NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 11. januar 2011, 13:17Oprindeligt skrevet af: Miller31Tjah, det bliver vist ikke til trade review(jeg har eksamener disse dage, Jens arbejder og Kurt er også optaget). Her kommer dog lige mine overvejelser, som en del af udvalget og lidt om vores generelle diskussion.
Cousins for Gasol er nogenlunde lige, med en lille edge til Cousins pga. upside, men i bund og grund er det ikke meget og der er stadig bekymringer omkring attituden.
Så hedder den to top 10+Dunleavys waiver for Wade+ to 18-20.
Lidt et scoop, man skal huske på, at Flonster med Evans, Wade og Gasol har tre hamrende solide spillere og to brikker, på et niveau, som er bedre end halvdelen af ligaens 1st options. Så vi taler næppe top 5 picks, omend Flonster heller ikke rykker op lige med det samme.
Kurt sælger billigt, men vi lod den køre igennem af hensyn til ligheden i ligaen.
Personligt har jeg rost Kurt for tradet, han får noget ungdom, men bestemt ikke så meget, som han tidligere har haft tendens for og giver samtidig et skidt hold noget styrke, uden totalt at ødelægge D2.
For ligaen er det et kanon trade. For Flonster er det kanon. For Kurt, tjah, der kan det måske skabe lidt lyst og udfordring igen.
Tjah, det bliver vist ikke til trade review(jeg har eksamener disse dage, Jens arbejder og Kurt er også optaget). Her kommer dog lige mine overvejelser, som en del af udvalget og lidt om vores generelle diskussion.
Cousins for Gasol er nogenlunde lige, med en lille edge til Cousins pga. upside, men i bund og grund er det ikke meget og der er stadig bekymringer omkring attituden.
Så hedder den to top 10+Dunleavys waiver for Wade+ to 18-20.
Lidt et scoop, man skal huske på, at Flonster med Evans, Wade og Gasol har tre hamrende solide spillere og to brikker, på et niveau, som er bedre end halvdelen af ligaens 1st options. Så vi taler næppe top 5 picks, omend Flonster heller ikke rykker op lige med det samme.
Kurt sælger billigt, men vi lod den køre igennem af hensyn til ligheden i ligaen.
Personligt har jeg rost Kurt for tradet, han får noget ungdom, men bestemt ikke så meget, som han tidligere har haft tendens for og giver samtidig et skidt hold noget styrke, uden totalt at ødelægge D2.
For ligaen er det et kanon trade. For Flonster er det kanon. For Kurt, tjah, der kan det måske skabe lidt lyst og udfordring igen.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 11. januar 2011, 13:27Oprindeligt skrevet af: reignmannr1synes den giver god mening for begge hold
Flonster står med et godt hold allerede nu synes jeg.
Tyreke
Wade
Fields
Nene
Gasol
J.R Smith/MarionEr ikke en dum lineup jo 😉
synes den giver god mening for begge hold
Flonster står med et godt hold allerede nu synes jeg.
Tyreke
Wade
Fields
Nene
Gasol
J.R Smith/Marion
Er ikke en dum lineup jo 😉
Citat fra NBAinfo Arkiv på 11. januar 2011, 13:37Oprindeligt skrevet af: madsberggreenJeg synes Cousins er MEGET mere værd en Gasol - dels har han større upside, og dels tyder alt på at Memphis har tænkt sig at overbetale Gasol til sommer.
Jeg kan godt forstå at Ronni laver den handel, for den gør ham jo til oprykningskandidat med det samme.
Jeg ærgrer mig bare over at Kurt skulle få tre så stærke unge brikker igen, og slippe så let fra at få løst de capproblemer han ville rende ind i næste sæson.
Jeg synes Cousins er MEGET mere værd en Gasol - dels har han større upside, og dels tyder alt på at Memphis har tænkt sig at overbetale Gasol til sommer.
Jeg kan godt forstå at Ronni laver den handel, for den gør ham jo til oprykningskandidat med det samme.
Jeg ærgrer mig bare over at Kurt skulle få tre så stærke unge brikker igen, og slippe så let fra at få løst de capproblemer han ville rende ind i næste sæson.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 11. januar 2011, 13:44Oprindeligt skrevet af: reignmannr1Lad os nu se kan jo være de 1 runde picks bliver i slutningen af top 10 og Kurt har heller ikke forstand på at drafte spillere med talent, så måske det bliver 2 gange Yi han hiver ind Muhahahaha : )
Lad os nu se kan jo være de 1 runde picks bliver i slutningen af top 10 og Kurt har heller ikke forstand på at drafte spillere med talent, så måske det bliver 2 gange Yi han hiver ind Muhahahaha : )
Citat fra NBAinfo Arkiv på 11. januar 2011, 13:53Oprindeligt skrevet af: Miller31Ikke et ondt ord om Chairman!
Ikke et ondt ord om Chairman!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 11. januar 2011, 14:41Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravnmadsberggreen skrev:
Jeg synes Cousins er MEGET mere værd en Gasol - dels har han større upside, og dels tyder alt på at Memphis har tænkt sig at overbetale Gasol til sommer.Jeg kan godt forstå at Ronni laver den handel, for den gør ham jo til oprykningskandidat med det samme.
Det er ikke høje tanker man har om den gamle hva'? Løsning på cap problemerne ville vel være mindst ligeså nemt til sommer, jeg kunne jo stadig smide Wade eller DWill eller Smoov for en rookie kontrakt og et pick til den tid. SÅ MANGE er der vel heller ikke der ligefrem vil boykotte mig hvis en god handel bed dem i næsen 😉
Og de to picks der... de er jo lodsedler som alle ved, jeg kan stå med Flynn og Darko.
MEN, det som er aller aller vigtigst i denne handel er stats, og man finder ikke en PG/SG der kan levere 1 låg per kamp (en af de store årsager til at jeg vinder den cat nemt). Og med Love/Cousins under kurven får jeg godt nok ikke mange blocks - faktisk er det nu kun Smoov der holder mig præsentabel der... D12, Bogut, Gasol... alle top blockere er blevet udskiftet med Love der snitter 0,3bpg og Cousins der indtil videre har vist at han ikke aner hvordan man lægger et låg.
Jeg overspiller selvf. aldrig hvad JEG får ud af en handel, men ret beset er det vel tydeligt at jeg ikke havde lavet en sådan handel hvis ikke det var fordi andet end stats lå mig på sinde...
Men ja, pt er cap issues ikke det der tynger mig... medmindre da jeg lige trader et top pick for Ellis eller hiver en anden stor kontrakt indenbords.
madsberggreen skrev:
Jeg synes Cousins er MEGET mere værd en Gasol - dels har han større upside, og dels tyder alt på at Memphis har tænkt sig at overbetale Gasol til sommer.Jeg kan godt forstå at Ronni laver den handel, for den gør ham jo til oprykningskandidat med det samme.
Det er ikke høje tanker man har om den gamle hva'? Løsning på cap problemerne ville vel være mindst ligeså nemt til sommer, jeg kunne jo stadig smide Wade eller DWill eller Smoov for en rookie kontrakt og et pick til den tid. SÅ MANGE er der vel heller ikke der ligefrem vil boykotte mig hvis en god handel bed dem i næsen 😉
Og de to picks der... de er jo lodsedler som alle ved, jeg kan stå med Flynn og Darko.
MEN, det som er aller aller vigtigst i denne handel er stats, og man finder ikke en PG/SG der kan levere 1 låg per kamp (en af de store årsager til at jeg vinder den cat nemt). Og med Love/Cousins under kurven får jeg godt nok ikke mange blocks - faktisk er det nu kun Smoov der holder mig præsentabel der... D12, Bogut, Gasol... alle top blockere er blevet udskiftet med Love der snitter 0,3bpg og Cousins der indtil videre har vist at han ikke aner hvordan man lægger et låg.
Jeg overspiller selvf. aldrig hvad JEG får ud af en handel, men ret beset er det vel tydeligt at jeg ikke havde lavet en sådan handel hvis ikke det var fordi andet end stats lå mig på sinde...
Men ja, pt er cap issues ikke det der tynger mig... medmindre da jeg lige trader et top pick for Ellis eller hiver en anden stor kontrakt indenbords.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 11. januar 2011, 14:42Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravnreignmannr1 skrev:
Lad os nu se kan jo være de 1 runde picks bliver i slutningen af top 10 og Kurt har heller ikke forstand på at drafte spillere med talent, så måske det bliver 2 gange Yi han hiver ind Muhahahaha : )ja ja, der var vist ikke den GM i ligaen der ikke rullede rundt på gulvet af grin over den gamle da han drafted Marc Gasol helt oppe som nr. 10 .... sørgeligt som gamlesmølf var blevet senil dement 😉
reignmannr1 skrev:
Lad os nu se kan jo være de 1 runde picks bliver i slutningen af top 10 og Kurt har heller ikke forstand på at drafte spillere med talent, så måske det bliver 2 gange Yi han hiver ind Muhahahaha : )
ja ja, der var vist ikke den GM i ligaen der ikke rullede rundt på gulvet af grin over den gamle da han drafted Marc Gasol helt oppe som nr. 10 .... sørgeligt som gamlesmølf var blevet senil dement 😉
Citat fra NBAinfo Arkiv på 11. januar 2011, 14:55Oprindeligt skrevet af: reignmannr1Havde nu selv fidus til Gasol dog først med mit pick nr 17 : )
Havde nu selv fidus til Gasol dog først med mit pick nr 17 : )
Citat fra NBAinfo Arkiv på 11. januar 2011, 17:03Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnSå skulle alle aspekter ved NBAiKL siden være opdateret - holdsider og stillinger inkl.
Hvis I har nogle rettelser så husk at råbe højt!!!
Det er tvivlsomt om jeg får tid til ret meget resten af ugen, og næste uge vil det blive hvis jeg ikke kan sove "over there" da jeg er i møder hele dagen og i byen om aftnerne (ja, det er sq hårdt at arbejde nogen gange) - væk Mandag morgen til Fredag aften.
....og HOVSA, så blev Smoov jo da vist lige SF eligible - jo tak. Så satset blev belønnet, jeg startede sæsonen UDEN en SF, men først Beasley og så Josh fik velfortjent og logisk deres SF udmærkelse ved lejrbålet før All-Star break.
Så skulle alle aspekter ved NBAiKL siden være opdateret - holdsider og stillinger inkl.
Hvis I har nogle rettelser så husk at råbe højt!!!
Det er tvivlsomt om jeg får tid til ret meget resten af ugen, og næste uge vil det blive hvis jeg ikke kan sove "over there" da jeg er i møder hele dagen og i byen om aftnerne (ja, det er sq hårdt at arbejde nogen gange) - væk Mandag morgen til Fredag aften.
....og HOVSA, så blev Smoov jo da vist lige SF eligible - jo tak. Så satset blev belønnet, jeg startede sæsonen UDEN en SF, men først Beasley og så Josh fik velfortjent og logisk deres SF udmærkelse ved lejrbålet før All-Star break.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 11. januar 2011, 19:18Oprindeligt skrevet af: SvupperEr det bare mig eller havde vi ikk en aftale om at vi ikk tradede picks til Kurt?
Ved godt Ronni er ny, men det burde være Stefan's ansvar at holde ham opdateret! 😀
Er det bare mig eller havde vi ikk en aftale om at vi ikk tradede picks til Kurt?
Ved godt Ronni er ny, men det burde være Stefan's ansvar at holde ham opdateret! 😀