Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 592 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: madsberggreen

Undskyld jeg var for hurtig på aftrækkeren - det var Ryan der snød mig i en anden tråd 🙂

Men hey, så har vi bare længere tid til at glæde os - det bliver sgu spændende for os der har en seddel med i lotteriet!

Oprindeligt skrevet af: reignmannr1

Very exciting så både lottery og fed kamp i nat jumme jumme

Oprindeligt skrevet af: Miller31

Det er sq da den 17. i dag og ikke i morgen.. Tak Stefan!

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

Og her får I bare gammel-smølf til at panikke og smide noget forhastet på i tråden en sen aften... håber ikke der er fodfejl 😉

Men ja, får ikke set noget (er nok ikke live andet end et eller andet underlødigt sted med hakkende stream og femten passwords alligevel) - og alligevel bliver det spændende.

Vi har jo før haft 1. seed, men aldrig endt der, så det ville da være rart med en god PG, så Rrrrricky og Irving kunne tage 4 billige rookie scale år sammen og få afgjort hvem der er "the real deal" eller bare ko-eksistere som ligaens mest talentfulde PG tandem ???

- Kurt gotta be trippin' ... or at least dreamin'

Danish TWolf skrev:

Vi har jo før haft 1. seed, men aldrig endt der, så det ville da være rart med en god PG, så Rrrrricky og Irving kunne tage 4 billige rookie scale år sammen og få afgjort hvem der er "the real deal" eller bare ko-eksistere som ligaens mest talentfulde PG tandem ???

Jeg synes Minnesota skal satse på en 4-mandsrotation så der også er plads til Ridnour og Flynn. Giv dem et quarter hver!

Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes

Eller bare gå absolut small, med Flynn, Irving, Ricky og Ridnour som 1-2-3-4 og så Darko som 5'er, for at have en stor gut der kan skræmme modstanderen.

Oprindeligt skrevet af: Svupper

Jeg er med stafan på den her, så kan det rent faktisk være at darko kan få en rebound eller to 😀

Oprindeligt skrevet af: Miller31

Sååååååååååååååådan!

SATANS!

Jeg nåede lige at blive rigtigt glad, indtil jeg så at Cleveland havde vundet på det forkerte lod.

Tillykke til Christian med en lille velfortjent optur!

Oprindeligt skrevet af: reignmannr1

ja tror også Knatlouie havde hamret hånden i bordet, hvis han havde set han havde tradet Chris Andersen for 1 overall :@

ReferencerSide 592 af 635Reference