at der ligesom er et hold her i ligaen der befinder sig en hel del foran mig statmæssigt i år og med et hold jeg ikke kan røre medmindre jeg bliver ALVORLIG heldig... ja sååå skal jeg måske skære det ud i pap for dem der ikke gider lave deres eget spreadsheet..
Prøv at lægge snittene sammen for Yao+Mekka+AK+JoJo+CP3+Butler og så spørg dig selv om Kurt har så mange chancer? Det sørgelige er at jeg nok er den der har de fleste chancer for anden pladsen, men det hjælper jo så ikke så meget 🙁
Lad os alle glemme det der med at rotte os sammen mod den store stygge ulv, og i stedet anerkende hvilket svin der møger sig ud over hele ligaen i år ... kom så Andser :shaq:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 23. november 2006, 18:41Oprindeligt skrevet af: Miller31Eller hvad med bare at gå imod dem begge:hug:
Eller hvad med bare at gå imod dem begge:hug: