NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 17. maj 2011, 9:47Oprindeligt skrevet af: madsberggreenUndskyld jeg var for hurtig på aftrækkeren - det var Ryan der snød mig i en anden tråd 🙂
Men hey, så har vi bare længere tid til at glæde os - det bliver sgu spændende for os der har en seddel med i lotteriet!
Undskyld jeg var for hurtig på aftrækkeren - det var Ryan der snød mig i en anden tråd 🙂
Men hey, så har vi bare længere tid til at glæde os - det bliver sgu spændende for os der har en seddel med i lotteriet!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 17. maj 2011, 10:58Oprindeligt skrevet af: reignmannr1Very exciting så både lottery og fed kamp i nat jumme jumme
Very exciting så både lottery og fed kamp i nat jumme jumme
Citat fra NBAinfo Arkiv på 17. maj 2011, 12:29Oprindeligt skrevet af: Miller31Det er sq da den 17. i dag og ikke i morgen.. Tak Stefan!
Det er sq da den 17. i dag og ikke i morgen.. Tak Stefan!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 17. maj 2011, 14:44Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnOg her får I bare gammel-smølf til at panikke og smide noget forhastet på i tråden en sen aften... håber ikke der er fodfejl 😉
Men ja, får ikke set noget (er nok ikke live andet end et eller andet underlødigt sted med hakkende stream og femten passwords alligevel) - og alligevel bliver det spændende.
Vi har jo før haft 1. seed, men aldrig endt der, så det ville da være rart med en god PG, så Rrrrricky og Irving kunne tage 4 billige rookie scale år sammen og få afgjort hvem der er "the real deal" eller bare ko-eksistere som ligaens mest talentfulde PG tandem ???
- Kurt gotta be trippin' ... or at least dreamin'
Og her får I bare gammel-smølf til at panikke og smide noget forhastet på i tråden en sen aften... håber ikke der er fodfejl 😉
Men ja, får ikke set noget (er nok ikke live andet end et eller andet underlødigt sted med hakkende stream og femten passwords alligevel) - og alligevel bliver det spændende.
Vi har jo før haft 1. seed, men aldrig endt der, så det ville da være rart med en god PG, så Rrrrricky og Irving kunne tage 4 billige rookie scale år sammen og få afgjort hvem der er "the real deal" eller bare ko-eksistere som ligaens mest talentfulde PG tandem ???
- Kurt gotta be trippin' ... or at least dreamin'
Citat fra NBAinfo Arkiv på 17. maj 2011, 14:52Oprindeligt skrevet af: madsberggreenDanish TWolf skrev:
Jeg synes Minnesota skal satse på en 4-mandsrotation så der også er plads til Ridnour og Flynn. Giv dem et quarter hver!
Danish TWolf skrev:
Jeg synes Minnesota skal satse på en 4-mandsrotation så der også er plads til Ridnour og Flynn. Giv dem et quarter hver!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 17. maj 2011, 14:53Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesEller bare gå absolut small, med Flynn, Irving, Ricky og Ridnour som 1-2-3-4 og så Darko som 5'er, for at have en stor gut der kan skræmme modstanderen.
Eller bare gå absolut small, med Flynn, Irving, Ricky og Ridnour som 1-2-3-4 og så Darko som 5'er, for at have en stor gut der kan skræmme modstanderen.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 17. maj 2011, 17:02Oprindeligt skrevet af: SvupperJeg er med stafan på den her, så kan det rent faktisk være at darko kan få en rebound eller to 😀
Jeg er med stafan på den her, så kan det rent faktisk være at darko kan få en rebound eller to 😀
Citat fra NBAinfo Arkiv på 18. maj 2011, 2:54Oprindeligt skrevet af: Miller31Sååååååååååååååådan!
Sååååååååååååååådan!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 18. maj 2011, 8:56Oprindeligt skrevet af: madsberggreenSATANS!
Jeg nåede lige at blive rigtigt glad, indtil jeg så at Cleveland havde vundet på det forkerte lod.
Tillykke til Christian med en lille velfortjent optur!
SATANS!
Jeg nåede lige at blive rigtigt glad, indtil jeg så at Cleveland havde vundet på det forkerte lod.
Tillykke til Christian med en lille velfortjent optur!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 18. maj 2011, 8:57Oprindeligt skrevet af: reignmannr1ja tror også Knatlouie havde hamret hånden i bordet, hvis han havde set han havde tradet Chris Andersen for 1 overall :@
ja tror også Knatlouie havde hamret hånden i bordet, hvis han havde set han havde tradet Chris Andersen for 1 overall :@