Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 593 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: Miller31

Jeg er sq også jævnt glad. Efter den mareridtssæson var det rart med noget optur. I øvrigt må Gaflen bande lidt. Han fik picket+halløj tilbudt for Paul George i ugerne op til deadline, det havde man nok gerne taget nu.

I de kommende uger vil jeg overveje om jeg holder picket. Min PG-position er jo reelt sat med Rubio. To spillere gør dog ikke det store og all-rebuild mode kunne også være interessant. Smid et bud til nogle forhandlinger, hvis I er interesserede i picket. Jeg vil derefter love at se på det, når eksamener mv. er ovre og vi rammer juni 🙂

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

Og her er både pick nr. 3 og nr. 13 til salg for den rette pris...

MEN, hvis Irving ryger til MIN af en eller anden ulogisk grund, så skal de jo nok bruges til at handle med Xtian (han er jo overbevist om at Rrrrrricky får success, så det må koste Irving en mulighed for starterplads 😉 ).

Oprindeligt skrevet af: Smukke Dirk

Kommer der en liste over hvem der har hvad picks op?
så vidt jeg lige kan se havde jeg Toronto's pick... og vanen tro rykkede jeg minimum 2 pladser ned i draftet hvis det er tilfældet. [censored] alt

Oprindeligt skrevet af: KnatLouie

reignmannr1 skrev:
ja tror også Knatlouie havde hamret hånden i bordet, hvis han havde set han havde tradet Chris Andersen for 1 overall :@

Haha, jeg hamrer sgu i bordet uanset hvad.... og husk nu, at jeg også fik et andet pick med, så det var ikke kun Chris Andersen for picket... det pick jeg fik endte vist med at blive Aarhus City WildCats 1.runde (via Anchovies 1.runde)... kan ikke lige overskue hvilket pick der er bedst/værst, men uanset hvad var det fandme en skidt handel 😛

Oprindeligt skrevet af: mali

For S#¤%# da! Hvis nu bare Commish havde trukket lidt bedre lod ifm tie-breaker-afgørelsen så havde jeg siddet med pick#3 i stedet for pick#7.....

Næste opgave bliver så at overbevise mig selv om at tage det "sikre" (Greg Monroe) fremfor "high upside/potential/meget lange arme/kan ikke skyde" (Aminu) - i modsætning til sidste sommer...

Ja, jeg var sq heldig der.... jeg "tabte" egentlig tiebreakeren og fik 6. seed isf 5. seed, men det var da godt jeg trak lod FØR lottery 😉

Med #3 har jeg da i det mindste chancen for at drafte hvem MIN tager, for de skal jo nok efterlade begge de to topseedede i det det grønne rum og nuppe en 4. rangs spiller med huuuuge upside der bliver i Europa i 24 år.

Oprindeligt skrevet af: Gaflen

[quote]Miller31 skrev:
Jeg er sq også jævnt glad. Efter den mareridtssæson var det rart med noget optur. I øvrigt må Gaflen bande lidt. Han fik picket+halløj tilbudt for Paul George i ugerne op til deadline, det havde man nok gerne taget nu.

jo tak 🙂 stadig interesse i bytte du ka få ekpe med også 😛

Tjaaa, det var så 7. gang vi har fået fastsat en Draft rækkefølge og for 3. gang smilte lykken til SuperForkes... eller rettere; for tredje gang blev der råbt DOH!! i Gaffel-territoriet.

Alle tre gange er Jens blevet numsenappet, og dermed sidder han i dag IKKE med; Andrew Bogut, Rudy Gay og Kyrie Irving/Derrick Williams. Mon ikke vi bare per automatik skal veto alle handler med Jens' første runde picks fra nu af 😉

Nå men, iøvrigt er draftsiden for 2011 opdateret og til forskel fra et par gange de seneste år så var der IKKE umiddelbart nogle issues (samme pick hos to GM'ere eller et manglende pick), men gå alligevel siden igennem og sammenhold med jeres egne forestillinger (nej, ikke den med at alle sidder med #1).

Oprindeligt skrevet af: Miller31

Der kan kun være én med 1'eren!

Oprindeligt skrevet af: Svupper

Og det er MIG!

ReferencerSide 593 af 635Reference