NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 28. marts 2011, 13:21Oprindeligt skrevet af: madsberggreenHvem har folk ellers nuppet her på falderebet?
Jeg har selv samlet Kirilenko op - så håber jeg bare han ryger til Warriors eller Suns for 5 millioner om året næste år 😛
Hvem har folk ellers nuppet her på falderebet?
Jeg har selv samlet Kirilenko op - så håber jeg bare han ryger til Warriors eller Suns for 5 millioner om året næste år 😛
Citat fra NBAinfo Arkiv på 28. marts 2011, 13:26Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesLækkert move Mads - havde også samlet ham op hvis jeg havde råd :)..
Lækkert move Mads - havde også samlet ham op hvis jeg havde råd :)..
Citat fra NBAinfo Arkiv på 28. marts 2011, 13:36Oprindeligt skrevet af: CrickJa hvis man har pengene til at samle AK op, så er det en no brainer...
Jeg har selv lagt billet ind på Omer Asik, knægten er et forsvarsmonster og med Noah's skades historie kunne han godt gå hen og blive spændende i næste sæson...
Ja hvis man har pengene til at samle AK op, så er det en no brainer...
Jeg har selv lagt billet ind på Omer Asik, knægten er et forsvarsmonster og med Noah's skades historie kunne han godt gå hen og blive spændende i næste sæson...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 28. marts 2011, 13:38Oprindeligt skrevet af: madsberggreenCrick skrev:
Ja hvis man har pengene til at samle AK op, så er det en no brainer...Jeg har selv lagt billet ind på Omer Asik, knægten er et forsvarsmonster og med Noah's skades historie kunne han godt gå hen og blive spændende i næste sæson...
Haha - jeg har gået og spekuleret over hvem din mystery-center var, og så er det den absolut mest åbenlyse kandidat man kan forestille sig. Jeg sad seriøst og brugte en time på at dobbeltjekke FA's i lørdags for at finde ud af hvem det var du ville samle op, og det slog mig aldrig at kigge efter en Bulls-spiller. :_doh
Crick skrev:
Ja hvis man har pengene til at samle AK op, så er det en no brainer...Jeg har selv lagt billet ind på Omer Asik, knægten er et forsvarsmonster og med Noah's skades historie kunne han godt gå hen og blive spændende i næste sæson...
Haha - jeg har gået og spekuleret over hvem din mystery-center var, og så er det den absolut mest åbenlyse kandidat man kan forestille sig. Jeg sad seriøst og brugte en time på at dobbeltjekke FA's i lørdags for at finde ud af hvem det var du ville samle op, og det slog mig aldrig at kigge efter en Bulls-spiller. :_doh
Citat fra NBAinfo Arkiv på 28. marts 2011, 14:00Oprindeligt skrevet af: Crickmadsberggreen skrev:
Crick skrev:
Hvis du var så nysgerrig skulle jeg da nok fortælle dig det... :hug: Jeg tror endda jeg fortalte dig inden sæsonen, at jeg overvejede at drafte ham i stedet for Linas... 🙂
madsberggreen skrev:
Crick skrev:
Hvis du var så nysgerrig skulle jeg da nok fortælle dig det... :hug: Jeg tror endda jeg fortalte dig inden sæsonen, at jeg overvejede at drafte ham i stedet for Linas... 🙂
Citat fra NBAinfo Arkiv på 28. marts 2011, 14:04Oprindeligt skrevet af: madsberggreenDet kan godt være at jeg ikke kiggede på ham, fordi jeg slet ikke kunne fatte at du ikke havde ham i forvejen.
Det kan godt være at jeg ikke kiggede på ham, fordi jeg slet ikke kunne fatte at du ikke havde ham i forvejen.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 28. marts 2011, 14:05Oprindeligt skrevet af: Crickmadsberggreen skrev:
Det kan godt være at jeg ikke kiggede på ham, fordi jeg slet ikke kunne fatte at du ikke havde ham i forvejen.😀
madsberggreen skrev:
Det kan godt være at jeg ikke kiggede på ham, fordi jeg slet ikke kunne fatte at du ikke havde ham i forvejen.
😀
Citat fra NBAinfo Arkiv på 28. marts 2011, 14:23Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoesmadsberggreen skrev:
Det kan godt være at jeg ikke kiggede på ham, fordi jeg slet ikke kunne fatte at du ikke havde ham i forvejen.... eller også fordi han bare er lidt vammel :p?
I øvrigt flot af Marvin.. Jeg skulle bare fritstille, før han gik amok...
madsberggreen skrev:
... eller også fordi han bare er lidt vammel :p?
I øvrigt flot af Marvin.. Jeg skulle bare fritstille, før han gik amok...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 28. marts 2011, 14:32Oprindeligt skrevet af: Smukke DirkHvorfor har ingen samlet Charlie-Vee op? det er det rigtige mysterie her. I VED I VIL!!
Hvorfor har ingen samlet Charlie-Vee op? det er det rigtige mysterie her. I VED I VIL!!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 30. marts 2011, 11:44Oprindeligt skrevet af: madsberggreenJeg synes kampen om podieplaceringerne i 1.div er ved at blive lige lovlig tæt.
Hvad sker der for at Døsse Junior ikke har nogen skader?
Jeg synes kampen om podieplaceringerne i 1.div er ved at blive lige lovlig tæt.
Hvad sker der for at Døsse Junior ikke har nogen skader?