NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 24. marts 2011, 22:39Oprindeligt skrevet af: madsberggreenDanish TWolf skrev:
HUSK ALLE SAMMEN - I MORGEN FREDAG, ER SIDSTE CHANCE FOR AT HANDLE I DENNE SÆSON!!
SIDSTE CHANCE FOR AT SAMLE FA'S OP, ER DET PÅ SØNDAG!!Og hvis nogen skulle være i tvivl om rækkefølgen på de relevante dage i den kommende weekend, kan jeg henvise jer til denne video, der opsummerer det meget godt.
[youtube]CD2LRROpph0[/youtube]
Danish TWolf skrev:
HUSK ALLE SAMMEN - I MORGEN FREDAG, ER SIDSTE CHANCE FOR AT HANDLE I DENNE SÆSON!!
SIDSTE CHANCE FOR AT SAMLE FA'S OP, ER DET PÅ SØNDAG!!
Og hvis nogen skulle være i tvivl om rækkefølgen på de relevante dage i den kommende weekend, kan jeg henvise jer til denne video, der opsummerer det meget godt.
[youtube]CD2LRROpph0[/youtube]
Citat fra NBAinfo Arkiv på 25. marts 2011, 11:19Oprindeligt skrevet af: Miller31Ok, hvis David West overvred korsbåndet i nat, så har jeg altså officielt haft den mest uheldige sæson i KLs historie. Så kan Jenx roligt pakke sammen, totalt udraderet af Jinxtian!
Ok, hvis David West overvred korsbåndet i nat, så har jeg altså officielt haft den mest uheldige sæson i KLs historie. Så kan Jenx roligt pakke sammen, totalt udraderet af Jinxtian!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 25. marts 2011, 11:22Oprindeligt skrevet af: reignmannr1Heldigvis for dig har det ikke den store betydning i stillingen : )
Heldigvis for dig har det ikke den store betydning i stillingen : )
Citat fra NBAinfo Arkiv på 25. marts 2011, 12:01Oprindeligt skrevet af: Miller31Nej, men en korsbåndsskade hos et af de sikre kort er nu engang noget der vil påvirke næste sæson og måske resten af mandens karriere.
Det ovenpå en sæson, hvor Turner(som var udråbt til et sikkert kort) ikke helt har slået til, Drew Gooden har været konstant skadet, Ilyasova er ude 20 kampe med en hjernerystelse(????), Avery Johnson dræber Troy Murphys karriere, Jeff Green pludselig bare dør, Rubio går i stå i Barcelona..
Min sæson har seriøst været en stor ulykke, så en alvorlig skade til West, jamen det er da lige hvad der mangler!
Nej, men en korsbåndsskade hos et af de sikre kort er nu engang noget der vil påvirke næste sæson og måske resten af mandens karriere.
Det ovenpå en sæson, hvor Turner(som var udråbt til et sikkert kort) ikke helt har slået til, Drew Gooden har været konstant skadet, Ilyasova er ude 20 kampe med en hjernerystelse(????), Avery Johnson dræber Troy Murphys karriere, Jeff Green pludselig bare dør, Rubio går i stå i Barcelona..
Min sæson har seriøst været en stor ulykke, så en alvorlig skade til West, jamen det er da lige hvad der mangler!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 25. marts 2011, 13:02Oprindeligt skrevet af: madsberggreenJeg har fået et par interessetilkendegivelser på Robin Lopez, men mangler stadig det bud der lukker handlen. Det bedste 2012- pick jeg bliver tilbudt, får ham.
Jeg har fået et par interessetilkendegivelser på Robin Lopez, men mangler stadig det bud der lukker handlen. Det bedste 2012- pick jeg bliver tilbudt, får ham.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 25. marts 2011, 16:34Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnJeg skal i byen i aften, så medmindre der venter et bud i kassen jeg ikke kan sige nej til når jeg vælter ind lidt i midnat, så bliver Josh og DWill på vinder holdet.
Generelt, så husk at lågen smækker til midnat.
Jeg skal i byen i aften, så medmindre der venter et bud i kassen jeg ikke kan sige nej til når jeg vælter ind lidt i midnat, så bliver Josh og DWill på vinder holdet.
Generelt, så husk at lågen smækker til midnat.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 26. marts 2011, 9:32Oprindeligt skrevet af: madsberggreenHvis der er nogen der har waivet spillere, der ikke er kommet på listen endnu, vil de så ikke lige skrive det i denne tråd så vi andre kan få et overblik over hvilke FAs der er ledige?
Husk at man kan slippe for tre års waiver hvis man får andre til at samle sit skrald op 🙂
Hvis der er nogen der har waivet spillere, der ikke er kommet på listen endnu, vil de så ikke lige skrive det i denne tråd så vi andre kan få et overblik over hvilke FAs der er ledige?
Husk at man kan slippe for tre års waiver hvis man får andre til at samle sit skrald op 🙂
Citat fra NBAinfo Arkiv på 26. marts 2011, 10:20Oprindeligt skrevet af: CrickLou Williams
Linas Kleiza
Lou Williams
Linas Kleiza
Citat fra NBAinfo Arkiv på 26. marts 2011, 10:29Oprindeligt skrevet af: Smukke DirkMartell Webster
Martell Webster
Citat fra NBAinfo Arkiv på 26. marts 2011, 12:38Oprindeligt skrevet af: FlonsterShawn Marion
Shawn Marion