Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 584 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: bozzy

Baron Davis

Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes

Synes dog helt klart at folk skulle samle marvin williams op :wuhu :clap

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

bozzy skrev:
Baron Davis

Det er da godt nok længe siden han er røget på siden.... og nu er alle de andre det også.

Det eneste der mangler nu, er at få den sidste handel på (JRich), men der er fejl på siden, som Stefan forhåbentlig kan fixe - selvom vi nok har tabt den første handel i sæsonen (SilverFoxes og ?? gad vide om det var mig selv?).

OG HUSK SÅ, I morgen kl. 12:00 er sidste FA pickup i sæsonen. Næste gang der kan hentes spillere ind, der hedder det Draftet!

Oprindeligt skrevet af: madsberggreen

Yo

Jeg blev lige forhindret i at følge op på de PB'er jeg havde ude med Robin Lopez op til deadlinen, men hvis der er nogen der er klar på at samle ham op i aften, så er jeg også parat til at smide ham.

Skriv her hvis jeg har dit ord as a scholar and a gentleman på at du samler ham op, så releaser jeg ham asap.

Oprindeligt skrevet af: Jonas Emiliussen

madsberggreen skrev:
Yo

Jeg blev lige forhindret i at følge op på de PB'er jeg havde ude med Robin Lopez op til deadlinen, men hvis der er nogen der er klar på at samle ham op i aften, så er jeg også parat til at smide ham.

Skriv her hvis jeg har dit ord as a scholar and a gentleman på at du samler ham op, så releaser jeg ham asap.

Det er vel for sent? Deadline var kl. 12, så vidt jeg ved?

Oprindeligt skrevet af: reignmannr1

Ja deadline løbet er kørt både for trades og pickups

Oprindeligt skrevet af: madsberggreen

ah, pokkers - jeg troede det var midnat. Nå, skidt med det 🙂

:_doh

... jeg var åbenbart den eneste der havde lyst til at samle en kommende FA op fra min waiverliste, så man sparer hans waiverfee næste sæson.

Der var dog et par andre der kunne have gjort det samme :lussing

Oprindeligt skrevet af: reignmannr1

Ja er på ferie mwn kunnw vist have gjort det med Wright

ReferencerSide 584 af 635Reference