NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 5. maj 2011, 1:13Oprindeligt skrevet af: bozzyMip: K. Love (Humpries)
Mvp: LebronAll fantasy team
Pg: Westbrook
Sg: Wade
SF: Lebron
PF: Al Jefferson
C: Dwight HowardPositive overraskelser
Tony Allen
Humpries
Dorell Wright
Ibaka
Gortat
Marcus Thorton
A. Randolph (efter traden)Negative
Biedrins
Jamison
Flynn
Hedo
Granger
KGÅrets bedste FA pick up
Lowry, Tony Allen og ScolaVærste
Dampier (Ryan) Anthony Tolliver,Shaq & Hakim Warrick (jeg troede SÅ meget på dem)Årets numsenapper
Enig med Ryan at Roy traden må nævnes her. Ellers må jeg nævne Rondo traden af Stefan.Årets Einstein
Kurts Wade trade, der dermed stadig gav ham titlen i år, han slap af med en stor kontrakt og gav ham en masse råderum og Cousins samt gode picks.
Mip: K. Love (Humpries)
Mvp: Lebron
All fantasy team
Pg: Westbrook
Sg: Wade
SF: Lebron
PF: Al Jefferson
C: Dwight Howard
Positive overraskelser
Tony Allen
Humpries
Dorell Wright
Ibaka
Gortat
Marcus Thorton
A. Randolph (efter traden)
Negative
Biedrins
Jamison
Flynn
Hedo
Granger
KG
Årets bedste FA pick up
Lowry, Tony Allen og Scola
Værste
Dampier (Ryan) Anthony Tolliver,Shaq & Hakim Warrick (jeg troede SÅ meget på dem)
Årets numsenapper
Enig med Ryan at Roy traden må nævnes her. Ellers må jeg nævne Rondo traden af Stefan.
Årets Einstein
Kurts Wade trade, der dermed stadig gav ham titlen i år, han slap af med en stor kontrakt og gav ham en masse råderum og Cousins samt gode picks.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 5. maj 2011, 9:07Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesJeg synes nu det er lige lovlig tidligt at kalde min handel for en numsenapper.
Meget afhænger jo af hvordan Favors udvikler sig, og hvad jeg ender med at få med det pick.. Nu ser 2012 draftet jo heldigvis ud til at blive en del bedre end 11, men..
Her og nu, ser det ud til at blive en god handel for os begge :)...
Jeg synes nu det er lige lovlig tidligt at kalde min handel for en numsenapper.
Meget afhænger jo af hvordan Favors udvikler sig, og hvad jeg ender med at få med det pick.. Nu ser 2012 draftet jo heldigvis ud til at blive en del bedre end 11, men..
Her og nu, ser det ud til at blive en god handel for os begge :)...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 5. maj 2011, 15:54Oprindeligt skrevet af: bozzy[quote]Stefan Nellemoes skrev:
Jeg synes nu det er lige lovlig tidligt at kalde min handel for en numsenapper.Meget afhænger jo af hvordan Favors udvikler sig, og hvad jeg ender med at få med det pick.. Nu ser 2012 draftet jo heldigvis ud til at blive en del bedre end 11, men..
Her og nu, ser det ud til at blive en god handel for os begge :)...[/quote
Ja, fremtiden kan ingen spå om. Favors bliver sandsynligvis også en god spiller (har allerede vist gode takter). Men i Rondo har vi allerede nu en af de allerbedste PG's i vores format. Men heldigvis var du dygtig til at samle Lowry op 🙂
[quote]Stefan Nellemoes skrev:
Jeg synes nu det er lige lovlig tidligt at kalde min handel for en numsenapper.
Her og nu, ser det ud til at blive en god handel for os begge :)...[/quote
Ja, fremtiden kan ingen spå om. Favors bliver sandsynligvis også en god spiller (har allerede vist gode takter). Men i Rondo har vi allerede nu en af de allerbedste PG's i vores format. Men heldigvis var du dygtig til at samle Lowry op 🙂
Citat fra NBAinfo Arkiv på 11. maj 2011, 3:22Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnSå er Arkivet for den nyligt overståede sæson opdateret, inkl. kåringer.
Handler mangler de(n) sidste samt den første, da vi stadig har problemer med artikler der kan blive for lange til sidens kode-grænse 🙁 Det der også kostede os alle handlerne fra sæsonen før.
På den positive (i det negative) side, så er der ingen der læser Arkivet, da siderne der har hits i 30-60 klassen (hvilket vil sige det nok bare er mig selv).
Mht kåringer...
MVP var et opgør ml. Kevin Love (men jeg havde nok vundet trofæet også uden ham), Westbrook for hans rolle i at bringe oprykkerne fra PeaCocks direkte på podiet, og Rose og Griffin for deres roller i oprykningerne til BBB og FF.
ROY var ret åbenlyst, no matter what Kasper siger.
Årets GM var en kamp mellem Svupper der endelig lykkedes med sin CHI inspirerede oprykning, mesteren himself og så sidste års vinder af kategorien.
HIT, var der flere om, og en overgearet Blake var tæt på, ligesom Z-Bo og flere andre var med i opløbet... in the end there was :love:
DUMP, her var der næsten genvalg til sidste års vinder, men i stedet blev det en superstjernes fald fra tinderne og manglende evne til at komme tilbage efter en skade.
Holdsiderne skal på et tidspunkt opdateres med sæsonstats i bunden, men ellers håber jeg at alle holdsider egentlig ser ud som de skal.
Næste sjove indslag bliver om en uge hvor der er draft lottery!! May #6 be the lucky winner.
Så er Arkivet for den nyligt overståede sæson opdateret, inkl. kåringer.
Handler mangler de(n) sidste samt den første, da vi stadig har problemer med artikler der kan blive for lange til sidens kode-grænse 🙁 Det der også kostede os alle handlerne fra sæsonen før.
På den positive (i det negative) side, så er der ingen der læser Arkivet, da siderne der har hits i 30-60 klassen (hvilket vil sige det nok bare er mig selv).
Mht kåringer...
MVP var et opgør ml. Kevin Love (men jeg havde nok vundet trofæet også uden ham), Westbrook for hans rolle i at bringe oprykkerne fra PeaCocks direkte på podiet, og Rose og Griffin for deres roller i oprykningerne til BBB og FF.
ROY var ret åbenlyst, no matter what Kasper siger.
Årets GM var en kamp mellem Svupper der endelig lykkedes med sin CHI inspirerede oprykning, mesteren himself og så sidste års vinder af kategorien.
HIT, var der flere om, og en overgearet Blake var tæt på, ligesom Z-Bo og flere andre var med i opløbet... in the end there was :love:
DUMP, her var der næsten genvalg til sidste års vinder, men i stedet blev det en superstjernes fald fra tinderne og manglende evne til at komme tilbage efter en skade.
Holdsiderne skal på et tidspunkt opdateres med sæsonstats i bunden, men ellers håber jeg at alle holdsider egentlig ser ud som de skal.
Næste sjove indslag bliver om en uge hvor der er draft lottery!! May #6 be the lucky winner.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 16. maj 2011, 21:20Oprindeligt skrevet af: madsberggreenHvordan er det nu med tiebreakeren mellem de nederste hold i 2. div i forhold til aftenens lottery?
Er der evt nogle der kan poste en komplet liste over hvilke NBA-hold der er lig med vores KL-hold?
Hvordan er det nu med tiebreakeren mellem de nederste hold i 2. div i forhold til aftenens lottery?
Er der evt nogle der kan poste en komplet liste over hvilke NBA-hold der er lig med vores KL-hold?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 16. maj 2011, 22:46Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnShit, er det i nat... troede først det var i morgen nat!
Så tyer vi til forfatningen:
§ 4.4. Rækkefølgen for de årlige drafts vil blive afgjort på følgende måde:
* De 10 hold i 1. division vil blive tildelt draft picks nr. 11 til 20 i omvendt rækkefølge af deres slutplacering. Dvs at mesterholdet vil få draft pick nr. 20, sølvmedaljevinderne får draft pick nr. 19 osv..
* De to oprykkere fra 2. division vil få draft pick nr. 10 (vinderen af 2. division) og nr. 9 (nummer to i 2. division).
* De 8 hold der slutter nederst i 2. division, vil blive påhæftet det tilsvarende placerede NBA hold i draft lottery, for at få bestemt deres draft position. Dvs. at det hold der i NBAiKL 2. division slutter absolut sidst (nr. 20), vil i NBA’s draft lottery være repræsenteret af det NBA hold der sluttede absolut sidst (nr. 30), det hold der i NBAiKL 2. division slutter næstsidst (nr. 19), vil i NBA’s draft lottery være repræsenteret af det NBA hold der slutter næstsidst (nr. 29) osv.
* To hold der står helt lige i stillingen vil få afgjort deres draftmæssige tiebreaker situation ved simpel lodtrækning udført af commish.
På denne måde vil det ikke være helt givet at en sidste plads er lig med første draft pick, og vi bevarer dels noget spænding mht draftposition, men forhindrer også alt for direkte spekulering i at positionere sig til #1 pick i næste års draft.Altså skal jeg lige trække lod på 3 tie-breakers iht Slutstillingen (se Arkivet).
Det er så vanvittigt hurtigt gjort (og jeg kunne ikke en gang få mit eget lod til at vinde 🙁 ).
1 MIN = Crunch Monkeys
2 CLE = Sydhavn
3 TOR = Pandas
4 WAS = BeerGuzzlers
5 SAC = AllStars
6 NJN (to UTA) = Bricks
7 DET = BronxBombers
8 LAC (to CLE) = SuperForkesAltså rækkefølgen (lige meget om andre hold i NBA kommer ind mellem disse otte) de 8 NBA hold her ender med at indtage ift hinanden diktere top 8 i draftet hos os.
Derefter er det omvendt rækkefølge for resten af NBAiKL holdene i draftet:
9. FistFighters
10. Ballers
11. GangStars
12. JailBlazers
13. Highflyers
14. AlphaHans
15. WildCats
16. Waffles
17. Roosters
18. PeaCocks
19. Anchovies
20. TWolvesTil sidst, skal vi jo huske at de ovenstående picks ikke alle sidder hos holdene selv, men tilhører andre... så der skal lige kigges efter hvem der ejer hvad.
Shit, er det i nat... troede først det var i morgen nat!
Så tyer vi til forfatningen:
§ 4.4. Rækkefølgen for de årlige drafts vil blive afgjort på følgende måde:
* De 10 hold i 1. division vil blive tildelt draft picks nr. 11 til 20 i omvendt rækkefølge af deres slutplacering. Dvs at mesterholdet vil få draft pick nr. 20, sølvmedaljevinderne får draft pick nr. 19 osv..
* De to oprykkere fra 2. division vil få draft pick nr. 10 (vinderen af 2. division) og nr. 9 (nummer to i 2. division).
* De 8 hold der slutter nederst i 2. division, vil blive påhæftet det tilsvarende placerede NBA hold i draft lottery, for at få bestemt deres draft position. Dvs. at det hold der i NBAiKL 2. division slutter absolut sidst (nr. 20), vil i NBA’s draft lottery være repræsenteret af det NBA hold der sluttede absolut sidst (nr. 30), det hold der i NBAiKL 2. division slutter næstsidst (nr. 19), vil i NBA’s draft lottery være repræsenteret af det NBA hold der slutter næstsidst (nr. 29) osv.
* To hold der står helt lige i stillingen vil få afgjort deres draftmæssige tiebreaker situation ved simpel lodtrækning udført af commish.
På denne måde vil det ikke være helt givet at en sidste plads er lig med første draft pick, og vi bevarer dels noget spænding mht draftposition, men forhindrer også alt for direkte spekulering i at positionere sig til #1 pick i næste års draft.
Altså skal jeg lige trække lod på 3 tie-breakers iht Slutstillingen (se Arkivet).
Det er så vanvittigt hurtigt gjort (og jeg kunne ikke en gang få mit eget lod til at vinde 🙁 ).
1 MIN = Crunch Monkeys
2 CLE = Sydhavn
3 TOR = Pandas
4 WAS = BeerGuzzlers
5 SAC = AllStars
6 NJN (to UTA) = Bricks
7 DET = BronxBombers
8 LAC (to CLE) = SuperForkes
Altså rækkefølgen (lige meget om andre hold i NBA kommer ind mellem disse otte) de 8 NBA hold her ender med at indtage ift hinanden diktere top 8 i draftet hos os.
Derefter er det omvendt rækkefølge for resten af NBAiKL holdene i draftet:
9. FistFighters
10. Ballers
11. GangStars
12. JailBlazers
13. Highflyers
14. AlphaHans
15. WildCats
16. Waffles
17. Roosters
18. PeaCocks
19. Anchovies
20. TWolves
Til sidst, skal vi jo huske at de ovenstående picks ikke alle sidder hos holdene selv, men tilhører andre... så der skal lige kigges efter hvem der ejer hvad.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 16. maj 2011, 22:47Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravnsåååååå go Nets/Utah og giv mig lige en lille PG til at oplære bag DWill.
såååååå go Nets/Utah og giv mig lige en lille PG til at oplære bag DWill.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 16. maj 2011, 23:20Oprindeligt skrevet af: madsberggreenGO CAAAAAAVS!!!!!!
GO CAAAAAAVS!!!!!!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 16. maj 2011, 23:41Oprindeligt skrevet af: Miller31Lodtrækningen er vel først natten til torsdag?
Lodtrækningen er vel først natten til torsdag?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 17. maj 2011, 9:41Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesRogerMilla: Kommer an på hvor i verden du er. For os danskere, er det i nat at der trækkes lod...
RogerMilla: Kommer an på hvor i verden du er. For os danskere, er det i nat at der trækkes lod...