NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 30. marts 2011, 12:13Oprindeligt skrevet af: reignmannr1Ja bliver spaendende her til slut : ) nu skal man jo ogaa have hentet de rigtige kampe ind,
Ja bliver spaendende her til slut : ) nu skal man jo ogaa have hentet de rigtige kampe ind,
Citat fra NBAinfo Arkiv på 30. marts 2011, 12:14Oprindeligt skrevet af: Svupperi D2 er kampen om 3. pladsen tæt, der ligger 3 hold med 33pts, men opryknings pladserne burde ikk kunne rykke sig nu, men intet er til at sige når det er Jens der ligger som 2er 😀
i D2 er kampen om 3. pladsen tæt, der ligger 3 hold med 33pts, men opryknings pladserne burde ikk kunne rykke sig nu, men intet er til at sige når det er Jens der ligger som 2er 😀
Citat fra NBAinfo Arkiv på 30. marts 2011, 12:17Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesVigtigst af alt:
Folk der ikke kan nå noget som helst, skal STADIG stille det optimale hold, så vi får en fair afslutning.
Tænk sig at misse en oprykning, fordi en GM ikke satte holdet frem til sidste dag, og en konkurrent derfor overhalede vedkommende med mindst mulige margin.
Vigtigst af alt:
Folk der ikke kan nå noget som helst, skal STADIG stille det optimale hold, så vi får en fair afslutning.
Tænk sig at misse en oprykning, fordi en GM ikke satte holdet frem til sidste dag, og en konkurrent derfor overhalede vedkommende med mindst mulige margin.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 30. marts 2011, 12:22Oprindeligt skrevet af: reignmannr1ja det ville ikke vaere skide fedt ; ( specielt nu det er saa taet med de forskellige points, saa kan smaa aendringer goere en stor forskel
ja det ville ikke vaere skide fedt ; ( specielt nu det er saa taet med de forskellige points, saa kan smaa aendringer goere en stor forskel
Citat fra NBAinfo Arkiv på 30. marts 2011, 14:18Oprindeligt skrevet af: CrickMangler stadig at få tilføjet mit pick up og har stadig to spillere på min roster som jeg har waivet... 😐
Mangler stadig at få tilføjet mit pick up og har stadig to spillere på min roster som jeg har waivet... 😐
Citat fra NBAinfo Arkiv på 30. marts 2011, 19:43Oprindeligt skrevet af: bozzyMangler også stadig at få opdateret min side. En waiver, en ny spiller og en jeg har samlet op igen fra waiver. 😐
Mangler også stadig at få opdateret min side. En waiver, en ny spiller og en jeg har samlet op igen fra waiver. 😐
Citat fra NBAinfo Arkiv på 31. marts 2011, 12:18Oprindeligt skrevet af: SvupperJordan Crawford var lidt sød i nat <3
Godt nok med Young og Wall ude, men knægten kan score 😀
Jordan Crawford var lidt sød i nat <3
Godt nok med Young og Wall ude, men knægten kan score 😀
Citat fra NBAinfo Arkiv på 3. april 2011, 21:51Oprindeligt skrevet af: reignmannr1Godt at se multistateren jared dudley er begyndt at få stabile minutter som starter istedet for halfman/ half invisible, hvor han levere lidt af det hele,
12-10-3-3-1 blev det til idag, igår leverede han også 2 stl og 2 blk det luner godt her sidst på sæsonen
Godt at se multistateren jared dudley er begyndt at få stabile minutter som starter istedet for halfman/ half invisible, hvor han levere lidt af det hele,
12-10-3-3-1 blev det til idag, igår leverede han også 2 stl og 2 blk det luner godt her sidst på sæsonen
Citat fra NBAinfo Arkiv på 3. april 2011, 23:30Oprindeligt skrevet af: bozzyEr opdateriongen af de sidste holdsider gået helt i glemmebogen ?
Er opdateriongen af de sidste holdsider gået helt i glemmebogen ?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 12. april 2011, 12:12Oprindeligt skrevet af: reignmannr1Dudley fortsætter sit gode spil med 26-8-3-5-0 han skal bare starte inde næste år, når de smider Carter på porten
Dudley fortsætter sit gode spil med 26-8-3-5-0 han skal bare starte inde næste år, når de smider Carter på porten