Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 585 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: madsberggreen

Hvem har folk ellers nuppet her på falderebet?

Jeg har selv samlet Kirilenko op - så håber jeg bare han ryger til Warriors eller Suns for 5 millioner om året næste år 😛

Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes

Lækkert move Mads - havde også samlet ham op hvis jeg havde råd :)..

Oprindeligt skrevet af: Crick

Ja hvis man har pengene til at samle AK op, så er det en no brainer...

Jeg har selv lagt billet ind på Omer Asik, knægten er et forsvarsmonster og med Noah's skades historie kunne han godt gå hen og blive spændende i næste sæson...

Crick skrev:

Jeg har selv lagt billet ind på Omer Asik, knægten er et forsvarsmonster og med Noah's skades historie kunne han godt gå hen og blive spændende i næste sæson...

Haha - jeg har gået og spekuleret over hvem din mystery-center var, og så er det den absolut mest åbenlyse kandidat man kan forestille sig. Jeg sad seriøst og brugte en time på at dobbeltjekke FA's i lørdags for at finde ud af hvem det var du ville samle op, og det slog mig aldrig at kigge efter en Bulls-spiller. :_doh

madsberggreen skrev:

Crick skrev:

Haha - jeg har gået og spekuleret over hvem din mystery-center var, og så er det den absolut mest åbenlyse kandidat man kan forestille sig. Jeg sad seriøst og brugte en time på at dobbeltjekke FA's i lørdags for at finde ud af hvem det var du ville samle op, og det slog mig aldrig at kigge efter en Bulls-spiller. :_doh

Hvis du var så nysgerrig skulle jeg da nok fortælle dig det... :hug: Jeg tror endda jeg fortalte dig inden sæsonen, at jeg overvejede at drafte ham i stedet for Linas... 🙂

Det kan godt være at jeg ikke kiggede på ham, fordi jeg slet ikke kunne fatte at du ikke havde ham i forvejen.

madsberggreen skrev:
Det kan godt være at jeg ikke kiggede på ham, fordi jeg slet ikke kunne fatte at du ikke havde ham i forvejen.

😀

Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes

madsberggreen skrev:

... eller også fordi han bare er lidt vammel :p?

I øvrigt flot af Marvin.. Jeg skulle bare fritstille, før han gik amok...

Oprindeligt skrevet af: Smukke Dirk

Hvorfor har ingen samlet Charlie-Vee op? det er det rigtige mysterie her. I VED I VIL!!

Jeg synes kampen om podieplaceringerne i 1.div er ved at blive lige lovlig tæt.

Hvad sker der for at Døsse Junior ikke har nogen skader?

ReferencerSide 585 af 635Reference