NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 21. januar 2011, 14:01Oprindeligt skrevet af: reignmannr1Ja det kører godt for ham, jeg har jo selv Kaman og Anthony Randolph så har for længst opgivet at prøve at gøre noget med det hold. Ligger dog stadig i midten af ligaen
Ja det kører godt for ham, jeg har jo selv Kaman og Anthony Randolph så har for længst opgivet at prøve at gøre noget med det hold. Ligger dog stadig i midten af ligaen
Citat fra NBAinfo Arkiv på 22. januar 2011, 18:42Oprindeligt skrevet af: Miller31Hvor mange tror Blake Griffin overlever i 2011? Jeg giver odds 1,65.
Husk på, The Jenx har tidligere dræbt én Griffin i Eddie Griffin. Jeg er officielt bekymret på det røde monsters vegne!
Hvor mange tror Blake Griffin overlever i 2011? Jeg giver odds 1,65.
Husk på, The Jenx har tidligere dræbt én Griffin i Eddie Griffin. Jeg er officielt bekymret på det røde monsters vegne!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 22. januar 2011, 19:09Oprindeligt skrevet af: CrickHan går ned ingen tvivl om det... 😉
Han går ned ingen tvivl om det... 😉
Citat fra NBAinfo Arkiv på 22. januar 2011, 20:40Oprindeligt skrevet af: Jenner🙁 😮 🙁 😮 🙁 😮 🙁 😮 🙁 😮 🙁 😮
🙁 😮 🙁 😮 🙁 😮 🙁 😮 🙁 😮 🙁 😮
Citat fra NBAinfo Arkiv på 22. januar 2011, 21:24Oprindeligt skrevet af: NBA KapTrade ham NU Jens, så vi ikke skal være uden en af NBA's bedste spillere 😐
Trade ham NU Jens, så vi ikke skal være uden en af NBA's bedste spillere 😐
Citat fra NBAinfo Arkiv på 23. januar 2011, 18:28Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn1 handel og 2 FA pickups... da der ikke er nogen der er involveret i nattens kamp - og jeg har noget travlt - så bliver Yahoo opdateret i morgen.
1 handel og 2 FA pickups... da der ikke er nogen der er involveret i nattens kamp - og jeg har noget travlt - så bliver Yahoo opdateret i morgen.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 25. januar 2011, 9:03Oprindeligt skrevet af: NBA KapWall med en stabil linje, Holiday med 6 steals, og Bayless flirtede med triple-double. Skønt med tre unge guards med kæmpe upside som er på deres rookie kontraker flere år endnu :hug:
Og morsomt nok deles syvendepladsen i 2.Division nu af de to hold som har brugt flest og færrest kampe B)
Wall med en stabil linje, Holiday med 6 steals, og Bayless flirtede med triple-double. Skønt med tre unge guards med kæmpe upside som er på deres rookie kontraker flere år endnu :hug:
Og morsomt nok deles syvendepladsen i 2.Division nu af de to hold som har brugt flest og færrest kampe B)
Citat fra NBAinfo Arkiv på 26. januar 2011, 6:40Oprindeligt skrevet af: NBA KapBombers nye big man Kwame Brown takker for tilliden med 13 point, 18 rebounds, plus 1 steal og 1 block...
Bombers nye big man Kwame Brown takker for tilliden med 13 point, 18 rebounds, plus 1 steal og 1 block...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 27. januar 2011, 9:12Oprindeligt skrevet af: Svupper[censored]e Yahoo snyder mig for en steal, når DeMar tydeligvist stjæler bolden med 1.12 tilbage af 2.Q 🙁
[censored]e Yahoo snyder mig for en steal, når DeMar tydeligvist stjæler bolden med 1.12 tilbage af 2.Q 🙁
Citat fra NBAinfo Arkiv på 27. januar 2011, 11:36Oprindeligt skrevet af: NBA KapSvupper skrev:
[censored]e Yahoo snyder mig for en steal, når DeMar tydeligvist stjæler bolden med 1.12 tilbage af 2.Q 🙁Piv 😀
Svupper skrev:
[censored]e Yahoo snyder mig for en steal, når DeMar tydeligvist stjæler bolden med 1.12 tilbage af 2.Q 🙁
Piv 😀