Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 57 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: Miller31

På en nat hvor Barbosa vist ramte en skade, må jeg i stedet glæde mig over andre godter.

Artest med 19-5-4-4-1
Diaw(hvem sagde fed Bozzy?) med 18-6-4-0-2
Baronen vendte tilbage fra skade med 21-1-4-3
Og til sidst Sheed med 15-13-1-0-2

Ikke nogen super-nat, men dejligt at se en statline, med 4 steals og blot tænke det er hverdag:clap:

Derudover er der vist ingen tvivl om Diaw er ved at være frisk igen, så mon ikke sejren i steals er hjemme, nu skal assist-kategorien så lige forsvares, så bliver det en fantastisk sæson for GangStars:hug:

Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes

Miller31 skrev:
Derudover er der vist ingen tvivl om Diaw er ved at være frisk igen, så mon ikke sejren i steals er hjemme, nu skal assist-kategorien så lige forsvares, så bliver det en fantastisk sæson for GangStars:hug:

😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆

Oprindeligt skrevet af: Miller31

Griner Stefan, der på trods af flere kampe ligger efter GangStars, med hans favorit-spiller Artest på rosteren.:hug:

Oprindeligt skrevet af: Jenner

Og lige som man troede man var ved og blive skadesfri så går Kyle Lowry ned 🙁

Dog vente Troy Murphy tilbage med solide 17 og 7, krydret med 3-1-1.... Nash er også tilbage så helt sort ser det ikke ud.... 😀

Miller31 skrev:
Griner Stefan, der på trods af flere kampe ligger efter GangStars, med hans favorit-spiller Artest på rosteren.:hug:

Vi har spillet lige mange kampe, og du fører med 3 steals - udelukkende fordi Artest overpræsterer - jeg har Knight, LeBron, G-Force og Big Ben - det er fire spillere der giver ganske gode steals over en hel sæson...

Du har også nogle gode, men tror du ærlig talt på at B-Diddy, Hughes og Artest spiller resten af kampene?

Oprindeligt skrevet af: Kapitalistsvin

Og du tror på G-Force og Brevin Knight gør? :tongue:

Jeg kommer drønende lige om lidt, ligger lunt selv om flere af mine tyve har underpræsteret indtil nu 😡

Oprindeligt skrevet af: bozzy

Diaw(hvem sagde fed Bozzy?)

- Det gjorde jeg og stortset alle andre på nettet. Men A. Walker har jo også gode kampe trods hans overvægt (ligesom Kemp havde det).

The One AI : Iggy havde en god kamp.... bevares... Men det havde hans spejlbillede Desmon Mason eller Harold Miner da helt sikkert også haft for det "hold" 76'ers stillede med i nat. Hvis han ikke kunne steppe-up i sådanne en kamp, så kunne han nok aldrig.
Han er en udemærket spiller. Men jeg tror nu aldrig at han bliver all-star. Han er efter min overbevisning ikke andet en springfyr der slammer vildt, men skyder dårligt....

Kapitalistsvin skrev:
Og du tror på G-Force og Brevin Knight gør? :tongue:

Næææh, men så har jeg stadig LeBron og Ben Wallace - XXXtians bedste tyve er alle lavet af glas eller stjernepsykopater.

Oprindeligt skrevet af: Kapitalistsvin

Han er en udemærket spiller. Men jeg tror nu aldrig at han bliver all-star. Han er efter min overbevisning ikke andet en springfyr der slammer vildt, men skyder dårligt....

Lyder dog lige præcis som en all-star 😐

Oprindeligt skrevet af: bozzy

Lyder dog lige præcis som en all-star

Nej, det lyder mere som en spiller som Desmon Mason, Fred Jones, JR Rider eller JR Smith. Det kan godt være at allstar kampen er sjov og gøjl. Men det kræver stadig ordentlige stats. Kan ikke huske hvornår vi har set en high-flyer (som kun var kendt for det) være allstar ???

ReferencerSide 57 af 635Reference