NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 19. januar 2011, 18:36Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesFolk bør samle vanilje gorillaen op - Pryzzvbialleiillbbzzchla får en masse minutter nu, og giver gode rebounds og blocks - og så er han en udløbende kontrakt.
Jeg siger det som en god ven, og ikke fordi jeg så får 1.3 millioner mindre på Waiver Fees-listen.
Derudover, er RIP på vej til Nets - skynd jer at samle ham op!
Folk bør samle vanilje gorillaen op - Pryzzvbialleiillbbzzchla får en masse minutter nu, og giver gode rebounds og blocks - og så er han en udløbende kontrakt.
Jeg siger det som en god ven, og ikke fordi jeg så får 1.3 millioner mindre på Waiver Fees-listen.
Derudover, er RIP på vej til Nets - skynd jer at samle ham op!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 19. januar 2011, 22:55Oprindeligt skrevet af: bozzyHaha.. Stefan. Du er sgu så venlig.
Mon vi snart kan få opdateret vores sider mht FA's ??
Haha.. Stefan. Du er sgu så venlig.
Mon vi snart kan få opdateret vores sider mht FA's ??
Citat fra NBAinfo Arkiv på 21. januar 2011, 3:17Oprindeligt skrevet af: NBA KapVi takker Tyrus Thomas for at være rask det meste af sæsonen hos Bombers, og vil så takke GM Jens Døssing og Fistfighters for at have plads på deres roster nu hvor han er færdig i mindst 2 måneder, det var sødt af dem... :hug:
Vi takker Tyrus Thomas for at være rask det meste af sæsonen hos Bombers, og vil så takke GM Jens Døssing og Fistfighters for at have plads på deres roster nu hvor han er færdig i mindst 2 måneder, det var sødt af dem... :hug:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 21. januar 2011, 3:26Oprindeligt skrevet af: Miller31Det er som om at hver gang Jens sover, så bliver en af hans spillere alvorligt skadet.
I forgårs røg Camby, i går Mo-Will og nu Tyrus. Hvem er frisk på et væddemål på næste mand? Mit bud er Devin Harris.
Det er som om at hver gang Jens sover, så bliver en af hans spillere alvorligt skadet.
I forgårs røg Camby, i går Mo-Will og nu Tyrus. Hvem er frisk på et væddemål på næste mand? Mit bud er Devin Harris.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 21. januar 2011, 3:36Oprindeligt skrevet af: NBA KapSå siger jeg Danilo Gallinari, hvad vædder vi?!?
Så siger jeg Danilo Gallinari, hvad vædder vi?!?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 21. januar 2011, 9:20Oprindeligt skrevet af: SvupperBlake.. han valgte selv i jinx ham her den anden dag..
Blake.. han valgte selv i jinx ham her den anden dag..
Citat fra NBAinfo Arkiv på 21. januar 2011, 9:22Oprindeligt skrevet af: JennerDet er krafthelvede da heller ikke spor sjovt det her [censored]espil! Hvordan skal jeg nogensinde have en chance hvis mine spillere ikke kan ligge sig til at sove uden at vågne op og have et knæ der er sprunget i luften?
Vi tæller 3. mand i år der skal opereres i knæet, og det var da et mirkael at Gallinari ikke skulle efter hans freak fald. Jeg kan med stolthed sige at jeg har EN spiller der ikke har misset kampe i år, men han tog tilgengæld en for holdet og sad ude i 82 sidste år.
Også smukt at bemærke at samtlige spillere der indgik i min og Kaps trade for en uges tid siden alle sidder ude med knæskader. Jeg gider fandme snart ikke det her mere! Jeg retirer og giver mit hold til Khang!
Det er krafthelvede da heller ikke spor sjovt det her [censored]espil! Hvordan skal jeg nogensinde have en chance hvis mine spillere ikke kan ligge sig til at sove uden at vågne op og have et knæ der er sprunget i luften?
Vi tæller 3. mand i år der skal opereres i knæet, og det var da et mirkael at Gallinari ikke skulle efter hans freak fald. Jeg kan med stolthed sige at jeg har EN spiller der ikke har misset kampe i år, men han tog tilgengæld en for holdet og sad ude i 82 sidste år.
Også smukt at bemærke at samtlige spillere der indgik i min og Kaps trade for en uges tid siden alle sidder ude med knæskader. Jeg gider fandme snart ikke det her mere! Jeg retirer og giver mit hold til Khang!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 21. januar 2011, 9:22Oprindeligt skrevet af: NBA KapJeg var også lige ved at sige Blake, men jeg syntes det ville være synd både for Jens og for os alle hvis vi ikke skal kigge på ham i en periode B)
Jeg var også lige ved at sige Blake, men jeg syntes det ville være synd både for Jens og for os alle hvis vi ikke skal kigge på ham i en periode B)
Citat fra NBAinfo Arkiv på 21. januar 2011, 9:35Oprindeligt skrevet af: JennerJa i burde fandme være nervøse! Snart kan de ikke engang lave top 10 på nba.com mere fordi Blake, Tyrus og G-Force alle sidder på sidelinien og har flere forbindinger på end en mummie.
Jeg kan officielt ikke sætte hold! 5 raske spillere!
Ja i burde fandme være nervøse! Snart kan de ikke engang lave top 10 på nba.com mere fordi Blake, Tyrus og G-Force alle sidder på sidelinien og har flere forbindinger på end en mummie.
Jeg kan officielt ikke sætte hold! 5 raske spillere!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 21. januar 2011, 12:40Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnJeg kunne nu godt bruge at Blake sad ude i en 20-25 kampe, ham jeg får klø af i den hersens penge liga jeg er med i (spørg Ryan hvordan det går for hans hold fniiiiis) han har Blake og Eric Gordon, og de vinder altså den liga for ham ;-(
Meeeeen, han virker lidt for steroidtung til at blive væltet af pinden ham den rødhårede mulat der, han har safteme spist havregrød til morgenmad med den fysik - viiiildt.
Jeg kunne nu godt bruge at Blake sad ude i en 20-25 kampe, ham jeg får klø af i den hersens penge liga jeg er med i (spørg Ryan hvordan det går for hans hold fniiiiis) han har Blake og Eric Gordon, og de vinder altså den liga for ham ;-(
Meeeeen, han virker lidt for steroidtung til at blive væltet af pinden ham den rødhårede mulat der, han har safteme spist havregrød til morgenmad med den fysik - viiiildt.