Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 586 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: reignmannr1

Ja bliver spaendende her til slut : ) nu skal man jo ogaa have hentet de rigtige kampe ind,

Oprindeligt skrevet af: Svupper

i D2 er kampen om 3. pladsen tæt, der ligger 3 hold med 33pts, men opryknings pladserne burde ikk kunne rykke sig nu, men intet er til at sige når det er Jens der ligger som 2er 😀

Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes

Vigtigst af alt:

Folk der ikke kan nå noget som helst, skal STADIG stille det optimale hold, så vi får en fair afslutning.

Tænk sig at misse en oprykning, fordi en GM ikke satte holdet frem til sidste dag, og en konkurrent derfor overhalede vedkommende med mindst mulige margin.

ja det ville ikke vaere skide fedt ; ( specielt nu det er saa taet med de forskellige points, saa kan smaa aendringer goere en stor forskel

Oprindeligt skrevet af: Crick

Mangler stadig at få tilføjet mit pick up og har stadig to spillere på min roster som jeg har waivet... 😐

Oprindeligt skrevet af: bozzy

Mangler også stadig at få opdateret min side. En waiver, en ny spiller og en jeg har samlet op igen fra waiver. 😐

Oprindeligt skrevet af: Svupper

Jordan Crawford var lidt sød i nat <3

Godt nok med Young og Wall ude, men knægten kan score 😀

Godt at se multistateren jared dudley er begyndt at få stabile minutter som starter istedet for halfman/ half invisible, hvor han levere lidt af det hele,

12-10-3-3-1 blev det til idag, igår leverede han også 2 stl og 2 blk det luner godt her sidst på sæsonen

Oprindeligt skrevet af: bozzy

Er opdateriongen af de sidste holdsider gået helt i glemmebogen ?

Dudley fortsætter sit gode spil med 26-8-3-5-0 han skal bare starte inde næste år, når de smider Carter på porten

ReferencerSide 586 af 635Reference