Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 573 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: reignmannr1

Ja det kører godt for ham, jeg har jo selv Kaman og Anthony Randolph så har for længst opgivet at prøve at gøre noget med det hold. Ligger dog stadig i midten af ligaen

Oprindeligt skrevet af: Miller31

Hvor mange tror Blake Griffin overlever i 2011? Jeg giver odds 1,65.

Husk på, The Jenx har tidligere dræbt én Griffin i Eddie Griffin. Jeg er officielt bekymret på det røde monsters vegne!

Oprindeligt skrevet af: Crick

Han går ned ingen tvivl om det... 😉

Oprindeligt skrevet af: Jenner

🙁 😮 🙁 😮 🙁 😮 🙁 😮 🙁 😮 🙁 😮

Oprindeligt skrevet af: NBA Kap

Trade ham NU Jens, så vi ikke skal være uden en af NBA's bedste spillere 😐

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

1 handel og 2 FA pickups... da der ikke er nogen der er involveret i nattens kamp - og jeg har noget travlt - så bliver Yahoo opdateret i morgen.

Wall med en stabil linje, Holiday med 6 steals, og Bayless flirtede med triple-double. Skønt med tre unge guards med kæmpe upside som er på deres rookie kontraker flere år endnu :hug:

Og morsomt nok deles syvendepladsen i 2.Division nu af de to hold som har brugt flest og færrest kampe B)

Bombers nye big man Kwame Brown takker for tilliden med 13 point, 18 rebounds, plus 1 steal og 1 block...

Oprindeligt skrevet af: Svupper

[censored]e Yahoo snyder mig for en steal, når DeMar tydeligvist stjæler bolden med 1.12 tilbage af 2.Q 🙁

Svupper skrev:
[censored]e Yahoo snyder mig for en steal, når DeMar tydeligvist stjæler bolden med 1.12 tilbage af 2.Q 🙁

Piv 😀

ReferencerSide 573 af 635Reference