NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 14. april 2011, 23:34Oprindeligt skrevet af: JennerSaa lykkedes det sgu endelig, men ikke uden blod sved og taarer, vi naaede da baade at sige farvel til Brandon Roys knæ, havde ud over ham 2 spillere der blev opereret i knæene og eneste spiller paa rosteren der ikke missede en kamp, det var sgu his Blakeness. Stort er det dog at man efter flere aar som storfavorit endelig fik lov at komme med op. Mit umiddelbare bud paa næste sæson bliver dog en nedrykning der faar Xtians sæson til at ligne en tur paa en lyserød sky!
(og ja aa knappen paa mit tastatur er død!, faktisk ogsaa t, men der findes jo copy paste!)
Saa lykkedes det sgu endelig, men ikke uden blod sved og taarer, vi naaede da baade at sige farvel til Brandon Roys knæ, havde ud over ham 2 spillere der blev opereret i knæene og eneste spiller paa rosteren der ikke missede en kamp, det var sgu his Blakeness. Stort er det dog at man efter flere aar som storfavorit endelig fik lov at komme med op. Mit umiddelbare bud paa næste sæson bliver dog en nedrykning der faar Xtians sæson til at ligne en tur paa en lyserød sky!
(og ja aa knappen paa mit tastatur er død!, faktisk ogsaa t, men der findes jo copy paste!)
Citat fra NBAinfo Arkiv på 15. april 2011, 2:26Oprindeligt skrevet af: Miller31Jenner skrev:
(og ja aa knappen paa mit tastatur er død!, faktisk ogsaa t, men der findes jo copy paste!)Man ved man har fejret en oprykning til D1 ordentligt, når ens tastatur er smadret!
Jenner skrev:
Man ved man har fejret en oprykning til D1 ordentligt, når ens tastatur er smadret!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 15. april 2011, 19:41Oprindeligt skrevet af: PacersSå er man ved at være klar til NBA-draften med et overstået forsvar af kandidatafhandlingen 🙂
Så er man ved at være klar til NBA-draften med et overstået forsvar af kandidatafhandlingen 🙂
Citat fra NBAinfo Arkiv på 16. april 2011, 10:29Oprindeligt skrevet af: madsberggreenPacers skrev:
Så er man ved at være klar til NBA-draften med et overstået forsvar af kandidatafhandlingen 🙂Stort tillykke!
Pacers skrev:
Så er man ved at være klar til NBA-draften med et overstået forsvar af kandidatafhandlingen 🙂
Stort tillykke!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 16. april 2011, 15:53Oprindeligt skrevet af: Miller31madsberggreen skrev:
Pacers skrev:
Så er man ved at være klar til NBA-draften med et overstået forsvar af kandidatafhandlingen 🙂Stort tillykke!
Også tillykke herfra, men lad os nu liiiige få set på noget Playoffs først!
madsberggreen skrev:
Pacers skrev:
Også tillykke herfra, men lad os nu liiiige få set på noget Playoffs først!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 16. april 2011, 20:29Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnHi guys, har lige været ude i en lille uge med en mave virus der sagde/siger spar 2.
Nåede ikke at optimere mit hold den sidste uge (Dragic med sine to superkampe faldt i vandet) og håber ved gud at jeg ikke fik [censored]et nogen af jer andres pladsering op ved at misse ud. Men på den lyse side er der ca. 4 kg mindre Kurt at slås med.
Jeg daffer igen, men håber at få kræfter i morgen til at give lyd fra mig igen... takker for endnu en sejr :tunge:
Hi guys, har lige været ude i en lille uge med en mave virus der sagde/siger spar 2.
Nåede ikke at optimere mit hold den sidste uge (Dragic med sine to superkampe faldt i vandet) og håber ved gud at jeg ikke fik [censored]et nogen af jer andres pladsering op ved at misse ud. Men på den lyse side er der ca. 4 kg mindre Kurt at slås med.
Jeg daffer igen, men håber at få kræfter i morgen til at give lyd fra mig igen... takker for endnu en sejr :tunge:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 18. april 2011, 3:17Oprindeligt skrevet af: JennerAv Av av 71 mil til Zach over 4 aar. Saa ryger han vidst tilbage i FA puljen.
Av Av av 71 mil til Zach over 4 aar. Saa ryger han vidst tilbage i FA puljen.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 18. april 2011, 7:12Oprindeligt skrevet af: reignmannr1Nej har heldigvis råd til ham, stadig en rimelig sikker 20-10 spillee som ikke hænger på træerne
Nej har heldigvis råd til ham, stadig en rimelig sikker 20-10 spillee som ikke hænger på træerne
Citat fra NBAinfo Arkiv på 4. maj 2011, 19:57Oprindeligt skrevet af: KnatLouieKåringer 2011?
Kåringer 2011?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 4. maj 2011, 22:36Oprindeligt skrevet af: reignmannr1Mip: Dorell Wright
Mvp: LebronAll fantasy team
Pg: Rose el. Westbrook hælder nok til Westbrook da han er lidt bedre i stl, ast og reb
Sg: Wade
SF: Lebron
PF: Pau Gasol, levere over hele linien
C: Dwight Howard
Positive overraskelser
Love
Aldridge
Dorell Wright
Dudley
Hickson
Ibaka
GortatNegative
Biedrins
Jennings
Jamison
FlynnÅrets vedste FA pick up
Der er 3 jeg synes der er værd at fremhæve
Lowry
Fields
Luis ScolaÅrets mest ligegyldige fa pick up
Mig selv der samlede Dampier op
Årets numsenapper
Jenner der fik et top ti pick, Perkins og Tyrus Thomas for Brandon Roy's dyre knæ
Årets einstein
Knatlouie og mig selv der sparede 3.5 mill i waiver ved at rykke lidt rundt med Yao's waiver
Mip: Dorell Wright
Mvp: Lebron
All fantasy team
Pg: Rose el. Westbrook hælder nok til Westbrook da han er lidt bedre i stl, ast og reb
Sg: Wade
SF: Lebron
PF: Pau Gasol, levere over hele linien
C: Dwight Howard
Positive overraskelser
Love
Aldridge
Dorell Wright
Dudley
Hickson
Ibaka
Gortat
Negative
Biedrins
Jennings
Jamison
Flynn
Årets vedste FA pick up
Der er 3 jeg synes der er værd at fremhæve
Lowry
Fields
Luis Scola
Årets mest ligegyldige fa pick up
Mig selv der samlede Dampier op
Årets numsenapper
Jenner der fik et top ti pick, Perkins og Tyrus Thomas for Brandon Roy's dyre knæ
Årets einstein
Knatlouie og mig selv der sparede 3.5 mill i waiver ved at rykke lidt rundt med Yao's waiver