NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 28. januar 2011, 17:12Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesMiller31 skrev:
Takker tre GMs for manglende svar på forespørgsler den seneste uge. Deriblandt to, som ikke engang kan svare nej til et tilbud efter indledende forespørgsler først er blevet vurderet.Det er sq god stil og slet ikke irriterende at bruge tid på.
Jeg lader høre fra mig, hvis du tilbyder Turner + picks for Odom!
Men ja, dårlig stil - man kan for pokker lige melde ét eller andet, frem for at undlade at svare.
Miller31 skrev:
Takker tre GMs for manglende svar på forespørgsler den seneste uge. Deriblandt to, som ikke engang kan svare nej til et tilbud efter indledende forespørgsler først er blevet vurderet.Det er sq god stil og slet ikke irriterende at bruge tid på.
Jeg lader høre fra mig, hvis du tilbyder Turner + picks for Odom!
Men ja, dårlig stil - man kan for pokker lige melde ét eller andet, frem for at undlade at svare.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 28. januar 2011, 22:15Oprindeligt skrevet af: madsberggreenMiller31 skrev:
Jeg skal nok komme, Suresen - har bare siddet med eksamen indtil i går - sorry.
Miller31 skrev:
Jeg skal nok komme, Suresen - har bare siddet med eksamen indtil i går - sorry.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 29. januar 2011, 10:48Oprindeligt skrevet af: SvupperTak Bo !
Du skulle absolut liiige jinx DeRozan :@
Tak Bo !
Citat fra NBAinfo Arkiv på 29. januar 2011, 10:57Oprindeligt skrevet af: bozzySvupper skrev:
Tak Bo !
Du skulle absolut liiige jinx DeRozan :@Muhahaha... Ja, Weems var sgu bedre i nat. Selvom at det ikke var fantastisk, så er det godkendt (efter hans skade).
Inden hans skade var han også en af de bedst producerende for Raptors. Men de to må også være de to mest atletiske wingmen i ligaen.
Svupper skrev:
Tak Bo !
Muhahaha... Ja, Weems var sgu bedre i nat. Selvom at det ikke var fantastisk, så er det godkendt (efter hans skade).
Inden hans skade var han også en af de bedst producerende for Raptors. Men de to må også være de to mest atletiske wingmen i ligaen.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 29. januar 2011, 11:01Oprindeligt skrevet af: madsberggreenbozzy skrev:
Svupper skrev:
Tak Bo !
Du skulle absolut liiige jinx DeRozan :@Muhahaha... Ja, Weems var sgu bedre i nat. Selvom at det ikke var fantastisk, så er det godkendt (efter hans skade).
Den tror jeg ikke du får LeBron og Wade til at skrive under på 🙂
bozzy skrev:
Svupper skrev:
Tak Bo !
Citat fra NBAinfo Arkiv på 29. januar 2011, 11:59Oprindeligt skrevet af: reignmannr1Takker Westbrook for endnu en fantastisk statline, kan altid bruge nogle TD : )
Takker Westbrook for endnu en fantastisk statline, kan altid bruge nogle TD : )
Citat fra NBAinfo Arkiv på 29. januar 2011, 14:30Oprindeligt skrevet af: bozzymadsberggreen skrev:
bozzy skrev:
Svupper skrev:
Tak Bo !
Okay SÅ... Men blandt de mest atletiske (dermed ikke sagt bedste)...
madsberggreen skrev:
bozzy skrev:
Svupper skrev:
Tak Bo !
Okay SÅ... Men blandt de mest atletiske (dermed ikke sagt bedste)...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 4. februar 2011, 22:10Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnLigaens sejeste navn viste igen hvad han kan med gode minutter...
Luc Richard Mbah a Moute
(Mil - SF,PF) 15 19 5 2 0og af de 19 rbs var 11 offensive :O
Ligaens sejeste navn viste igen hvad han kan med gode minutter...
Luc Richard Mbah a Moute
(Mil - SF,PF) 15 19 5 2 0
og af de 19 rbs var 11 offensive :O
Citat fra NBAinfo Arkiv på 4. februar 2011, 22:23Oprindeligt skrevet af: Miller31.... Eller også fik han bare spilletid imod Golden State 😉
.... Eller også fik han bare spilletid imod Golden State 😉
Citat fra NBAinfo Arkiv på 8. februar 2011, 9:20Oprindeligt skrevet af: CrickJeg har været i Holland de sidste par dage men skal nok lige få svaret på de mails jeg har fået i løbet af idag eller imorgen.
Jeg har været i Holland de sidste par dage men skal nok lige få svaret på de mails jeg har fået i løbet af idag eller imorgen.