Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 590 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: Jenner

Saa lykkedes det sgu endelig, men ikke uden blod sved og taarer, vi naaede da baade at sige farvel til Brandon Roys knæ, havde ud over ham 2 spillere der blev opereret i knæene og eneste spiller paa rosteren der ikke missede en kamp, det var sgu his Blakeness. Stort er det dog at man efter flere aar som storfavorit endelig fik lov at komme med op. Mit umiddelbare bud paa næste sæson bliver dog en nedrykning der faar Xtians sæson til at ligne en tur paa en lyserød sky!

(og ja aa knappen paa mit tastatur er død!, faktisk ogsaa t, men der findes jo copy paste!)

Oprindeligt skrevet af: Miller31

Jenner skrev:
(og ja aa knappen paa mit tastatur er død!, faktisk ogsaa t, men der findes jo copy paste!)

Man ved man har fejret en oprykning til D1 ordentligt, når ens tastatur er smadret!

Oprindeligt skrevet af: Pacers

Så er man ved at være klar til NBA-draften med et overstået forsvar af kandidatafhandlingen 🙂

Oprindeligt skrevet af: madsberggreen

Pacers skrev:
Så er man ved at være klar til NBA-draften med et overstået forsvar af kandidatafhandlingen 🙂

Stort tillykke!

Oprindeligt skrevet af: Miller31

madsberggreen skrev:

Pacers skrev:

Stort tillykke!

Også tillykke herfra, men lad os nu liiiige få set på noget Playoffs først!

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

Hi guys, har lige været ude i en lille uge med en mave virus der sagde/siger spar 2.

Nåede ikke at optimere mit hold den sidste uge (Dragic med sine to superkampe faldt i vandet) og håber ved gud at jeg ikke fik [censored]et nogen af jer andres pladsering op ved at misse ud. Men på den lyse side er der ca. 4 kg mindre Kurt at slås med.

Jeg daffer igen, men håber at få kræfter i morgen til at give lyd fra mig igen... takker for endnu en sejr :tunge:

Oprindeligt skrevet af: Jenner

Av Av av 71 mil til Zach over 4 aar. Saa ryger han vidst tilbage i FA puljen.

Oprindeligt skrevet af: reignmannr1

Nej har heldigvis råd til ham, stadig en rimelig sikker 20-10 spillee som ikke hænger på træerne

Oprindeligt skrevet af: KnatLouie

Kåringer 2011?

Oprindeligt skrevet af: reignmannr1

Mip: Dorell Wright
Mvp: Lebron

All fantasy team

Pg: Rose el. Westbrook hælder nok til Westbrook da han er lidt bedre i stl, ast og reb

Sg: Wade

SF: Lebron

PF: Pau Gasol, levere over hele linien

C: Dwight Howard

Positive overraskelser

Love
Aldridge
Dorell Wright
Dudley
Hickson
Ibaka
Gortat

Negative

Biedrins
Jennings
Jamison
Flynn

Årets vedste FA pick up

Der er 3 jeg synes der er værd at fremhæve

Lowry
Fields
Luis Scola

Årets mest ligegyldige fa pick up

Mig selv der samlede Dampier op

Årets numsenapper

Jenner der fik et top ti pick, Perkins og Tyrus Thomas for Brandon Roy's dyre knæ

Årets einstein

Knatlouie og mig selv der sparede 3.5 mill i waiver ved at rykke lidt rundt med Yao's waiver

ReferencerSide 590 af 635Reference