NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 27. januar 2011, 12:13Oprindeligt skrevet af: bozzyJeg kan trøste Svupper med at der snart forsvinder endnu flere stats fra DeMarr, da Weems snart er tilbage i fuld styrke. Desværre minder disse highflyers en del om hinanden, hvilket ikke er så godt for deres ejere.
Jeg vil nu til enhver tid helst have Weems 😉
Jeg kan trøste Svupper med at der snart forsvinder endnu flere stats fra DeMarr, da Weems snart er tilbage i fuld styrke. Desværre minder disse highflyers en del om hinanden, hvilket ikke er så godt for deres ejere.
Jeg vil nu til enhver tid helst have Weems 😉
Citat fra NBAinfo Arkiv på 27. januar 2011, 19:11Oprindeligt skrevet af: CrunchHvordan kan man hellere ville have weems end derozan!!
Hvordan kan man hellere ville have weems end derozan!!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 27. januar 2011, 21:16Oprindeligt skrevet af: KnatLouieNBA Kap skrev:
Og morsomt nok deles syvendepladsen i 2.Division nu af de to hold som har brugt flest og færrest kampe B)Haha, det eneste sjove ved det er, at jeg ikke synes det er spor sjovt... men i det mindste er der stadigvæk et par hold der spiller dårligere end mit.. 😐
NBA Kap skrev:
Og morsomt nok deles syvendepladsen i 2.Division nu af de to hold som har brugt flest og færrest kampe B)
Haha, det eneste sjove ved det er, at jeg ikke synes det er spor sjovt... men i det mindste er der stadigvæk et par hold der spiller dårligere end mit.. 😐
Citat fra NBAinfo Arkiv på 27. januar 2011, 21:48Oprindeligt skrevet af: madsberggreenKnatLouie skrev:
NBA Kap skrev:
Og morsomt nok deles syvendepladsen i 2.Division nu af de to hold som har brugt flest og færrest kampe B)Haha, det eneste sjove ved det er, at jeg ikke synes det er spor sjovt... men i det mindste er der stadigvæk et par hold der spiller dårligere end mit.. 😐
Det er selvfølgelig altid nederen at slutte i bunden, men i det mindste får du da nok et godt pick...
KnatLouie skrev:
NBA Kap skrev:
Det er selvfølgelig altid nederen at slutte i bunden, men i det mindste får du da nok et godt pick...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 27. januar 2011, 22:11Oprindeligt skrevet af: KnatLouiemadsberggreen skrev:
KnatLouie skrev:
NBA Kap skrev:
"Haha, det eneste sjove ved det er, at jeg ikke synes det er spor sjovt.." !!! :@
madsberggreen skrev:
KnatLouie skrev:
NBA Kap skrev:
"Haha, det eneste sjove ved det er, at jeg ikke synes det er spor sjovt.." !!! :@
Citat fra NBAinfo Arkiv på 27. januar 2011, 22:14Oprindeligt skrevet af: SvupperJa hvis man har sit eget pick 😀
@Bozzy
Whut? Hvordan kan man vælge Weems over DeRozan?
Ja hvis man har sit eget pick 😀
@Bozzy
Citat fra NBAinfo Arkiv på 27. januar 2011, 22:29Oprindeligt skrevet af: madsberggreenKnatLouie skrev:
madsberggreen skrev:
KnatLouie skrev:
NBA Kap skrev:
Sorry Peter, havde helt glemt at du havde tradet mig dit pick for Birdman. men i det mindste har du da stadig ham!
KnatLouie skrev:
madsberggreen skrev:
KnatLouie skrev:
NBA Kap skrev:
Sorry Peter, havde helt glemt at du havde tradet mig dit pick for Birdman. men i det mindste har du da stadig ham!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 27. januar 2011, 22:35Oprindeligt skrevet af: bozzySvupper skrev:
Ja hvis man har sit eget pick 😀@Bozzy
Whut? Hvordan kan man vælge Weems over DeRozan?Læg mærke til smiley'en unge mand...
Svupper skrev:
Ja hvis man har sit eget pick 😀@Bozzy
Læg mærke til smiley'en unge mand...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 27. januar 2011, 23:28Oprindeligt skrevet af: SvupperMen smileys er jo stærkt overvuderet i dagens danmark 😀
Men smileys er jo stærkt overvuderet i dagens danmark 😀
Citat fra NBAinfo Arkiv på 28. januar 2011, 15:42Oprindeligt skrevet af: Miller31Takker tre GMs for manglende svar på forespørgsler den seneste uge. Deriblandt to, som ikke engang kan svare nej til et tilbud efter indledende forespørgsler først er blevet vurderet.
Det er sq god stil og slet ikke irriterende at bruge tid på.
Takker tre GMs for manglende svar på forespørgsler den seneste uge. Deriblandt to, som ikke engang kan svare nej til et tilbud efter indledende forespørgsler først er blevet vurderet.
Det er sq god stil og slet ikke irriterende at bruge tid på.