NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 12. april 2011, 12:25Oprindeligt skrevet af: madsberggreenSpørgsmålet er om han kan levere nok assiste til at holde Roosters fra at indhente dig i den kategori, hvilket vil medføre at jeg joiner dig på andenpladsen 🙂
Spørgsmålet er om han kan levere nok assiste til at holde Roosters fra at indhente dig i den kategori, hvilket vil medføre at jeg joiner dig på andenpladsen 🙂
Citat fra NBAinfo Arkiv på 12. april 2011, 12:39Oprindeligt skrevet af: reignmannr1Det tror jeg ikke han kan, da jeg ikke kan spille ham mere,
Har 1 kamp tilbage og den får Z-Bo så skal han bare levere 5 ast, men bliver spændende at se
Det tror jeg ikke han kan, da jeg ikke kan spille ham mere,
Har 1 kamp tilbage og den får Z-Bo så skal han bare levere 5 ast, men bliver spændende at se
Citat fra NBAinfo Arkiv på 12. april 2011, 12:43Oprindeligt skrevet af: madsberggreenHvis man er afhængig af Zach "Det sorte hul" Randolph som sin redningsmand i assist-kategorien, skal man godt nok huske at bede sin morgenbøn.
Hvis man er afhængig af Zach "Det sorte hul" Randolph som sin redningsmand i assist-kategorien, skal man godt nok huske at bede sin morgenbøn.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 12. april 2011, 13:32Oprindeligt skrevet af: Miller31Vil 5 ast ikke være career-high for Zach?
Vil 5 ast ikke være career-high for Zach?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 12. april 2011, 13:35Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoesmadsberggreen skrev:
Hvis man er afhængig af Zach "Det sorte hul" Randolph som sin redningsmand i assist-kategorien, skal man godt nok huske at bede sin morgenbøn.Snakker vi Zach Randolph, er det nok nærmere en morgenbønne....
madsberggreen skrev:
Hvis man er afhængig af Zach "Det sorte hul" Randolph som sin redningsmand i assist-kategorien, skal man godt nok huske at bede sin morgenbøn.
Snakker vi Zach Randolph, er det nok nærmere en morgenbønne....
Citat fra NBAinfo Arkiv på 12. april 2011, 13:57Oprindeligt skrevet af: reignmannr1Han havde 5 ast i sidste kamp, og har vist hadt -7 stykker flere gange de sidste par måneder, og det skal jo være en pf, så han er mit bedste bud på det, der kan stadig ske mange ting, rebounds pointne, er heller ikke helt afsluttet endnu
Han havde 5 ast i sidste kamp, og har vist hadt -7 stykker flere gange de sidste par måneder, og det skal jo være en pf, så han er mit bedste bud på det, der kan stadig ske mange ting, rebounds pointne, er heller ikke helt afsluttet endnu
Citat fra NBAinfo Arkiv på 13. april 2011, 11:01Oprindeligt skrevet af: madsberggreenArgh!! Popovich din store kusse! Jeg har for meget brug for Parkers assists til at du kan tillade dig ikke at spille ham uden varsel!!! :@
Argh!! Popovich din store kusse! Jeg har for meget brug for Parkers assists til at du kan tillade dig ikke at spille ham uden varsel!!! :@
Citat fra NBAinfo Arkiv på 13. april 2011, 12:38Oprindeligt skrevet af: SvupperHavde du været inde på rotoworld, stod der i god tid at hverken Duncan, Manu eller Parker ville bliver spillet i nat 😀
Havde du været inde på rotoworld, stod der i god tid at hverken Duncan, Manu eller Parker ville bliver spillet i nat 😀
Citat fra NBAinfo Arkiv på 13. april 2011, 12:40Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesPops ER en kusse.. Hans skyld jeg ikke bliver NBAiKL Champ 2011 :spank:
Pops ER en kusse.. Hans skyld jeg ikke bliver NBAiKL Champ 2011 :spank:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 13. april 2011, 12:50Oprindeligt skrevet af: madsberggreenSvupper skrev:
Havde du været inde på rotoworld, stod der i god tid at hverken Duncan, Manu eller Parker ville bliver spillet i nat 😀Damn, den havde jeg misset - men han er stadig en Kusse!
Jeg havde heller ikke haft nogen erstatning alligevel, men det er da ærgerligt ikke at kunne præstere 82 kampe på hver position.
Svupper skrev:
Havde du været inde på rotoworld, stod der i god tid at hverken Duncan, Manu eller Parker ville bliver spillet i nat 😀
Damn, den havde jeg misset - men han er stadig en Kusse!
Jeg havde heller ikke haft nogen erstatning alligevel, men det er da ærgerligt ikke at kunne præstere 82 kampe på hver position.