Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 571 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: Jenner

Ahhhh, der er intet som at ligge og kæmpe med et par andre tophold i pts også lige får 3 pts fra Mo Will OG Camby. samtidig har jeg ingen raske SGs eller SFs og 5/9 spillere på rosteren er skadet. Ladies and gentlemen YOUR JENX!!!

Oprindeligt skrevet af: Pacers

Min kære rookie er begyndt at røre på sig i bilbyen 🙂

Monroe har gjort det glirmende de sidste 4 kampe... med solide stats...

13,5 PPG, 11,5 RPG, 0,75 APG, 2,25 SPG og 0,25 BPG.

Forbedring i blocks og måske en assists mere så er vi godt tilfredse 🙂

Oprindeligt skrevet af: reignmannr1

damn 2 Triples af Westbrook indenfor de sidste 7 kampe jumme jumme.

32-10-13-1-2 i nattens kamp nice one

Oprindeligt skrevet af: Crunch

Hey venner. Nogle der kan hjælpe mig med at forstå hvad en Trade exception er? Tænker selvfølgelig især på cleveland.

Oprindeligt skrevet af: Miller31

http://lmgtfy.com/?q=trade+exception+nba

😀

Oprindeligt skrevet af: Svupper

Eftersom jeg har læst det engang og egentlig heller ikk ved hva det går du på, så kan det godt være det er lidt svære end det, så kan du ikk være venlig at forklare det i stedet for at smide fancy links op? 🙂

Oprindeligt skrevet af: Miller31

Hehe. Der er nu et par steder, hvor det er rimelig fint forklaret.

Kort sagt, så betyder det, at pengene ikke behøver passe i et trade, hvor de normalt max må gå over 125% af den løn man afgiver. Hvor meget ekstra det må afvige afhænger af trade exception.

Der er flere detaljer i det, men det er sådan det helt grundlæggende, skulle jeg bestemt mene.

Oprindeligt skrevet af: NBA Kap

Læg lige mærke til hvordan fire spillere (Boozer, Bayless, Roy, og Wallace) alle har "injury updates" på sidens news feed. Nu gik det lige så godt med at fange lidt af de kampe jeg mangler, ihh altså. Tror jeg har fået "a bad case of the Jenx"... 😮

Oprindeligt skrevet af: Pacers

Vil blot informere om, at jeg nu går ind i mmin sidste del af kandidat-afhandlingsskrivningen ved siden af mit fuldtidsjob og familien derhjemme...

Så er måske ikke HELT så aktiv i debat-forummet det næste stykke tid. Men skal naturligvis nok sørge for at læse og svare på PB'ere 🙂

Oprindeligt skrevet af: Jenner

Ahhhhhhhhh så røg Camby da også lige ned og efter han snakkede om at spille i dag viste det sig så at han da lige skal opereres i knæet! Længe leve the jenx! Lige når man troede den var ved at være væk så kommer den stærkt tilbage. Det mest skræmmende er nu at den røde baron er min eneste spiller der ikke har været skadet. Jeg frygter det værste!

ReferencerSide 571 af 635Reference